Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار مهدی معصوم بیگی در حاشیه دیدار با خانواده سرداران شهید اربابی در آران و بیدگل در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مردم و مشترکان اینترنت تا جایی که امکان دارد باید از پرداختهای اینترنتی پرهیز کنند و یا از درگاه‌های کاملا مطمئن برای پرداخت استفاده کنند.

وی با اشاره به آغاز طرح نوروزی نیروی انتظامی استان از ابتدای اسفند ماه و ادامه آن تا ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ افزود: مردم در برداشت های بانکی و همچنین خرید از مغازه ها حتما نکات توصیه‌ای انتظامی را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در ایام مسافرتهای نوروزی نیروی انتظامی استان با شروع فعالیت قرارگاه نوروزی در بخش های انتظامی و ترافیک به هم وطنان خدمت رسانی می‌کند و علاوه بر آن با توجه به گردشگر پذیر بودن استان از نیروهای انتظامی مراکز دیگر نیز در راستای اجرای این طرح استفاده خواهد کرد.

سردار معصوم بیگی در ادامه به موفقیت های نیروی انتظامی استان اصفهان در سال جاری هم اشاره کرد و گفت: کشف ۳۲ تن انواع مواد مخدر یکی از مهمترین این فعالیت هاست که در پنج سال اخیر بی نظیر بوده است.

وی با اشاره به اینکه کشف این میزان مواد مخدر هم جای خوشحالی دارد و هم باید نگران بود، افزود: مردم همواره باید مراقب سوداگران مرگ در محل زندگی خود باشند.

سردار معصوم بیگی به کاهش جرائم خشن در طی سالجاری در استان اشاره کرد و گفت: با وجود کاهش این جرائم در بخش های مختلف جرائم خرد مانند سرقت لوازم خودرو در استان افزایش داشته است.

کد خبر 4554803

منبع: مهر

کلیدواژه: جرایم اینترنتی فرماندهی نیروی انتظامی اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۱۶۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع روحانیون در حمایت از طرح حجاب نیروی انتظامی با لباس جنگی (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رادان: طرح نور، طرح امنیتی انتظامی نیست معاون وزیر کشور درباره طرح حجاب: با قوت به‌کار خود ادامه خواهد داد / یک مورد هم نداشتیم که نسبت به اجرای طرح مخالفتی داشته باشند و به پلیس اعتراض کنند سردار رادان : چشم مردم وقتی به بی حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می شود/ ما باید از مادران آینده صیانت کنیم

دیگر خبرها

  • افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • نیروی انتظامی در اجرای طرح حجاب و عفاف کوتاهی نمی کند
  • وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟
  • تجمع روحانیون در حمایت از طرح حجاب نیروی انتظامی با لباس جنگی (عکس)
  • گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها
  • تصرف و برداشت غیر مجاز بستر رودخانه تا گرانفروشی توسط ماسه شویی‌ها در اهر