Web Analytics Made Easy - Statcounter

زندانیان پاکستانی که به اتهام ارتکاب جرائم کوچک در زندان‌های عربستان به سر می‌بردند در حال بازگشت به این کشور هستند. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، زندانیان پاکستانی که به اتهام ارتکاب جرائم کوچک در زندان‌های عربستان به سر می‌بردند در حال بازگشت به این کشور هستند.

در نخستین مرحله ۵ زندانی پاکستانی از «جده» وارد «لاهور» شدند و به محض رسیدن به فرودگاه به سجده افتادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بسیاری از پاکستانی‌های کسانی هستند که برای کار به عربستان رفته بودند و به خاطر اعتراض به دریافت نکردن حقوق معوقه یا جرائمی که به اثبات نرسید در زندان به سر می‌بردند.

در دوره دولت نواز شریف وی نتوانست کاری برای آزادی زندانیان پاکستانی در عربستان انجام دهد.

بیشتر زندانیان از بازگشت به کشورشان خوشحال هستند، اما از این موضوع ناراحتند که نتوانستند ظرف ۱ الی ۲ سال گذشته هیچ پولی برای خانواده خود ارسال کنند.

در سفر محمد بن سلمان، ولی عهد عربستان به پاکستان برای آزادی زندانیان پاکستانی که بدون دلیل در زندان بسر می‌برند توافق شد.

در حالی که برخی قاچاقچیان و گروه‌های مافیایی از کارگران پاکستانی برای رسیدن به اهداف خود سوءاستفاده می‌کنند عربستان بدون ریشه یابی عمیق، با اعدام زندانیان صورت مسئله را پاک می‌کند.

از سال ۲۰۱۴ تا کنون دست کم ۸۰ پاکستانی در عربستان گردن زده شدند که آماری بی‌سابقه است.

بیش از ۱۰ هزار کارگر پاکستانی در عربستان از ۹ ماه قبل تاکنون حقوق دریافت نکرده مدت اقامت آن‌ها نیز رو به اتمام است و هیچ پولی برای اداره زندگی روزمره یا بازگشت به پاکستان ندارند از سوی دیگر در صورت اعتراض دستگیر و زندانی می‌شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سفر بن سلمان به پاکستان گروه های مافیایی اعدام زندانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۹۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجاهمین نشست بانک توسعه اسلامی در عربستان آغاز شد

امتداد - پایتخت عربستان، میزبان پنجاهمین نشست سالانه گروه بانک توسعه اسلامی با سرپرستی ملک سلمان بن عبدالعزیز، بین ۲۸ تا ۳۰ آوریل خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری امتداد و به نقل از الشرق الاوسط، جلساتی که در ریاض عربستان برگزار می‌شود، برای روسای گروه بانک توسعه اسلامی که نماینده ۵۷ کشور عضو این گروه هستند، فرصتی فراهم می‌کند تا فعالیت‌های توسعه‌ای بانک را برای سال جاری بررسی و در مورد برنامه‌های بالقوه بحث کنند.

قرار است با حضور ۲۰۰۰ شرکت کننده از ۸۰ کشور جهان، بیش از ۱۵ جلسه و کارگاه آموزشی برگزار و همچنین بیش از ۵۵ یادداشت تفاهم و موافقتنامه امضا شود.

این نشست به دنبال حمایت از مشاغل و ارائه یک بستر منحصر به فرد برای ارتباط و ایجاد روابط تجاری و مشارکت با نمایندگان کلیدی و سهامداران از جامعه تجاری است تا به تبادل تجربیات مرتبط و بهترین شیوه‌ها در سرمایه گذاری و تجارت ارائه شده توسط کشور‌های عضو کمک کند.

همچنین علاوه بر بهره مندی از تجارب گروه بانک توسعه اسلامی در ترویج سرمایه گذاری‌های بخش خصوصی و متقابل، فعالیت ها، خدمات و ابتکارات گروه بانک توسعه اسلامی در کشور‌های عضو، در زمینه‌های سرمایه گذاری، تجارت و بیمه برجسته خواهد شد.

لازم به ذکر است که دکتر محمدرضا فرزین؛ رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران نیز به نمایندگی از کشور ایران در این مجمع حضور دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • چگونه پاکستانی‌ها از ضایعات الکترونیکی طلا استخراج می‌کنند؟ (فیلم)
  • پنجاهمین نشست بانک توسعه اسلامی در عربستان آغاز شد
  • پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • زندانیان ونزوئلا در تلاش برای فرار از زندان از ایستگاه پلیس سر در آوردند (فیلم)
  • فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند