Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمیدرضا متین مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه ذخیره سازی میوه شب عید در وضعیت مطلوبی قرار دارد، گفت: برای تامین گوشت و مرغ شب عید هم در استان همدان برنامه ریزی شده و مشکلی وجود ندارد .

وی با بیان اینکه سال گذشته ۵۰۰ تن سیب و یک هزار تن پرتقال در همدان ذخیره سازی شد،گفت: توزیع و تعیین نرخ میوه ، بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار در روز‌های پایانی اسفند ماه مشخص می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه درحال حاضر ۷۰۰ تن سیب برای شب عید تهیه شده است،افزود :  ستاد تنظیم بازار براساس  بضاعت مالی و ظرفیت استان در ایام پایانی سال قیمت گذاری سیب و پرتقال را انجام خواهد داد  و پس از قیمت‌گذاری میوه ها  به بازار عرضه می‌شود.

متین همچنین با بیان اینکه  قیمت آجیل هم در پایان سال افزایش نخواهد داشت گفت:  قیمت گذاری شیرینی هم در دستور کار  قرار دارد که به زودی نرخ های مصوب اعلام خواهد شد.

وی از توزیع بیش از یک میلیون تن گوشت قرمز در همدان خبرداد و گفت: تا کنون یک میلیون و ۲۷۰هزار تن گوشت قرمز در استان توزیع شده است و از ابتدای شروع ، طرح گوشت دولتی ۸۰۰هزار تن گوشت منجمد و ۴۷۰۰تن گوشت گرم وارداتی در استان همدان توزیع شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان از کاهش قیمت مرغ در روز‌های پایانی سال خبرداد و خاطرنشان کرد: درصورت امکان قیمت مرغ در روز‌های پایانی سال بین ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان کاهش می یابد.

انتهای پیام/د.ا

توزیع میوه شب عید در همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تنظیم بازار صنعت معدن و تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۴۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشت مرغ امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت گوشت مرغ، امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ شامل ران مرغ، مرغ زنده، مرغ بدون استخوان، فیله مرغ، پا مرغ، مرغ کشتار روز، ران مرغ با پوست و مرغ سبز اعلام شد.

منبع: انتخاب

tags # گوشت مرغ سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • قیمت انواع میوه یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • افزایش قیمت میوه و صیفی‌جات مربوط به نرخ بارفروشان است
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت گوشت مرغ امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید