Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر سردار حسین معروفی ظهر دوشنبه در همایش بزرگ دانشجویی تبیین گام دوم انقلاب اسلامی که همزمان با اختتامیه اردوهای جهادی دانشجویی دانشگاه های سراسر استان گلستان (شکوه هجرت) برگزار شد، اظهارکرد: کار بزرگ جهادگران در چارچوب شخصیت‌های نخبگی و علمی حائز اهمیت بوده و برای مسئولان الگو خواهد بود به ویژه برای کسانی که در منصب خدمت به مردم قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اقدامات گروه‌های جهادی را بهترین الگوی جهادی و انقلابی برای مسئولان دانست و افزود: این که یک دانشجو یا استاد نخبه کارگری می‌کند و فرغون به دست می‌گیرد و یا در شرایط سخت و با کمترین امکانات به مداوای بیماران می‌پردازد، نشان دهنده عشق و علاقه‌ای است که قابل تصور نخواهد بود.

معروفی با بیان این که مسئولیت گرفتن به معنای نوکری مردم است، ادامه داد: در حکومت اسلامی هر مسئول، مدیر، وکیل، وزیر، نماینده، فرمانده، استاندار، فرماندار، امیر، سردار و غیره در منصبی نشست و بعد برای گرفتن مسئولیت جشن برگزار شد، به او شک کنید زیرا آن نشان تفکر مادی است و آن شخص نمی‌تواند خادم مردم باشد.

معامله گری مسئولان یکی از مشکلات جامعه است

وی معامله‌گری برخی مسئولان را یکی از مشکلات جامعه برشمرد و گفت: انقلاب اسلامی همه معادلات سیاسیِ غیرمنطقی، غیراخلاقی و غیرانسانی را دنیا برهم زد و راه سومی تحت عنوان انقلاب اسلامی برای حکومت و اداره جامعه ارائه کرد.

طبق گفته معروفی امروز همه کانون‌های سیاسی دنیا، چه کسانی که دوستدار انقلاب هستند و چه کسانی که از آن نگران هستند، نگاهشان به این انقلاب است.

وی ایران اسلامی را بزرگترین بازیگر در سطح منطقه و حتی عرصه بین‌الملل برشمرد وی ادامه داد: دعوای امروز دنیا با ما در حوزه فیزیک نیست بلکه دعوای اندیشه و فکر است. دشمنان ۴۰ سال محاسبه و توطئه کردند اما ملت ایران روی پای خود ایستاد و در سطح علمی قابل قیاس با آنها قرار گرفت. در فناوری‌های نوین و در صنعت هسته‌ای، نظامی و سیاسی امروز به استقلال و عزت رسیده‌ایم.
فرمانده سپاه نینوای گلستان با بیان این که  باید تلاش کنیم که تفکر دشمنان بر ما غالب شود، خاطرنشان کرد: امروز دعوا سر موشک و سلاح هسته‌ای نیست؛ ملت ایران بزرگترین قربانی سلاح کشتار جمعی است و ما معتقدیم ناکارآمدترین سلاح در دنیا، سلاح هسته‌ای است که هیچ کسی جرات استفاده از آن را ندارد.

معروفی اضافه کرد: پاکستانی که کشور فقیری است و عضو ناتو، سلاح اتمی دارد اما استقلال ندارند و پهپادهای آمریکایی عروسی‌هایشان را بمباران می‌کنند.

وی گفت: ملت ایران در این ۴۰ سال پای بقای این انقلاب ایستاد و حدود ۲۰ ماه در کردستان ایستادگی کرد تا ایران تجزیه نشود؛ همین جنایتی که تکفیری‌ها در عراق و سوریه انجام می‌دادند را در کردستان بر سر پاسداران ما آوردند، زنده زنده مثله‌شان و با ساطور آنان را قطعه قطعه کردند؛ ما این روزها را گذراندیم و اکنون اینجا هستیم.

مشکلات اقتصادی مدیریتی است

معروفی به ایستادگی ملت ایران در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و حضور پرشکوه آنان در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن اشاره کرد و افزود: ملت ایران با وجود مشکلاتی که برخی از آن ها کمرشکن است و ربطی هم به انقلاب ندارد بلکه به مربوط به مدیریت است، در ۲۲ بهمن حضور یافت.

