Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سعید فرخی بعد از ظهر شنبه در جلسه کارگروه طرح استانداردسازی نشانی مکان محور براساس مختصات جغرافیایی استان مرکزی در اراک اظهار داشت: طی جی نف(GNAF) یک طرح ملی در راستای توسعه دولت الکترونیک و شفاف سازی اقتصادی، کمک به تسریع روند ارائه خدمات توسط دستگاه ها، کمک به مدیریت بحران و..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. از سوی رئیس جمهور ابلاغ شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی افزود: براساس این طرح تمامی آدرس ها و نشانی های پستی به صورت یکسان و استاندارد خواهد شد و برمبنای کدپستی و پلاک شهرداری شکل می گیرد و زبان واحدی برای تمام دستگاه ها خواهد بود تا بتوانند هویت مکانی افراد را شناسایی کنند.

وی بیان کرد: در استان مرکزی در راستای اجرای این طرح بالغ بر یک میلیون و ۸۰ هزار مکان شناسایی و در شهرهای اراک و ساوه عملیات به هنگام سازی کد پستی نیز انجام شده که مردم می توانند از طریق پورتال سینا، نشانی به هنگام سازی شده خود را مشاهده کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی خاطرنشان ساخت: همچنین مقرر است پلاک کوبی کد پستی به هنگام سازی شده اماکن، توسط شهرداری های استان انجام شود.

فرخی تصریح کرد: اقدام دیگری که قرار است در این راستا صورت پذیرد، انطباق اطلاعات دستگاه های ذیربط با اطلاعات جمع آوری شده طرح مذکور، از طریق بانک اطلاعاتی ایجاد شده در پست است.

کد خبر 4550135

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری مرکزی طرح ملی جی نف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۹۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام هوایی نوزاد دلیجانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: صبح روز گذشته ۶ اردیبهشت با توجه به وضعیت پزشکی نوزادی که چند ساعت از تولدش گذشته بود و به دنبال درخواست بیمارستان امام صادق(ع) دلیجان مبنی بر نیاز به انتقال هوایی این نوزاد به بیمارستان امیرکبیر اراک، این بیمار به همراه متخصص اطفال توسط بالگرد اورژانس هوایی استان مرکزی در کمترین زمان ممکن از دلیجان به اراک منتقل شد.

دیگر خبرها

  • به حقوق قشر کارگر توجه شود
  • استفاده از فیبر نوری قدمی برای افزایش سرعت اینترنت
  • اعزام هوایی نوزاد دلیجانی
  • اسم گذاری ۱۷ شوال به عنوان روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • تجلیل مردم اراک و ساوه از پلیس در اجرای طرح نور
  • پسماند و پساب مشکل اصلی شهرهای ساحلی
  • رفع آب شستگی جاده امرآباد به شانق اراک تا ۲۴ساعت آتی انجام می شود
  • اختصاص اتوبوس و تاکسی برقی برای کلان‌شهر اراک