Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین یادواره دو شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان با حضور خانواده شهید ابراهیم هادی برگزار شد. ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۲ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رفسنجان، نخستین یادواره دو شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان با حضور خانواده شهید ابراهیم هادی در مسجد این دانشگاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یادواره شهدای زنگی‌آباد کرمان با حضور سردار سلیمانی برگزار شدیادواره 274 شهید گمنام و 202 شهید جاویدالاثر استان کرمان برگزار شدکنگره 6500 شهید کرمان| یادواره شهدای غدیر استان کرمان برگزار شد

در این مراسم خواهر شهید ابراهیم هادی با بیان اینکه همه ما نمایندگان شهدا هستیم و امروز همه ما باید رسالت خود را نشان دهیم اظهار داشت: اگر در انجام رسالت خود کوتاهی کنیم، به قطره قطره خون شهدا پاسخگو هستیم.

وی با بیان اینکه امروز باید قدر آرامش و امنیت کشورمان را بدانیم افزود: شهدای ما جان دادند و از ارزشمندترین سرمایه زندگی خود گذشتند تا ما در زیر پرچم اسلام در آرامش زندگی کنیم.

خواهر شهید ابراهیم هادی با تاکید بر اینکه در شرایط امروز جامعه وظیفه ماست که بصیرت خودمان را حفظ کنیم بیان کرد: شهدای ما به موقع اقدام و عمل کردند اما امروز همه چیز در حد حرف و شعار است.

وی با بیان اینکه در تمامی این سال‌ها هر جا که در سراشیبی افتادیم بواسطه این بوده که شهدا کمک کردند گفت: شهدای ما در روزهای سخت و در برابر دشمنان مقاومت کردند و ما باید مقاومت و ایثار را از شهدا یاد بگیریم.

خواهر شهید هادی با اشاره به اینکه شهدا برای عزت و سربلندی این مملکت جان خود را دادند افرود: ولایت را تنها نگذاریم و از خط اصلی خود خارج نشویم، پیام‌های شهدا باید استفاده شود تا زندگی خوبی را رقم بزنیم.

انتهای پیام/ن

R7860/P/S6,67/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۲۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی مهاجر شامگاه پنجشنبه در جلسه هماهنگی و پشتیبانی برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان اظهار کرد: یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی استان است که در هشت روز مجموعه‌ای از برنامه‌های متنوع فرهنگی و ارزشی را شامل می‌شود.

وی افزود: از مجموعه مردمی برگزار کننده این یادواره می‌خواهیم با کار سپاری، دولت را نیز در این کار ارزش مند و مهم سهیم کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به اینکه دولت همواره پشتیبان و حامی گروه‌ها و تشکل‌های مردمی بوده است، گفت: در خصوص یادواره‌های مردمی شهدا نیز همه مدیران مشتاقانه با تمام ظرفیت، تجهیزات و امکانات خود پای کار خواهند بود.

وی یادآور شد: این فرمایش مقام معظم رهبری که زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، اکنون که با هجمه‌های بی‌سابقه و همه جانبه تبلیغات سو رسانه‌ای و فرهنگی مواجه هستیم، بیش از همیشه ملموس است.

مهاجر اظهار کرد: عملیات وعده صادق پاسخ دندان شکن به تعرض رژیم صهیونیستی به خاک ایران اسلامی بود. افکار، اذهان، باورها و اعتقادات جوانان و نوجوان نیز مورد هجوم و تعرض دشمنان قرار دارد که باید برای آن پاسخ مناسب داشته باشیم.

وی افزود: یادواره شهدا و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت می‌تواند مقابله‌ای با جنگ نرم دشمنان و پاسخی به تعرض به اذهان افکار و اعتقادات جامعه و جوانان ایران اسلامی باشد.

کد خبر 6088786

دیگر خبرها

  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • عملیات «وعده صادق» اثبات ایستادگی رهبر و ملت ایران بر مواضع نظام بود
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود