Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام محمد زاهدی، امام جماعت مسجد حضرت مسلم بن عقیل(ع) شهرک حضرت ولی‌عصر(عج) شیروان، هفتم اسفندماه در مراسم جشن ولادت حضرت زهرا(س) که در این شهرستان برگزار شد، گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) الگو و اسوه حسنه است و ما با وجود داشتن چنین الگوهایی اگر درب خانه اهل بیت(ع) برویم نباید هیچ وقت مشکلی در زندگی برای ما پیش بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه بهترین فرد، کسی است که به اهل خانه خود محبت کند، افزود: محیط خانه باید محیط امنی برای همه باشد؛ در فرهنگ اسلامی و سبک زندگی فاطمی نه مردسالاری و نه زن‌سالاری داریم و در محیط خانه همسران باید به یکدیگر احترام بگذارند.
زاهدی در رابطه با احترام به والدین، اظهار کرد: مادر، در کودکی فرزندش با عشق به او شیر می‌دهد و آرزوی بزرگ شدنش را دارد، ولی خدمت به والدین در کهنسالی توسط فرزندان یک خدمت اجباری محسوب می‌شود؛ همان‌گونه که دعای والدین در حق فرزندان زود اجابت می‌شود باید مواظب نفرین آنان نیز باشیم.
قرائت قرآن، مولودی‌خوانی، اجرای سرود در وصف حضرت زهرا(س)، اعطای هدیه به بانوان مزین به نام حضرت زهرا(س) و... از برنامه های این مراسم بود.
ام‌البنین ملاعلی‌نژاد
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: سبک زندگی فاطمی جشن میلاد حضرت زهرا شیروان مردسالاری زن سالاری ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۱۲۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحکیم بنیان خانواده مؤثرترین مؤلفه در پیشرفت جامعه

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه عفاف و حجاب یکی از مطالبات جدی فرهنگی و اجتماعی جامعه و خانواده ها به شمار می رود گفت: تحکیم بنیان خانواده مؤثرترین مؤلفه در پیشرفت جامعه به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از پلیس، فرزاد مخلص الائمه در حاشیه مراسم تجلیل از فعالان طرح نور در استان مرکزی با ابراز امیدواری از اجرای طرح نور با همراهی مردم در سطح استان اظهار کرد: امیدواریم با همکاری سایر دستگاه‌ها و نهادهای مسئول شتاب بیشتری پیدا کند.

وی موضوع عفاف و حجاب را جز موضوعات اولویت دار دولت و نظام دانست و افزود: پلیس به نحو احسن در حال اجرای وظایف خود است و این مهم جای تقدیر و قدردانی از این عزیزان را دارد.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه عفاف و حجاب یکی از مطالبات جدی فرهنگی و اجتماعی جامعه و خانواده‌ها به شمار می‌رود گفت: تحکیم بنیان خانواده مؤثرترین مؤلفه در پیشرفت جامعه به شمار می‌رود.

مخلص الائمه با قدردانی از مردم برای همراهی و همکاری در اجرای طرح نور اظهار کرد: مردم در سراسر استان با قدردانی و پشتیبانی از پلیس در اجرای این طرح نشان دادند که همواره قدر شناس خادمان خود بوده و این بسیار ارزشمند و قابل تحسین است، اجتماعی جامعه و خانواده‌ها به شمار می‌رود گفت: تحکیم بنیان خانواده مؤثرترین مؤلفه در پیشرفت جامعه به شمار می‌رود.

وی با ابراز امیدواری از اجرای طرح نور با همراهی مردم در سطح استان بیان داشت: امیدواریم با همکاری سایر دستگاه‌ها و نهادهای مسئول شتاب بیشتری پیدا کند.

کد خبر 748493

دیگر خبرها

  • شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی
  • تحکیم بنیان خانواده مؤثرترین مؤلفه در پیشرفت جامعه
  • ممانعت شورای شهر از قطع درختان
  • برگزاری بیش از ۱۵ هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • برگزاری ۱۵هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • مامان بگو برای دین و کشور رفتم؛ دست راست اسلحه و دست دیگرم کتاب
  • ماجرای نسبت فامیلی علیرضا قربانی با داور «محفل» از زبان احمد ابوالقاسمی + فیلم
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • نشانه‌های آمادگی برای ازدواج در دختران