فرمانده سپاه نینوای گلستان با اشاره به وظیفه و مسئولیت سنگین جامعه نخبگانی افزود: نخبگان امروز باید جهاد کنند، جهاد امروز در حوزه اقتصادی و مراقبت امور اجتماعی و فرهنگی به مراتب سخت‌تر از موانع زمان جنگ است. امروز نمی‌توانیم بگوییم این وظیفه ما است یا خیر بلکه باید بگوییم چه کاری می‌خواهیم انجام دهیم و باید سنگ‌ها را از مسیر انقلاب برداریم.

معروفی در بخش دیگر سخنان خود و در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اظهارکرد: مقام معظم رهبری در این بیانیه مسیر بقای انقلاب اسلامی را تعیین کردند. بیانیه گام دوم انقلاب مکمل وصیت نامه الهی سیاسی امام خمینی (ره) است.

وی  با اشاره به اینکه عافیت طلبان نمی‌توانند پای کار این بیانیه باشند، ادامه داد: کلیدی ترین بخش بیانیه، توجه دادن به یک دوره تاریخی است که محورش جوانان هستند.

معروفی گفت: خستگان، محافظه‌کاران و ملاحظه‌گران نمی‌توانند این کار را پیش ببرند بلکه باید افرادی در این کار قرار بگیرند که دنبال پیش‌برندگی ملت ایران و حکومت اسلامی و امام زمان (عج) باشند.

وی در بخش دیگری به فساد اقتصادی و وظیفه سنگین دستگاه‌های نظارتی اشاره کرد و افزود: مردم مشکلات را تحمل می‌کنند اما فساد و تبعیض در اقتصاد را تحمل نمی‌کنند. حوزه‌های نظارتی باید مانند عقاب بالای سر همه باشند و نظارت کنند.

کد خبر 4552012

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین معروفی سپاه نینوا گلستان گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۴۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنگدوینی: جنگ‌هراسی بر اقتصاد ایران بی‌تاثیر است

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس گفت: همانطور که امروز در پی عملیات وعده صادق رژیم غاصب و کثیف متوجه شد که نمی‌تواند با جمهوری اسلامی ایران مقابله کند، در حوزه اقتصاد نیز شرایط به همین صورت است و جنگ هراسی در اقتصاد ایران به یک عملیات روانی پوچ تبدیل شده است.

رمضانعلی سنگدوینی در گفت‌وگو با ایسنا درباره تاثیر جنگ هراسی بر اقتصاد ایران تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران ۴۵ سال است که در حال مبارزه با تحریم، جنگ و تهدیدات مختلف است و چنانچه قرار بر این بود که فضای جنگ هراسی بر آن تاثیر بگذارد، قطعاً اقتصاد ایران باید تا امروز متلاشی می‌شد و از بین می‌رفت.

وی افزود: شاید آنچه که به عنوان جنگ هراسی مطرح می‌شود، در مقاطعی در گذشته تاثیراتی به همراه داشته، اما امروز دیگر تاثیراتی که مورد انتظار دشمن است را مشاهده نمی‌کنیم چراکه ایران به کشوری پیشرفته با اقتصادی مقاوم تبدیل شده‌ است.

این نماینده مجلس با اشاره به عملیات «وعده صادق» که در پاسخ به جنایات تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق انجام شد، تاکید کرد: همانطور که امروز در پی عملیات وعده صادق رژیم غاصب و کثیف متوجه شدند که نمی‌توانند با جمهوری اسلامی ایران مقابله کنند، در حوزه اقتصاد نیز شرایط به همین صورت است و جنگ هراسی در اقتصاد ایران به یک عملیات روانی پوچ تبدیل شده است.

سنگدوینی با تاکید بر لزوم ایجاد اطمینان در فضای اقتصادی کشور درباره بی تاثیری جنگ هراسی بر اقتصاد گفت: ما مسئولان نظام باید به مردم اطمینان دهیم که نباید دیگر نسبت به فضای جنگ هراسی و تاثیرات آن بر تکانه‌های اقتصادی نگرانی داشته باشند؛ نتیجه این رفع نگرانی‌ها بی شک ثبات و آرامش اقتصادی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • (ویدیو) کودکان سینمای ایران که امروز بازیگران معروفی هستند
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • ظرفیت‌های جامعه ایثارگری دیلم استفاده می‌شود
  • موزه‌ها باید پاسخگوی مشکلات امروز جامعه باشند
  • تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر انقلاب به مسئولان
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • سنگدوینی: جنگ‌هراسی بر اقتصاد ایران بی‌تاثیر است