Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- با تصمیم مالک باشگاه پدیده شهرخودرو تماشای دیدار این تیم مقابل ذوب‌آهن رایگان اعلام شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی باشگاه پدیده شهرخودرو خراسان، پس از استقبال گسترده هواداران تیم فوتبال پدیده شهرخودرو از دیدار‌های خانگی این تیم مقابل رقبا و همچنین درخواست‌های مکرر هواداران، فرهاد حمیداوی مالک این باشگاه، تماشای دیدار تنها نماینده فوتبال خراسان رضوی در لیگ برتر در برابر ذوب‌آهن اصفهان را رایگان اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیداوی از بدو حضورش در راس این باشگاه، با توجه به شرایط اقتصادی حاکم و هزینه‌هایی که تماشای یک مسابقه فوتبال در بردارد و متاسفانه باعث می‌شد تا برخی از علاقه‌مندان به فوتبال به دلیل شرایط مالی از حضور در ورزشگاه محروم باشند، بازی‌های پدیده شهر خودرو را به صورت رایگان اعلام کرده است.

بر این اساس هواداران پدیده شهرخودرو در هفته‌های اخیر با استقبالی ویژه از دیدار‌های خانگی تیم محبوب خود، باعث شگفتی شده‌اند و ورزشگاه امام رضا (ع) را مملو از جمعیت می‌نمایند و انرژی مضاعفی را به اعضا تیم منتقل می‌کنند.

گفتنی است دیدار تیم‌های پدیده شهرخودرو و ذوب‌آهن اصفهان از ساعت ۱۷ روز پنجشنبه، ۱۶ اسفندماه در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر پدیده میزان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۲۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیدا مقصودلو ماند و پیرمرد هتاک اصفهانی

فرارو- رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران درحالی به پایان رسید که دو تیم مدعی استقلال و پرسپولیس بازی‌های سرنوشت‌سازی در تبریز و تهران داشتند. دو دیداری که به نظر می‌رسید مهیج‌ترین بازی‌های هفته و یا شاید این فصل باشند، حسابی بی‌خاصیت از آب درآمدند تا علاقمندان به فوتبال دلسر شوند.

به گزارش فرارو، البته هرچقدر که این دیدارها، خاصه بازی حساس‌تر پرسپولیس و سپاهان در تهران بار فنی نداشت، حاشیه داشت. پیرمرد هتاک اصفهانی را دیگر کسی نیست که نشناسد؛ او روی سکوی هواداران سپاهان به طور علنی به دوربین زل زد و به هواداران زن بی‌شمار پرسپولیس توهین‌های بی شرمانه‌ای کرد. سکو آشفته بود و بار دیگر تقابل این دو تیم نشان داد آبستن حوادث غیرمنتظره است.

البته که سپاهانی‌ها فقط با این پیرمرد هتاک به صدر اخبار برنگشتند؛ دیگر داستان نام آشنا هم شیدا مقصودلو است. بازیگر ایرانی که خواسته یا ناخواسته یکی دو هفته‌ای می‌شود جای اخبار فنی فوتبال را گرفته است. دختری که همسر ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی سپاهان، شده و اتفاقا ژوزه برای رسمی کردن ازدواجش به دین اسلام هم گرویده است. در هفته‌هایی که به نظر می‌رسید هیجان فوتبال خالص به هواداران منتقل شود فقط داستان یک پیرمرد هتاک ماند و شیدا مقصودلو. اینجا دیگر کسی هم نمی‌پرسد ستاره‌های سوپرمیلیاردی فوتبال، با این همه هزینه که روی دست باشگاه‌ها می‌گذارند، چرا از انجام حداقل‌ها در زمین عاجز مانده‌اند.

دیگر خبرها

  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • امباپه خیال هواداران تیمش را راحت کرد
  • واکنش لیائو به «هو» شدن دوباره از سوی هواداران میلان
  • نساجی – پرسپولیس بدون حضور زنان؛ چرا؟
  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس
  • طرح خاص شالیکار مازنی برای بازی پرسپولیس
  • شیدا مقصودلو ماند و پیرمرد هتاک اصفهانی
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • شادی هواداران ایپسویچ تاون برای صعود به لیگ برتر انگلیس پس از ۲۲ سال + فیلم
  • واکنش وزیر ورزش به اتفاقات دیدار پرسپولیس - سپاهان