Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@03:41:45 GMT

گردهمایی مدیران گروه‌های تخصصی «سمت» برگزار شد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۹۸۶۳۶

گردهمایی مدیران گروه‌های تخصصی «سمت» برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست مشترک مدیران، دبیران، مشاوران و اعضای گروه‌های تخصصی و پژوهشی سازمان مطالعه و تدوین (سمت) با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد ذبیحی سرپرست سازمان «سمت» و معاونان و برخی مدیران مجموعه، در سالن جلسات این سازمان برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام محمد ذبیحی سرپرست سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها (سمت)، خطاب به مدیران گروه‌های تخصصی «سمت»، گفت: در این مراسم، در حقیقت ما مهمان شما هستیم و شما صاحبان اصلی این سازمان هستید و «سمت» هر آوازه‌ای که دارد، مرهون تلاش‌های عالمانه و دلسوزانه شما استادان عزیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ادامه با اشاره به چهلمین فجر انقلاب اسلامی ایران، گفت: من همواره گفته‌ام انقلاب کار مهمی کرد، اما ما نتوانستیم به طور شایسته از آن میراث بزرگ قدردانی کنیم. انقلاب، ما را صاحب رأی کرد. مرحوم امام خمینی (ره)، ملت ایران را به جایگاه تاریخی خودش رساند و کاری ماندگار و پاینده انجام داد. در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، وظیفه ما سنگین‌تر خواهد بود. امیدواریم از دیدگاه‌ها و نظرات استادان بزرگی که اینجا هستند استفاده کنیم و بتوانیم چهره اسلام ناب را که تبلور آن را در انقلاب اسلامی می‌بینیم، به دنیا معرفی کنیم.

ذبیحی یاد و نام مرحوم دکتر احمدی را گرامی داشت و افزود: یاد و نام مرحوم دکتر احمدی همیشه برای ما زنده و پاینده خواهد بود و «سمت» با نام و یاد او زنده است. ما مشکلات فراوانی داشتیم، ولی به لطف خداوند و دعای آن عزیز سفر کرده، بسیاری از مشکلات را پشت سر گذاشتیم. ان‌شاءالله «سمت» بتواند در تمام زمینه‌هایی که عهده‌دارش است، کارش را به خوبی انجام دهد.

مهدی زارع بهرام‌آبادی مدیر پژوهشی «سمت» در این جلسه، ضمن تبریک ورود انقلاب اسلامی ایران به پنجمین دهه خود، گفت: سازمان «سمت» یکی از نهادهای مولود انقلاب است و ۷ اسفندماه، ۳۴ امین سالگرد تأسیس این سازمان را پیش‌رو داریم و همه اینها مرهون تلاش‌های نیروهای متخصص و متعهد از جمله کارکنان، اعضای هیأت علمی، مؤلفان، مترجمان، مدیران، دبیران و مشاوران گروه‌هاست، که همّ و غم‌شان تولید کتاب‌های درسی دانشگاهی است.

وی در ادامه به ارائه گزارشی درباره فعالیت‌های پژوهشی «سمت» پرداخت و گفت: ۳۵ درصد کتاب‌های امسال، به صورت مشترک با سایر نهادهای علمی تولید شده است. یکی از سیاست‌های مهم سازمان «سمت»، بهره‌مندی از ظرفیت‌ و توان علمی علوم انسانی‌ نهادهای دانشگاهی و پژوهشی کشور است. همچنین با شورای تحول و ارتقای علوم انسانی نیز ارتباطی تنگاتنگ داریم و در سال جدید، فرایند همکاری شورای تحول و «سمت»، تسهیل شده است.

در این جلسه، مدیران گروه‌ها، دبیران و مشاوران، به بیان نظرات خود پرداختند و در پایان، از مدیران گروه‌های تخصصی، دبیران و مشاوران علمی گروه‌های تخصصی «سمت»، تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 4553183 سارا فرجی

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان سمت محمد ذبیحی نشست مشترک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۹۸۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی پرونده صندوق پس انداز کارکنان راه آهن با ۷ هزار شاکی

تین نیوز

مرکز وکلای قوه قضاییه اعلام کرد: رسیدگی به پرونده های کثیرالشاکی یکی از برنامه های جدی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در راستای خدمت رسانی به مردم و تحقق اصل حقوق عامه در سند تحول قضایی است.

به گزارش تین نیوز از ایسنا، درهمین راستا بنابر دستور حسن عبدلیان پور ریاست مرکز، جلسات تخصصی با حضور وکلا و کارشناسان زبده و نخبه مرکز برای رسیدگی به این پرونده های کثیرالشاکی برگزار و روند حقوقی و آرای صادره در این پرونده ها مورد بازخوانی و راهکارهای قانونی و راهنمایی های حقوقی به نمایندگان شکات ارائه می گردد.

در یکی از این پرونده های کثیرالشاکی با توجه به پیچیدگی های حقوقی و صدور آرای متعدد، که مربوط به اعضای «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی» با بیش از ۷ هزار نفر عضو است، تاکنون چند نشست تخصصی برگزار و در هر نوبت وکلای تخصصی و کارشناسان مربوطه اوراق پرونده را بررسی و راهکارهای لازم را برای پیشبرد مسیر حقوقی و رضایت مردم در راستای قانون را در دستور کار قرار دادند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • بررسی پرونده صندوق پس انداز کارکنان راه آهن با ۷ هزار شاکی
  • انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود
  • ‌رویداد تخصصی بازساختی ـ پزشکی آینده در شیراز برگزار می‌شود
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • برگزاری گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور یزد و اصفهان
  • سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» در اتاق تبریز برگزار شد
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی ۱۳ اردیبهشت برگزار می شود/ افزایش تعداد داوطلبان