Web Analytics Made Easy - Statcounter

قانون برای همه یکسان است.

طرفداری- معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا به ویدئویی که فرهاد مجیدی از مواجهه اش با پلیس در بزرگراه منتشر کرده واکنش نشان داد و تاکید کرد که قانون برای همه افراد یکسان اجرا می‌شود.

سرهنگ عین الله جهانی در گفت وگو با ایسنا درباره انتشار ویدئویی که فرهادمجیدی، بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال از مواجهه اش با پلیس در اینستاگرامش منتشر کرده است، گفت:

به دنبال اطلاع از انتشار این پست اینستاگرامی با افسر مربوطه تماس گرفته و پیگیر موضوع شدم که مشخص شد حوالی ساعت ۲ بامداد امروز، مأموران گشت پلیس راهور در بزرگراه شهید مدرس متوجه سرعت غیرمجاز یکدستگاه سواری هیوندا توسان شده و دستور توقف آن را صادر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این خودرو با سرعت ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت در بزرگراه مدرس درحال حرکت بود، گفت:

این درحالی است که سرعت مجاز در بزرگراه مدرس ۸۰ کیلومتر در ساعت است که در همین راستا نیز مأمور راهور از راننده هیوندا درخواست مدارک شناسایی کرد، اما راننده این خودرو که مشخص شد فرهاد مجیدی از بازیکنان فوتبال کشورمان است، ادعا کرد که هیچیک از مدارک شناسایی خود اعم از بیمه نامه، گواهینامه، کارت ماشین و… را همراه ندارد.

معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه برابر قانون مأمور پلیس راهور از راننده درخواست کرده تا در دستگاه تست سلامت فوت کند، اظهارکرد:

متأسفانه آقای مجیدی از پذیرش درخواست مأمور پلیس راهور خودداری کرده و به این دلیل که فوتبالیست مطرحی است این کار را انجام نمی‌دهد و شروع به فیلم گرفتن از مأمور پلیس راهنمایی و رانندگی کرده است.

جهانی با تاکید بر اینکه همه در برابر قانون برابرند، گفت:

برابر قانون اگر فردی با سرعت غیرمجاز رانندگی کرده و مدارکی هم همراه نداشته باشد، پلیس می‌تواند نسبت به انجام تست الکل از وی اقدام کند.

وی با بیان اینکه در نهایت خودروی توسان به دلیل سرعت غیرمجاز توقیف و به پارکینگ منتقل شد، گفت:

در بررسی‌هایی که انجام دادیم، مأمور راهنمایی و رانندگی هیچ تخلفی نداشت و برابر قانون رفتار کرده است، انتظار ما از چهره‌های شناخته شده‌ای همچون آقای فرهاد مجیدی نیز این است که همانطور که در ورزش الگویی ورزشی برای شهروندان هستند در قانونگرایی و عمل به مقررات نیز چنین جایگاهی را برای خود قائل باشند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۳۶۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟

تیم تراکتور بعد از جدایی خمس برای انتخاب سرمربی این بار به سراغ گزینه‌های داخلی رفت و در نهایت با گل‌محمدی به توافق رسید که البته هنوز حضور یحیی در تیم تراکتور قطعی نشده است.

این مربی در تلاش برای رفع مشکلات شخصی خود است تا با حضور در تبریز بار دیگر سرمربیگری در لیگ برتر را از سر بگیرد. در حال حاضر هدایت تراکتور به صورت موقت به حمید مطهری سپرده شده است.

باشگاه تراکتور در تلاش برای انتخاب سرمربی مذاکراتی هم با فرهاد مجیدی داشت، اما با پاسخ منفی این مربی مواجه شد.

چرا فرهاد مجیدی به پاسخ باشگاه تراکتور برای سرمربیگری نه گفت؟

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که فرهاد علاقه‌مند است مربیگری‌اش را در فوتبال امارات دنبال کند. او به دنبال حضور در یک تیم لیگ برتری دیگر از فوتبال امارات است و گفته می‌شود همه چیز اگر خوب پیش رود او در آینده‌ای نزدیک سرمربی شارجه خواهد شد.

زمزمه‌هایی نیز مبنی بر حضور فرهاد مجیدی در تیم ملی امید امارات وجود داشت که این امر هنوز محقق نشده است.

tags # فرهاد مجیدی ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • چند درصد جریمه های رانندگی اشتباهی است؟ ؛ توضیحات مهم رئیس پلیس راهور
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • دستگیری مأمور قلابی موتورسوار در اتوبان حکیم/کشف یک قبضه سلاح گرم
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟
  • (عکس) جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • تصویر تازه از پسر فرهاد مجیدی کنار پدر؛ چقدر بزرگ شدی!
  • عکس‌| جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات