Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@20:35:15 GMT

آرسنال 2 - 0 ساوتهمتون؛ همچنان امید به سهمیه

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۷۴۴۵۵

آرسنال 2 - 0 ساوتهمتون؛ همچنان امید به سهمیه

آرسنال موفق شد با دو گل ساوتهمپتون را مغلوب کند.

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال که در تلاش برای افزایش شانس های خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان است، انتقام شکست دور رفت را از ساوتهمپتون گرفته و موفق شد 0-2 این تیم را مغلوب کند.

 

بازی با برتری توپچی ها آغاز شد و این تیم در همان دقیقه 7 به گل رسید. میخیتاریان در سمت راست محوطه صاحب فرصت شد و شوت او بعد از برخورد به لاکازت و کمی با چانشی شانس وارد دروازه ساوتهمپتون شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

حملات آرسنال ادامه یافت و این تیم در دقیقه 15 به گل دوم هم دست یافت. دفع توپ اشتباه دروازه بان ساوتهمپتون باعث ایجاد موقعیت برای توپچی ها شد تا با ارسال عرضی ایوبی و ضربه زمینی میخیتاریان، برتری توپچی ها دو برابر شود.

 

 

در  دقیقه 26 لاکازت می توانست با یک ضربه محکم گل سوم را نیز به ثمر برساند اما شوت او با حضور به موقع مدافعان ساوتهمپتون دفع شد.

 

در دقیقه 41 کولاسیناچ فرصت خوبی برای لاکازت ایجاد کرد اما خروج گان مانع باز شدن دروازه ساوتهمپتون شد تا نیمه نخست با برتری 0-2 توپچی به پایان برسد.

 

در دقایق ابتدایی نیمه دوم اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و علیرغم تلاش ساوتهمپتون آنها قادر به خلق موقعیت خاصی روی دروازه آرسنال نبودند. در دقیقه 59 میخیتاریان فرصت خوبی برای خلق موقعیت داشت اما حضور بدنارک مانع رخ دادن این اتفاق شد.

 

در دقیقه 71 ضربه سر آستین می توانست تبدیل به گل اول ساوتهمپتون شود اما برند لنو با جایگری خوب خود این ضربه را مهار کرد.

 

جریان بازی در نیمه دوم بسیار آرام بود و نه ساوتهمپتون می توانست اختلاف را به حداقل برساند و نه آرسنال میلی به حمله دوباره روی دروازه حریف داشت.

 

در لحظات پایانی بازی ضربه والی و تماشایی تارگت در آستانه ورود به دروازه آرسنال بود اما برند لنو مهاری تماشایی در این صحنه داشت تا آرسنال با تکیه با همان دو گل نیمه اول به پیروزی برسد.

آرسنال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۷۴۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیطنت بچه تخس آرسنال در دربی! (عکس)‏

به گزارش "ورزش سه"، ستاره‌های نیمه اول دربی شمال لندن که بین ‏تاتنهام و آرسنال در حال برگزاری است بوکایو ساکا و کای هاورتز بودند که ‏دو گل برای توپچی‌ها به ثمر رساندند، اما بن وایت نه مثل آنها ‏به دلیل گلزنی بلکه به دلیل شیطنت جالبش که توسط دوربین‌ها ‏ثبت شده مورد توجه قرار گرفته است. ‏

پانزده دقیقه از بازی دو تیم در اسپرز استادیوم گذشته بود که آرسنال ‏صاحب یک کرنر شد. بوکایو ساکا پشت توپ ایستاد تا توپ را روی ‏دروازه تاتنهام بفرستد. ‏

این کرنر با عملکرد نامناسب خط دفاعی تاتنهام و با ضربه سر امیل ‏هویبرگ به دروازه خودی به گل اول توپچی‌ها تبدیل شد، اما بازپخش ‏تصاویر منجر به این گل نشان می‌داد بن وایت هم به شکلی جالب ‏روی این گل نقش داشته است. ‏

درحالی‌که بازیکنان دو تیم مشغول جاگیری و کشمکش در محوطه ‏جریمه تاتنهام هستند بن‌ وایت خودش را به کنار ویکاریو، دروازه‌بان ‏تاتنهام رساند تا حواس او را پرت کند. در تصاویر تلویزیونی مشخص ‏است که او با شیطنتی جالب دستکش ویکاریو را گرفته و می‌کشد. ‏دروازه‌بان تاتنهام که جا خورده دست مدافع آرسنال را پس می‌زند، ولی ‏تصمیم می‌گیرد موضوع را ادامه ندهد تا تمرکز خودش و خط ‏دفاعی‌اش به هم نریزد. ‏

این تصمیم ویکاریو برای درگیر نشدن با بن وایت هم نتیجه نداد و او ‏در مقابل ضربه سر بازیکن خودی، امیل هویبرگ، چاره‌ای جز تسلیم ‏نداشت و آرسنال در دقیقه پانزده به گل اول رسید. ‏

دیگر خبرها

  • نیمه شانس سیتی: دو گل صد در صد از دست رفت!‏
  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند
  • شیطنت بچه تخس آرسنال در دربی! (عکس)‏
  • غرش آرسنال در 11 دقیقه: تیمی شایسته قهرمانی!‏
  • تاتنهام نمی‌خواهد جام را از آرسنال بگیرد! (عکس)‏
  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو
  • استون ویلا ۲-۲ چلسی: لغزش دیگر در راه سهمیه اروپا
  • پی‌اس‌جی ۳-۳ لوهاور: قهرمانی به تأخیر افتاد
  • یوونتوس 0-0 میلان: روسونری دو دستی به نایب قهرمانی چسبید