Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان: آیت الله محمد مومن، روحانی و فقیه برجسته و عضو شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری ۲ اسفند ماه امسال جان به جان آفرین تسلیم کرد. وی که از افراد مورد اعتماد امام (ره) بود سال ۱۳۶۲ به عضویت شورای نگهبان منصوب شد و تا سال ۱۳۹۷ در سمت خود ابقاء شد.

حال در حواشی رحلت این فقیه عالم، روایات وی در فضای مجازی دست به دست می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از روایات خواندنی این روحانی به صراحت و صداقت رهبری طی فتنه ۸۸ مربوط می‌شود که شنیدن آن خالی از لطف نیست. در این روایت آیت الله مومن به اعتقاد و اعتماد واقعی آیت الله خامنه‌ای به مردم اشاره نموده‌اند.

شرح این روایت از زبان ایشان:

"حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اعتقاد و اعتماد واقعی به مردم و قدرت آن‌ها دارند. مطلقا خلاف گویی در ایشان و در کارش و در دستگاهش وجود ندارد. ایشان با صراحت و صداقت بار‌ها تاکید کرده‌اند که کار وقتی بر دوش عموم باشد پیش می‌رود که نمونه آن نیز جمع شدن فتنه ۸۸ بود که توسط خود مردم انجام شد و این نکته در پیش‌برد امور حوزه و دانشگاه هم باید مورد توجه قرار گیرد.

بنده به حمد‌الله از آغاز با آقا رفیق بوده‌ام و در آقای خامنه‌ای غیر خدا ندیده‎ام، باید دعا کنیم به خدا به حق جد ایشان، این شخصیت را برای ما حفظ کند. آیت‌الله خامنه‌ای مسلمان واقعی است و به هیچ‌کس هم باج نمی‌دهد. "

منبع: فردا

کلیدواژه: مرحوم آیت الله مومن رهبر انقلاب صراحت و صداقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۷۶۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از بزرگداشت مرحوم آیت الله ترابی در دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • خبر‌هایی از بزرگداشت مرحوم آیت الله ترابی در دامغان
  • ماجرای حضور آیت‌الله خامنه‌ای در خانه شهید شیرودی
  • تصاویری متفاوت از سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش
  • وضعیت منـزل سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش را ببینید | تصویـر
  • تصاویری از نشست خبری همایش بین المللی اندیشه های قرآنی آیت الله العظمی خامنه ای
  • تصاویری از حال و هوای منزل سیدحسین خمینی بعد از فوت مادرش + تصاویر
  • تصاویری از حال و هوای منزل سیدحسین خمینی بعد از فوت مادرش
  • آیت الله علوی بروجردی: روحانیت در عصر آیت‌الله بروجردی، با سازمان‌دهی ایشان به اوج رسید/ ایشان معتقد بودند ما برای دنیا حرف داریم
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد