Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، روز گذشته، شخصی که هویتش مشخص نیست پوستری جنجال‌برانگیز از «ایلهان عمر» نماینده دموکرات حوزه پنجم ایالت مینه سوتا، در سنای ایالتی ویرجینیا نصب کرده بود. این تصویر او را در حالی نشان می‌داد که حملات ۱۱ سپتامبر به برج‌های مرکز تجارت جهانی در نیویورک در پس زمینه این عکس نقش بسته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر روی این تصویر نوشته شده بود: «گفتید هرگز فراموش نکن، من سندی هستم دال بر اینکه شما فراموش کرده‌اید.»

شبکه ان بی سی گزارش داد نصب این پوستر موجب اختلافات شدید و درگیری لفظی میان قانونگذاران دموکرات و جمهوری‌خواه شد که در پی آن یک کارمند زخمی و یک مقام رسمی پس از آنکه متهم به بیان اظهارات ضد مسلمانان شد، استعفا کرد.

در همین حال، راجر هنشوا، رئیس مجلس نمایندگان ایالت ویرجینیا دستور بررسی و تحقیق درباره این ماجرا را صادر کرد.

ایلهان عمر با انتشار پیامی در حساب کاربری توئیتر به این نمایش ضد اسلامی واکنش نشان داد و نوشت: تعجبی ندارد که چرا من در «فهرست مرگ» تروریست‌های داخلی هستم و چرا جمله «ایلهان عمر را ترور کنید» بر روی پمپ بنزین نزدیک محل اقامتم نوشته شده است. بیشتر نگاه نکنید، نمایش ضد اسلامی جمهوری خواهان مرا در سرزمین خودم به یک تروریست تشبیه کرده است و کسی نیست آن‌ها را محکوم کند.

این نماینده کنگره آمریکا یکی از دو زن مسلمانی است که در جریان انتخابات اخیر مجلس نمایندگان به کنگره راه یافته و از نقش پررنگ لابی‌های صهیونیستی در صحنه سیاسی این کشور انتقاد کرده است. وی بخاطر این موضوع از سوی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و هم حزبی‌های خود سرزنش شد.

او همچنین از مخالفان اصلی فروش سلاح به عربستان سعودی است.

جمهوریخواهان در مجلس نمایندگان ایالت ویرجینیا حائز اکثریت هستند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا کنگره آمریکا اسلام ستیزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۵۸۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای آزار روحی دانشجویان حامی فلسطین

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ دربرخی از تحصن‌های مسالمت آمیز ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا، تحت حمایت پلیس برای شکنجه روحی و آزار روانی این دانشجویان تلاش می‌شود.
در دانشگاه لس آنجلس ایالت کالیفرنیا وقتی که ده‌ها دانشجوی حامی مردم غزه در چادرهایش شان تحصن کرده بودند، ده‌ها صهیونیست و طرفدار رژیم صهیونیستی، صدای گریه یک کودک گرسنه غزه را از بلندگوی خود به سمت چادر‌های آنان پخش کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


در شیکاگو، پلیس با سرکوب تحمع مسالمت امیز دانشجویان موسسه هنری این شهر، ۶۸ نفر از انان را دستگیر کرد.
در دانشگاه ویرجییای آمریکا هم تجمع مسالمت آمیز دانشجویان با سرکوب پلیس روبرو شد و پلیس ۲۵ دانشجو را دستگیر کرد.

دیگر خبرها

  • ببینید | فیلمی پربازدید از شدت گردباد و طوفان در ایالت نبراسکا در آمریکا
  • ببینید | حضور ۳ زن مسلمان با شال و مانتو در تبلیغ یک گوشی همراه وسط زمین بسکتبال در دل آمریکا
  • ۳ دروغ بزرگ درباره تظاهرات دانشجویی در آمریکا
  • خجالت بکشید!
  • پس لرزه های ادعای یک نماینده مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /یک ذره انسانیت و شرم داشته باشید /حرمت زنان و نوامیس یک کشور مسلمان را نشکنید
  • تلاش برای آزار روحی دانشجویان حامی فلسطین
  • همبستگی با فلسطین در جشن فارغ التحصیلی دانشگاه‌های آمریکا
  • اهتزاز پرچم فلسطین در دانشگاه میشیگان/ پلیس آمریکا به دانشگاه ویرجینیا یورش برد
  • ادامه اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا؛ بازداشت ۲۵ نفر در دانشگاه ویرجینیا
  • به دانشجویان خیانت شد/ اعتراضات صلح‌آمیز را با باتوم سرکوب کردند