Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس از لنگرود، نادر طالب‌زاده شامگاه شنبه در مراسم اختتامیه جشنواره عمار در مسجد جامع لنگرود با بیان اینکه انقلاب خود یک خبر است اظهار کرد: انقلاب باعث تحول در آن زمان شد که اکنون شاهد این دگرگونی و تحول در جامعه هستیم که همه نیز غافلگیر شدند.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های امنیتی استکبار فکر نمی‌کردند پیرمردی مانند امام راحل بتواند جلوی آن‌ها ایستادگی و با پشتوانه مردم پیروز میدان شود گفت: نخستین کاری که انقلاب انجام داد تعویض وضعیت خبر به نفع مردم بود که باعث توجه رسانه‌های مطرح دنیا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کنفرانس بین‌المللی افق نو با بیان اینکه انقلاب باعث تحول در حوزه خبر شد که بسیاری از رسانه‌های خارجی به دلیل اهمیت خبر شبکه‌های متعددی تأسیس کردند افزود: انقلاب امانت بزرگی است که امروز در دست ما است و باید از آن حفظ و حراست کرد.

طالب‌زاده با بیان اینکه جشنواره عمار مکانی برای شناسایی استعداد جوان‌های متعهد و انقلابی است تصریح کرد: افشاگری چند سالی است که در خبر و مستندها مطرح می‌شود که به دنبال عدالت‌جویی است و باید مستندسازان دغدغه‌های اصلی مردم و انقلاب را به تصویر بکشند تا همه از وضعیت آگاه باشند.

مستندساز و روزنامه‌نگار ایرانی با اذعان به اینکه باید علیه فسادها افشاگری‌های تندی صورت گیرد بیان کرد: دشمن تمام توان خود را برای مقابله با انقلاب در پیش‌گرفته و برای خاموش کردن این دَوَران فرهنگی هر کاری می‌کند و از رخنه‌های نفوذ و فسادها به نفع خود و علیه انقلاب استفاده می‌کند که باید نسبت به فسادها روشنگری شود.

دبیر کنفرانس بین‌المللی افق نو با اشاره به مقابله عده‌ای نسبت به روشنگری درباره fatf در جامعه گفت: همه ما به مبارزه با پول‌شویی تأکیدداریم ولی ازنظر fatf، سپاه و حزب‌الله تروریست است و باید در لیست تحریم قرار بگیرد که این خودتحریمی است و بهتر است نمایندگان مجلس نسبت به این موضوع اطلاعات بیشتری کسب کنند.

طالب‌زاده با بیان اینکه دولت‌ها سلایق مختلفی دارند و هر دولت بعد از بر روی کار آمدن، فردی را مسؤول صداوسیما می‌کنند که بینابینی باشد افزود: چند ماه پیش قصد ساخت برنامه‌ای درباره fatf را داشتم که مدیر شبکه اعلام کرد که فعالیت در این زمینه در صداوسیما ممنوع است که درباره چرایی این موضوع پیگیری کردم و متوجه شدم در جلسه هیئت دولت، رئیس دولت گفته که درباره  fatf کاری و نقدی نشود تا این موضوع امضا شود.

وی با بیان اینکه دشمن همواره به دنبال طراحی علیه انقلاب و براندازی است گفت: تحرکات دشمن در همه ابعاد شدید شده است ولی همه باید قدردان انقلاب و نعمت‌های موجود بود و از آن با توجه به رهنمودهای رهبری در گام دوم حراست کرد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۵۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟

بازگشت مهران مدیری کارگردان، بازیگر و مجری به تلویزیون موضوعی قابل بحث میان مدیران صداوسیما و اهالی رسانه است هر چند مدیران رسانه ملی بار‌ها اعلام کرده‌اند که مشکلی بابت ادامه فعالیت سلبریتی‌هایی همچون مهران مدیری و رامبد جوان در تلویزیون وجود ندارد، اما همچنان این فاصله حفظ شده است.

به گزارش فارس، یکی از موضوعاتی که به نظر می‌رسد مانع بازگشت مدیری به تلویزیون می‌باشد بحث بر سر ادامه سرنوشت «دورهمی» و شکایت صداوسیما از او است.

ناصر قدیر کاشانی تهیه‌کننده این برنامه درباره سرنوشت قسمت‌های باقی مانده «دورهمی» گفت: ما قسمت‌های باقی مانده دورهمی را به شبکه نسیم تحویل دادیم و آن‌ها باید تکلیف و سرنوشت این برنامه را مشخص کند.

وی درباره شکایت صداوسیما از مجری این برنامه افزود: شکایت از مهران مدیری در حال رسیدگی است و متوقف نشده است.

کاشانی درباره ساخت فصل بعدی «دورهمی» بدون مهران مدیری با بیان اینکه بازنشسته شده است خاطرنشان کرد: اطلاعی ندارم!

پیشتر محمدرضا خشرو مدیر شبکه نسیم درباره این موضوع اظهار کرده بود: دورهمی بعد از اینکه مسئله اداری‌اش حل شود حتماً آن را پخش می‌کنیم. مشکلی با پخش این برنامه نداریم، اما مسئله اداری وجود دارد که ربطی به آقای مدیری هم ندارد.

لازم به ذکر است «دورهمی» که پخش آن از سال ۹۴ آغاز شد، در ابتدا در قالب تاک‌شو و با حضور چهره‌های معروف به روی آنتن می‌رفت، اما در ادامه این برنامه با تغییر قالب، به‌صورت یک مسابقه تلویزیونی به روی آنتن رفت.

دیگر خبرها

  • ماموریت موفق رسانه ملی در روایت اول وعده صادق
  • پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • رییس صداوسیما از پیگیری وضعیت اقتصادی توسط ساترا خبر داد
  • شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی است
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی نمایش خانگی / در وعده صادق روایت اول را ارائه دادیم
  • جبلی خبر داد: وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش‌خانگی در حال بررسی
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی/ پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی | پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»