Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-29@05:38:34 GMT

برگزاری جشن بزرگ ولادت حضرت فاطمه(س) در شوش

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۴۱۶۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان از شوش دانیال(ع) هم زمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و تولد بنیانگذار فقید نظام جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) مراسم جشن باشکوهی به همت حوزه بسیج جامعه زنان ناحیه شوش دانیال(ع)در تالار نیایش برگزار شد .

ادیب فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه شوش ابتدا ضمن عرض خیر مقدم به مسئولین و همکارانی که در برگزاری این جشن با قلم یا قدم خود یاری کردند به فرازی از فضائل و خصوصیات حضرت فاطمه زهرا(س) اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین دانیالی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه شوش نیز ضمن عرض تبریک به مناسبت ولادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) گفت : در حالی که برای ولادت بانوی دو عالم جشن و سروری را برپا کرده ایم نباید سالروز تولد معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) را فراموش کنیم .

ایشان در سخنان خود حضرت فاطمه(س) را از دیدگاه حضرت امام خمینی(ره) معرفی کرد و تصریح نمود : امام راحل می فرماید « در بین تمام فضائلی که برای فاطمه(س) نقل شده ؛ من فضیلتی بالاتر از این سراغ ندارم که بعد از رحلت رسول اکرم(ص)؛ جبرئیل امین 75 یا 95 روز با حضرت فاطمه(س) مرتبط بودند و به کرات در حال رفت و آمد و در حال گفتگو با آن حضرت بود.» این شوخی نیست که جبرئیل امین خدمت کسی برسد و رفت و آمد زیادی داشته باشد ولی دیگر ائمه اصلا جبرئیل را ندیده اند و یا فقط صدای او را شنیده اند ؛ اما همین جبرئیل امین با این همه عظمتش در مقابل حضرت فاطمه(س) دو زانو می نشیند و گفتگو می کند . در این 75 یا 95 روز حضرت فاطمه زهرا(س) سه برابر قرآن مطلب گفت و جبرئیل امین یادداشت کرد که این مطالب در کتابی تحت عنوان«صحیفه فاطمه(س)» در دست امام زمان(عج)می باشد.

از دیگر برنامه های این جشن باشکوه می توان به تقدیر از برگزیدگان رزمایش اقتصادی خانواده مقاوم ، دکلمه خوانی،مولودی خوانی،برگزاری مسابقه سئوال از طرف مادران از فرزند و بلعکس و اهدای جوایز به نفرات برتر» اشاره کرد.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۱۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار مهر، محمود ابراهیمی ظهر شنبه در همایش جهش تولید در دیمزارها گرامیداشت روز جهانی گندم و نان روستای امام‌قیس بروجن، اظهار کرد: در طرح ملی جهش تولید در اراضی دیمزار، سال گذشته ۳۰ هزار هکتار از اراضی در این استان تحت پوشش قرار گرفت.

وی افزود: پشتیبانی طرح جهش تولید در دیمزارها، برعهده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری بود که شامل جذب پشتیبان، در اختیار قرار دادن ادوات کشاورزی، پرداخت جهت خرید ادوات و… هستند.

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: جمع اعتبارات پشتیبانی این ستاد از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۲، یک صد میلیارد ریال بود.

ابراهیمی عنوان کرد: اراضی تحت پوشش در سال ۱۴۰۳ به ۶۰ هزار هکتار افزایش پیدا کرد و جمع ریالی مجموعه پشتیبانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری که شامل تسهیلات، حضور کارشناسان در پهنه‌ها و خدمات سامانه‌ای است، به ۲۱ میلیارد تومان رسیده است.

کد خبر 6089906

دیگر خبرها

  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه کشوری در دهه کرامت
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • ماجرای نسبت فامیلی علیرضا قربانی با داور «محفل» از زبان احمد ابوالقاسمی + فیلم
  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود