Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از برگزاری دوره آموزشی مدیریت سبز در راستای آموزش و فرهنگ سازی حفظ محیط زیست برای کارکنان خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان، غلامعباس بهرامی نیا گفت: دوره آموزشی مدیریت سبز با اهدف افزایش سطح آگاهی کارکنان نسبت به کاهش تخریب محیط زیست، مصرف بهینه آب و انرژی، مدیریت پس ماند و بازیافت و آموزش و فرهنگ‌سازی محیط‌زیست برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرامی‌نیا با تاکید بر بهینه سازی مصرف آب و انرژی گفت: فراگیران در این دوره با راهکار های پایش مصرف آب و انرژی، جلوگیری از اتلاف آب و  انرژی و روش های مدیریت آب و انرژی در آشپزخانه و آبدارخانه آشنا شدند.

بهر امی نیا با اشاره به حجم بالای زباله های تولیدی روزانه و نقشی که در آلودگی محیط‌زیست دارند اظهار داشت: راهکار های مدیریتی برای کاهش آلودگی های زیست محیطی ناشی از تولید زباله  یکی از مهم‌ترین بخش های آموزشی بود که در این دوره به فراگیران آموزش داده شد.

وی در ادامه افزود: راهکارهای مدیریت پسماند و زباله شامل نسوزاندن زباله در فضای بیرون، پراکنده نکردن زباله در طبیعت، انتخاب محصولاتی که حداقل آلودگی و حداکثر پایداری را دارند و جایگزینی ظروف یک‌بار مصرف گیاهی با انواع پلاستیکی و کاغذی در این دوره آموزشی برای فراگیران تشریح شد.    

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: راهداری خوزستان دوره آموزشی مدیریت سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۱۵۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جوجه جغد‌ها در پاسارگاد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مدیر دبستان استثنایی نوید سعادت شهر گفت: در پی وزش باد چند جوجه جغد از لانه هایشان به بیرون پرتاب شده بودند.

خانم شجاعی افزود: در تماس تلفنی با اداره محیط زیست، نیرو‌های محیط زیست به همراه یکی از تیمارگران این اداره به مدرسه آمدند و جوجه ها را به لانه هایشان بازگرداند.

در دبستان استثتایی نوید، درختان کهنسال کاج با ارتفاع بیش از ۱۵ وجود دارد که جمعی از پرندگان به علت بلند بودن این درختان آشیانه خود را بر روی این درختان ساخته اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  •  عدم اجرایی شدن کامل طرح تفکیک زباله از مبداء چالشی بزرگ است
  • ضرورت ساماندهی پسماندهای پلاستیکی اطراف مجتمع‌های بین‌راهی
  • نشست اعضای شورای پژوهشی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با اساتید دانشگاه ارومیه
  • نجات جوجه جغد‌ها در پاسارگاد
  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان
  • حفاظت از لاک‌پشت‌های دریایی در بوشهر/برداشت بارناکل غیرقانونی است
  • آب تالاب‌های پلدشت ۴۰ درصد افزایش یافت
  • پاکسازی حاشیه و تالاب پیرسلمان
  • برگزاری تور رسانه ای بازدید از تالاب های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه
  • معضل جدی مدیریت پسماند در گناباد