Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدکیخسرو حسینی فرمانده گروه ۳۳ توپخانه ارتش جمهوری اسلامی ظهر امروز چهارشنبه (۸ اسفند) درحاشیه برگزاری نخستین رزمایش امداد و نجات نیرو‌های مسلح مستقر در کردستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت: این رزمایش یک روزه با محوریت نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با مشارکت تمام نیرو‌های مسلح استان اعم از گروه ۳۳ توپخانه مستقر در پادگان سنندج، قرارگاه عملیاتی لشکر و بیمارستان سنندج، بیمارستان ارتش و مرکز جراحی شهید قاضی سپاه پاسداران و بیمارستان قدس نیروی انتظامی به میزبانی بیمارستان پیامبر رحمت «ص» ۵۲۴ منطقه‌ای ارتش در سنندج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ایجاد هماهنگی و هم‌سویی در بین نیرو‌های مسلح در حوزه امداد و نجات و تخلیه مجروحین و استفاده از سیستم‌های نوین و آسیب‌شناسی در مورد نقاط قوت و ضعف نیرو‌ها در شرایط بحرانی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این رزمایش در سطح استان عنوان کرد.
فرمانده گروه ۳۳ توپخانه ارتش جمهوری اسلامی بیان کرد: آمادگی و هماهنگی بین یگان‌های رزمی و درمان ازدیگر اهداف مهم این رزمایش یک روزه بود که بحمدالله به این اهداف رسیدیم.
حسینی افزود:در این رزمایش از تجهیزات بروز ازجمله اتاق عمل سیار بیمارستان ارتش و آمبولانس‌های مختلف امدادونجات نیرو‌های مسلح استفاده شد.
وی بیان کرد:همچنین در این رزمایش تیم جراحی مرکز درمانی شهید قاضی با هدف انجام جراحی‌های لازم مشارکت داشتند.

حسینی گفت: در این رزمایش به آنچه به لحاظ طب رزم و زمان طلایی در کمک و نجات محرومین وجود دارد، دست یافتیم.

فرمانده گروه ۳۳ توپخانه ارتش جمهوری اسلامی در پایان گفت:مراکز درمانی نیرو‌های مسلح این آمادگی رادارند که در مواقع بحران وبلایای طبیعی به یاری هموطنان عزیزمان در استان کردستان ویا خارج از استان بشتابند.

گفتنی است؛ در حادثه زلزله کرمانشاه بیمارستان ارتش با اعزام تیم جراحی، پزشکی وپرستاری به یاری مردم مصیبت زده سرپل ذهاب کرمانشاه رفتند.

انتهای پیام/م

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۱۴۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس قوه قضاییه از نمایشگاه دستاورد‌های نیروی دریایی سپاه در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های نیروی دریایی سپاه پاسداران در بندرعباس افزود: امروز قدرت و عظمت بازدارندگی نیرو‌های مسلح به فرماندهی فرمانده کل قوا، نقش اصلی را برای پیشبرد اهداف دارد.
وی گفت: پس از ۴۰ سال وقتی جوانان با انرژی و ایمان در مسیر ارتقای نیرو‌های مسلح گام بر می‌دارند، انسان احساس عزت و افتخار می‌کند.

بیشتر بخوانید؛ اژه‌ای : ترخیص کالاهای اساسی از بنادر تسریع شود
رئیس قوه قضاییه افزود: با توجه به تحریم ها‌ی ظالمانه، امکانات و توانایی‌های نیروی دریایی سپاه پیشرفته است و دشمن انگشت به دهان مانده است.
حجت الاسلام والمسلمین محسن اژه‌ای گفت: امروز مسائل ما به هم پیوسته است و در زمینه‌های مختلف از جمله امنیتی، دفاعی و فردی برای نظام جمهوری اسلامی اهمیت دارد.
وی افزود: قوه قضاییه همه‌ی امکانات خود را برای حمایت و پشتیبانی در جهت رفع موانع از سر راه اهداف نیرو‌های مسلح به کار می‌گیرد.
رئیس قوه قضاییه بررسی بازدید‌های سفر قبلی تا امروز را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: هماهنگی‌ها خوب بوده ولی همچنان نیاز به هماهنگی و برنامه ریزی بیشتر دارد.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی / ۷۸ عملیات امداد و نجات در ۴۸ ساعت گذشته صورت گرفت
  • آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیرو‌های مسلح یمن
  • فرمانده کل قوا از وضعیت موجود رضایت مطلق ندارند
  • انهدام توپخانه‌های مرکز مهمات میدانی نیروهای مسلح اوکراین
  • تجلیل از استادان خلبان پایگاه آموزشی هوانیروز اصفهان
  • خودکفایی ارتش در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز
  • بازدید رئیس قوه قضاییه از نمایشگاه دستاورد‌های نیروی دریایی سپاه در بندرعباس
  • ارتش رژیم صهیونیستی منطقه‌های مختلف نوار غزه را هدف قرار داد
  • مسابقات امداد و نجات معادن و صنایع معدنی کشور
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم