Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت گوریلاگیمز یکی از شرکت‌های قدیمی و قدرتمند در حوضه ساخت بازی‌های رایانه‌ای است که گیمر‌ها این شرکت را با سری بازی‌های موفق Killzone می‌شناسند. اما این شرکت بر خلاف شرکت‌های رقیب خود که ترجیح میدهند روی عناوین موفق خود کار کنند و ریسک ساخت بازی با داستان جدیدی را نمی‌پذیرند، بازی جدیدی با عنوان Horizon Zero Dawn را دو سال قبل برای PS4 در سراسر دنیا منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عنوان که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد، از نظر بسیاری از گیمر‌ها دارای بهترین شخصیت بین بازی‌های هم نسل خود است. داستان این عنوان درباره دختری است که در ذهنش سوالات متعددی دارد و برای جواب دادن به آن سوالات دست به هر کاری می‌زند. ماجراجویی در این عنوان هنگامی آغاز می‌شود که شخصیت اصلی بازی دستگاهی پیدا می‌کند که به وسیله آن می‌تواند صحنه‌هایی را ببیند که سایر شخصیت‌های بازی توانایی دیدن آن‌ها را ندارند.


جدا از طراحی بسیار زیبای شخصیت‌ها در این عنوان، داستان بازی برای کاربر به قدری جذاب است که هر چه در داستان اصلی بازی پیشرفت کند باز هم دست از مسیر اصلی برنمی‌دارد و به ماموریت‌های متفرقه نمی‌پردازد. این عنوان در دنیایی بین حال و آینده جریان دارد که در آن گیمر به جنگل و بیابان، دریا و خشکی، شب و روز برمی‌خورد که هر کدام از این محیط‌ها دارای شرایطی خاص هستند.

در داستان این عنوان خبری از سلاح گرم نیست و شخصیت بازی تیر و کمانی حمل می‌کند که دارای قابلیت‌های متنوعی است. همچنین در این بازی ربات‌هایی به شکل دایناسور وجود دارند که علاوه بر مبارزه با آن‌ها می‌توان با هک کردنشان ارتش کوچکی ساخت و از آنها استفاده کرد.


پس از دو سال از انتشار عنوان Horizon Zero Dawn برای کنسول PS4، امروز گزارشی از فروش این بازی توسط مدیر عامل شرکت Guerrilla Games که مسئولیت ساخت و انتشار آن را بر عهده داشته، منتشر شد.

به گفته مدیر عامل این شرکت، برخلاف انتظار سازندگان عنوان Horizon Zero Dawn توانست در سراسر دنیا فروش ۱۰ میلیون نسخه‌ای داشته باشد و بین کاربران جایگاه بسیار خوبی را کسب کند، اما از نظر توسعه دهندگان، این عنوان هنوز هم می‌تواند پیشرفت کند و فروش بالاتری داشته باشد.به هر حال این آمار توسط شرکت سازنده ارائه شده است و شرکت سونی هنوز صحت آن را تایید نکرده است.

بیشتر بخوانید:معرفی بازی اندروید و آیفون Spider-Man Unlimited؛ یک بازی رانر موبایل +تصاویر

انتهای پیام/

فروش ۱۰ میلیونی Horizon Zero Dawn پس از دو سال از انتشار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری بازی رایانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۵۰۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، به گفته ۴ منبع آگاه پس از تصویب قانون فروش یا ممنوعیت تیک تاک در آمریکا، بایت دنس(مالک اپ) ترجیح می دهد در صورت عدم وجود گزینه های قانونی برای مقابله با قانون مذکور به جای فروش پلتفرم، آن را در آمریکا تعطیل کند.

به گفته آنها الگوریتم های تیک تاک که برای فعالیت به آنها اتکا کرده برای کل عملیات های بایت دنس اهمیت دارند و به همین دلیل احتمال فروش اپلیکیشن با با الگوریتم های بعید به نظر می رسد.

حساب های کاربری تیک تاک بخش کوچکی از درآمد کل بایت دنس و کاربران فعال روزانه آن را تشکیل می دهند، بنابراین شرکت مادر ترجیح می دهد در بدترین حالت، به جای فروش آن به خریداران آمریکایی، تیک تاک را در آمریکا تعطیل کند.

تعطیلی تیک تاک تاثیر اندکی بر کسب وکار بایت دنس دارد و شرکت الگوریتم های اصلی خود را از دست نمی دهد. این درحالی است که بایت دنس از اظهار نظر در این باره خودداری کرده ست.

این شرکت دیروز بیانیه ای در پلتفرم Toutiao (متعلق به خود بایت دنس) منتشر و اعلام کرد هیچ برنامه ای برای فروش تیک تاک ندارد.

این بیانیه در حقیقت پاسخی به مقاله نشریه اینفورمیشن بود که در آن اشاره شده بود بایت دنس مشغول بررسی گزینه های مختلف برای فروش کسب و کار تیک تاک در آمریکا بدون الگوریتم هایی است که ویدئو را به کاربران توصیه می کند.

از سوی دیگر زی چو مدیر ارشد اجرایی تیک تاک نیز روز چهارشنبه هفته گذشته پیش بینی کرد این شرکت برنده چالش قانونی برای جلوگیری از اجرای قانون مذکور می شود.

لایحه مذکور که در هفته گذشته در سنا تصویب شده بود، به امضای جو بایدن رییس جمهور آمریکا رسیده و هم اکنون به قانون تبدیل شده است. دولت بایدن لایحه ای را امضا کرده که به تیک تاک تا ۱۹ ژانویه فرصت می دهد کسب وکار خود در آمریکا را بفروشد یا با ممنوعیت در فروشگاه های اپلیکیشن روبرو شود.

کد خبر 6088959

دیگر خبرها

  • بهترین فیلم های وسترن با بازی «لی ون کلیف»؛ از Beyond the Law تا The Grand Duel
  • رکوردشکنی نسخه کمیاب از قرآن در حراجی ساتبیز لندن
  • ۱۰ فیلم اکشن قدیمی با قهرمانان مورد علاقه پدر‌ها؛ از جکی چان بدلکار تا ارتش یک نفره شوارتزنگر
  • تیک‌ تاک در آمریکا دست به انتحار می‌زند
  • پیامد‌های شکست در اراک؛ ضربه به شخصیت پرسپولیس، نمایان شدن مشکلات دفاعی و عیار گلر جوان
  • جای خالی خلاقیت در صنعت بازی سازی/ از نظر کمی رشد مطلوبی نداشیم
  • ۱۰ فیلم جنگی پادآرمانشهری جذاب و پرتنش که باید ببینید
  • یک داستان عاشقانه از پارسا پیروزفر و حواشی‌اش
  • تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
  • تیک‌تاک در آمریکا دست به انتحار می‌زند