Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، حادثه در بیمارستان کوثر سمنان، امشب جان یک نفر از بیماران را گرفت؛ علت حادثه، حریق مانومتر کپسول اکسیژن عنوان شده است.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در پی پیگیری خبرگزاری فارس اعلام کرد: بیمار مرد 50 ساله با سابقه بیماری دیابت، قلبی و نارسایی مزمن کلیوی (تحت دیالیز) به علت خونریزی شدید گوارشی به بیمارستان کوثر سمنان مراجعه می‌کند که در این مدت به علت وضع نامناسب جسمانی در آی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی. یو بستری بوده است.

در ادامه درمان به دلیل عدم پاسخ به درمان‌های رایج خونریزی گوارشی، با تشخیص پزشکان بیمار کاندیدای عمل جراحی اورژانسی شده است.

بعد از انتقال بیمار به اتاق عمل و قبل از شروع عمل جراحی، به دلیل وخامت حال عمومی و بروز مشکل قلبی بیمار با هماهنگی و رضایت خانواده، عمل او کنسل می‌شود که در حین انتقال بیمار به آی. سی. یو، مانومتر کپسول اکسیژن دچار حادثه شده است.

این موضوع باعث آسیب و درنهایت منجر به فوت بیمار می‌شود؛ علت حادثه در دست بررسی است.

هم‌اکنون نمایندگان دادگستری، آتش‌نشانی، پلیس آگاهی، پزشکی قانونی استان سمنان و... در محل حادثه حضور دارند.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۳۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه

رسانه‌ها از انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در استان الرقه سوریه خبر می‌دهند.

به گزارش مشرق، منابعی به سایت خبری المیادین گزارش کردند یک خودروی بمب‌گذاری شده نزدیک زندان «الاحداث» متعلق نیروهای دموکراتیک سوریه در استان الرقه منفجر شد.

به گفته این منابع، این حادثه خسارت جانی و مالی به همراه داشته است.

جزئیات بیشتری درباره این حادثه منتشر نشده است.

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از برگزاری جشنواره خیریه غذا در بیمارستان کوثر سمنان
  • کاشت الکترود در مغز یک زن برای درمان سندروم لی + فیلم
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد
  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • ابتلای ۶ نفر به تب کریمه کنگو در سیستان و بلوچستان/ فوت ۱ مبتلا
  • کاشت الکترود عمقی مغز برای درمان «سندروم لی» یک زن ۲۳ ساله
  • موفقیت مخترعان شیرازی در اختراع کیسه مدرج جمع آوری خون از ناحیه جراحی
  • ابتلای ۶ نفر به تب کریمه کنگو در این استان
  • ابتلای ۶ نفر به تب کریمه کنگو در این استان/ یک نفر فوت شد