Web Analytics Made Easy - Statcounter

خواهر شهید ابراهیم هادی گفت: ما بر راه خود ایستاده ایم جای شکر دارد که این پرچم هنوز برافراشته است و راه مان راه امام علی (ع) ، قیام ما قیام حسینی و رسالت ما زینبی است .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ زهره هادی خواهر بزرگوار شهید ابراهیم هادی شب گذشته در مراسم اولین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان اظهار داشت: امسال بزرگترین بهمن انقلاب را جشن گرفتیم و خوشحالیم کسانیکه برای نظام ما نقشه کشیده بودند همه نقشه هایشان نقش بر آب شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت : امروز رسالت خود را باید نشان دهیم همه نمایندگان شهدا هستیم، اگر کوتاهی کنیم به قطره قطره خون شهدا پاسخگو هستیم.

خواهر شهید ابراهیم هادی  تصریح کرد : ما بر راه خود ایستاده ایم جای شکر دارد که این پرچم هنوز برافراشته است و راه مان راه امام علی (ع) ، قیام ما قیام حسینی و رسالت ما زینبی است  .

وی افزود :شهدا رفتند که من و شما در آرامش زندگی کنیم قدر آرامش مملکتمان را بدانیم،بیایید تاریخ اسلام را پاسداشت باشیم زمان به سرعت می رود مکتب اباعبدالله الحسین (ع)را نشناحتیم و از امام حسین فقط قیامش را یاد داریم اینکه درس هایی که امام حسین (ع) داده اند چقد توانسته ایم از آن بهره ببریم .

خواهر شهید ابراهیم هادی گفت :بچه های ۸ سال دفاع مقدس وارد جنگی شدند که برای خودشان هر کدام فرمانده بودند آیا رفتیم ببینیم که شهدا چکار کردند هر جا در سراشیبی افتادیم شهدا کمک کردند، مقاومت و ایثار را از شهدا بگیریم.

وی عنوان داشت :شهدا جان دادند تا ما در زیر پرچم اسلام در آرامش زندگی کنیم، بصیرت خودمان را حفظ کنیم .

خواهر شهید ابراهیم هادی افزود :شهدا به موقع اقدام و عمل کردند اما امروز همه چیز در حد حرف و شعار است و عمل نمی کنیم.

وی تاکید داشت :بچه های امروز به فضای مجازی سپرده شدند ولی در گذشته اینجور نبود بعضی از کلاسهای درس را در نزد والدین شهدا یاد بگیریم .

خواهر شهید ابراهیم هادی با بیان اینکه از خواب غفلت بیدار شویم گفت :امروز شهدا دست ما را گرفتند شهدایی چون حججی ها آمدند و برای همه چیز جان دادند تا ما در آرامش باشیم  بیاییم سیرت خود را حفظ کنیم.

وی یادآور شد :در کارهای روزمره مان کوتاهی می کنیم در حالیکه شهدا کوتاهی نکردند بیاییم شهدایی باشیم و ایثار و گذشت را از آنها یاد بگیریم .

خواهر شهید ابراهیم هادی گفت :شهدا برای مملکت جان خود را دادند، ولایت را تنها نگذاریم از خط اصلی خود خارج نشویم، پیام های شهدا باید استفاده شود تا زندگی خوبی رقم بزنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۹۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه

سلام آیت الله خامنه ای به خانواده شهید زاهدی ابلاغ شد.   به گزارش تسنیم، رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب در منزل شهید زاهدی حضور یافت.   سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با حضور در منزل شهید زاهدی گفت: حضرت آقا امر فرمودند که «از طرف من بروید خدمت خانواده عزیز شهید و سلام من را به ایشان برسانید و ان‌شاالله فرصتی بشود که این عزیزان را ببینم.»   گفتنی است سردار زاهدی در حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به شهادت رسید.   تصویر پیکر سردار زاهدی پس از شهادت

  کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: عکسی دیده نشده از سردار زاهدی در کنار رهبر انقلاب در روزگار جوانی حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت 7 عضو ارشد سپاه (+فیلم و عکس)

دیگر خبرها

  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • وقتی «علی خاوری» ابراهیم هادی زمانه شد
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های شهدا ایستاده اند
  • مراسم تجدید میثاق با شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • شهدا بار دیگر با پیام آزادگی در اصفهان تشییع شدند