Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر بهبهان گفت: شهرداری بهبهان با اختصاص ۳۵۰ میلیون‌ ریال بودجه ماهانه برای تیم ورزشی اهورا حامی مالی این تیم شد. ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

غلامحسین اولادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بهبهان اظهار داشت: بودجه ماهانه 350 میلیون ریال از ردیف بودجه 41701 ماده 17 خدمات شهری جهت کمک  به تیم فوتسال اهورا توسط شورای شهر و شهرداری در سال 98  اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبق این مصوبه حمایت مالی تیم فوتسال اهورا در جلسه امروز شورا در سال آتی آغاز می‌شود و با نام تیم فوتسال اهورای شهرداری بهبهان در لیگ برتر حضور پیدا می‌کند.

 عضو جوان شورای شهر بهبهان بیان کرد: این مبلغ جدای از سهم نیم درصد ورزش است و امیدواریم با تصویب در کمیته تطبیق بتوانیم به ورزش شهرستان کمک شایانی کرده و شاهد شکوفایی تیم اهورا در لیگ برتر فوتسال کشور باشیم.

وی گفت: اهورای بهبهان با وجود مشکلات مالی توانست جایگاه خود را در لیگ برتر حفظ کند و با انجام بازی‌های جوانمردانه هواداران پر شور خود را خوشحال کند که وظیفه ما نیز حمایت همه جانبه از این تیم است.

لیگ برتر فوتسال| تلاش پارسیان و اهورا برای فرار از سقوط به دسته اوللیگ برتر فوتسال| پیروزی پُرگل گیتی پسند و مس سونگون مقابل رقبا/ اهورای بهبهان همچنان در حسرت بُرد ماندلیگ برتر فوتسال| نخستین پیروزی اهورا بهبهان با شکست آذرخش

بر اساس گزارش خبرگزاری تسنیم تیم اهورای بهبهان در سال‌های اخیر توانست با حمایت مردمی و دست و پنجه نرم کردن با مشکلات عدیده مالی بقاء خود را در لیگ برتر فوتسال کشور حفظ کند و آینده درخشانی برای دوستداران فوتسال این دیار متصور شود.

انتهای پیام/ش

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۸۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مسجدسلیمان و حفاری به فینال لیگ برتر گلف

ایسنا/خوزستان تیم های نفت مسجدسلیمان و ملی‌حفاری به فینال لیگ برتر گلف ایران صعود کردند.

ابوذر شجاعی رییس هیات گلف مسجدسلیمان در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: نیمه نهایی لیگ برتر گلف ایران، پنجشنبه و جمعه این هفته بین تیم های نفت مسجدسلیمان و سورتمه تهران و نیز ملی حفاری  و آیلند تهران برگزار شد.

وی ادامه داد: این مرحله پس از رقابتی سخت و نفس گیر با  پیروزی نفت مسجدسلیمان و ملی حفاری به پایان رسید و دو نماینده خوزستان فینالیست شدند. 

شجاعی با تمجید از عملکرد تیم های گلف نفت مسجدسلیمان و ملی حفاری، عنوان کرد: این مسابقات با حضور ۱۰ تیم باشگاههای برتر کشور به صورت رفت و برگشت طی مدت زمان ۸ ماه برگزار شد که خوشبختانه خوزستانی ها مثل همیشه خوش درخشیده‌اند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • شهید «مطهری» طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی است
  • نقاط حادثه خیز در خوزستان ۵۰ درصد کاهش یافت
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال
  • چادرملو؛ اولین نماینده لیگ یک در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی
  • صعود مسجدسلیمان و حفاری به فینال لیگ برتر گلف
  • روز حسابرسی نزدیک است: ترس و لرز در منچسترسیتی!‏
  • مدیر عامل لیگ برتر: پرونده مالی منچسترسیتی به زودی به نتیجه می‌رسد
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد