Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با تاکید بر اینکه توسعه و تجهیز فرودگاه یاسوج ادامه می یابد، گفت: افزایش پروازهای این فرودگاه در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و علی اصغر پیوندی، رئیس جمعیت هلال احمر کشور با دوتن از خانواده جانباختگان حادثه پرواز تهران- یاسوج دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علی محمد احمدی در این دیدار با اشاره به تلخی این حادثه، اظهار داشت: بدون شک همه مسافران این پرواز برای ما عزیز بودند ولی تلخ تر از این موضوع، از دست دادن جمعی از نخبگان بومی و غیر بومی در این سانحه بود.

 

استاندار کهگیلویه و بوراحمد با بیان اینکه این حادثه در محدوده جغرافیایی استان اصفهان رخ داد، عنوان کرد: همین امر در زمینه پیگیری قضایی، انتقال اجساد و امدادرسانی مشکلاتی را به وجود آورد.

 

احمدی با تاکید بر اینکه امکانات امدادی کهگیلویه و بویراحمد یک دهم امکانات استان اصفهان نیست، خاطرنشان کرد: با همین شرایط عملیات انتقال اجساد را در دست گرفتیم و با تمام توان با کمک مردم به ویژه کوهنوردان محلی و اهالی شهر سی سخت پای کار بودیم.

 

وی با بیان اینکه مردم و مسئولان استانی برای امدادرسانی زره ‌ای کوتاهی نکردند، تصریح کرد: سعی کردیم گوشه ‌ای از الام این عزیزان را کاهش دهیم.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه بعد از وقوع این حادثه فرودگاه یاسوج در حوزه ناوبری تقویت شد، اظهار داشت: ۶۰۰ متر طول باند فرودگاه افزایش یافت و زیرساخت های آن توسعه می یابد.

 

احمدی با بیان اینکه شرکت های مختلفی از جمله شرکت هواپیمایی ایران ایر برای انجام پرواز در یاسوج اعلام آمادگی کردند، گفت: هم اکنون شرکت ماهان در آسمان یاسوج فعالیت خود را از سرگرفته و امید است بتوانیم تا بعد از عید تعداد پروازها را افزایش دهیم.

 

علی اصغر پیوندی، رئیس جمعیت هلال احمر کشور نیز در این دیدار عنوان کرد: هم اکنون ۶۰۰ پایگاه جاده ‌ای در کشور داریم که طبق نرم استاندارد ۶۰۰ پایگاه دیگر کم داریم.

 

وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر ۲۴ بالگرد دارد، بیان کرد: برخی استان ‌ها به ۲ بالگرد نیاز دارند و بر همین اساس تا پایان امسال، سه فروند بالگرد دیگر به ناوگان هوایی ما اضافه می ‌شود.

 

شایان ذکر است، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و رئیس جمعیت هلال احمر کشور امروز بعد از ادای احترام به مقام شامخ شهدا، از ساختمان در حال احداث هلال احمر بازدید کردند، گلباران یادمان جانباختگان حادثه پرواز تهران- یاسوج و دیدار با خانواده های خوبانی و نظری از خانواده های جانباختگان این سانحه هوایی از دیگر برنامه های این سفرکاری یک روزه بود.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیانیه گام دوم انقلاب آیت الله مومن مجلس خبرگزاری شبستان مقام معظم رهبری روزنامه ایران استان بوشهر حادثه تروریستی زاهدان پایگاه جاده ای شرکت ماهان پرواز تهران یاسوج فرودگاه یاسوج رئیس جمعیت هلال احمر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۵۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی گفت: تصادف ۲ خودرو پراید در راز و جرگلان باعث فوت و مصدومیت ۷ نفر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی و به نقل از روابط عمومی هلال احمر، ابوالفضل محبان اظهار کرد: حادثه برخورد ۲ دستگاه خودرو پراید امروز در محور آغمزار به تنگه راز شهرستان رازوجرگلان یک کشته و ۶ مصدوم داشت.

وی افزود: این سانحه رانندگی ساعت ۱۴:۲۲ در کیلومتر ۱۰ محور آغمزار به تنگه راز گزارش که بلافاصله دو تیم عملیاتی از پایگاه‌های امداد و نجات کریک و تنگه راز به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: در این حادثه ۶ نفر مصدوم شدند که پس از انجام کمک‌های اولیه دو نفر از مصدومان توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان و چهار نفر نیز توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی انتقال یافتند.

محبان گفت: در این سانحه رانندگی یک نفر نیز جان خود را از دست داد که پیکر وی به عوامل انتظامی تحویل داده شد.

کد خبر 747674

دیگر خبرها

  • افتتاح هفتمین خانه هلال شهرستان دنا
  • طبیعت‌گرد اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • ریزش سقف واحد مسکونی در آباده و حضور امدادگران
  • جسد یک خانم در رودخانه بشار پیدا شد
  • واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت
  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • ۱۱ مصدوم در حادثه انحراف اتوبوس در محورمیمه به گلپایگان