Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمنان- ایرنا- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: انفجار مانومتر کپسول اکسیژن در بیمارستان کوثر سمنان یک فوتی به جا گذاشت.

به گزارش ایرنا، علی گوهری شامگاه شنبه به خبرنگاران اظهار داشت: این حادثه ساعتی پیش در حین انتقال یک بیمار 50 ساله از اتاق عمل به بخش ICU رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: این بیمار بیست و چهارم بهمن جاری، با سابقه بیماری دیابت، قلبی و نارسایی مزمن کلیوی به علت خونریزی شدید گوارشی به بیمارستان کوثر مراجعه کرد و تحت درمان قرار گرفت.
گوهری تصریح کرد: بیمار حائز جراحی تشخیصی به علت شدت خونریزی شد ولی در اتاق عمل به علت مشکل قلبی با تشخیص پزشکان و رضایت همراهان بیمار، عمل جراحی منتفی و بیمار برای انتقال به ICU آماده شد.
وی خاطرنشان کرد: درحین انتقال، مانومتر کپسول اکسیژنی که به بیمار متصل بود دچار حادثه و این انفجار سبب فوت بیمار شد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان یادآور شد: کارشناسان برای بررسی حادثه در محل حضور دارند و علت انفجار نیاز به کارشناسی دارد و غیر از متوفی به کسی آسیب نرسیده است.
به گزارش ایرنا، بیمارستان کوثر در عمل به یکی از شریان های حیاتی درمانی شهر سمنان و استان سمنان تبدیل شده است اما کیفیت خدمات رسانی به بیماران مراجعه کننده همواره با شکایاتی همراه بوده است و چندی پیش خبرگزاری ایرنا مرکز سمنان در این خصوص گزارشی را ارائه داد.
9891/7408

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بهداشت و درمان بيمارستان كوثر سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۳۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور اعلام کرد: این حادثه در ساعت ۰۳:۲۵ بامداد امروز (جمعه) رخ داد و بلافاصله پس از اطلاع مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور، آمبولانس پایگاه ۱ شهری به صحنه حادثه اعزام شد.   سید حمید حسینی ادامه داد: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان این حادثه دو نفر ارزیابی شد که متاسفانه یک مصدوم به علت شدت جراحات وارده، قبل از رسیدن اورژانس فوت کرده بود.   وی افزود: اقدامات پیش بیمارستانی برای مصدوم دیگر این حادثه انجام و پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شد.   مدیر مرکز حوادث دانشگاه بر ضرورت رعایت اصول ایمنی و بررسی استاندارد‌های لازم در خصوص وسایل گازسوز و پرهیز از انجام اقدامات غیر اصولی و غیر استاندارد تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • ایمنی بالای خودروهای دوگانه‌سوز با سوخت CNG با وجود تخریب‌های مافیای بنزین
  • یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره
  • خبر‌هایی از برگزاری جشنواره خیریه غذا در بیمارستان کوثر سمنان
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است