Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@23:47:45 GMT

کشف 60 تن چای غیربهداشتی در لنگرود

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۷۷۱۹۸

کشف 60 تن چای غیربهداشتی در لنگرود

رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از کشف 60 تن چای غیربهداشتی طی 11 ماهه سالجاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ مجید نیکویی با اشاره به عملکرد پلیس در 11 ماهه سال‌جاری در شهرستان لنگرود، اظهار کرد: شهرستان لنگرود یکی از توریستی‌ترین شهرهای استان گیلان است و سالانه جمع کثیری از هموطنان و توریست‌های خارجی از این شهر و زیبایی‌هایش دیدن می‌کنند که همین مسئله باعت افزایش برخی جرائم از قبیل تخلفات رانندگی، موادمخدر و سرقت شده است و برای پیشگیری از این معضل چندین مرحله طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی و پیشگیرانه در سطح شهرستان به اجرا درآمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به کشف 869 فقره سرقت، دستگیری 726 سارق و معرفی آنها به مقام قضایی در 11 ماهه سال‌جاری اشاره کرد و افزود: در این مدت بالغ بر 178 تن چوب جنگلی قاچاق و 68 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز نیز کشف و متهمان آن تحویل مقام قضایی شدند.

نیکویی با بیان این‌که ماموران انتظامی بالغ بر 69 کیلوگرم انواع موادمخدر را در این مدت کشف و 4 باند تهیه و توزیع موادمخدر را متلاشی کردند، افزود: 1302 نفر نیز در این رابطه دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

نیکویی تصریح کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون پلیس لنگرود 60 تن چای غیربهداشتی، 83 هزار و 880 نخ سیگار، 28 هزار 871 لیتر سوخت که همگی قاچاق بودند را در این شهرستان کشف کرده است .

وی بیان کرد: برابر هماهنگی‌های به‌عمل آمده با مقام قضایی در برخورد قاطع با متخلفان و هنجارشکنان 2 هزار و 306 دستگاه موتورسیکلت و یک هزار و 979 دستگاه خودرو به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات، رانندگی بدون گواهینامه، عدم استفاده از کلاه‌ایمنی، بی‌نظمی در عبور و مرور، تخلفات حادثه‌ساز، حمل کالای قاچاق و موادمخدر و جابجایی اموال مسروقه توقیف شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود خاطرنشان کرد: برای استفاده از پتانسیل مردمی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در 11 ماهه سالجاری، بیش از 63 جلسه شورای معتمد پلیس، 18 جلسه تعامل با اصناف و 79 جلسه آموزش همگانی در مدارس، مساجد، ادارات، دانشگاه‌ها و اصناف شهرستان برگزار شده است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس سرقت قاچاق چای پلیس سرقت قاچاق چای اخبار حوادث چای فرمانده انتظامی شهرستان دستگیری کشف شهرستان عکس فیلم زن دختر تهران پسر نجات لواسان پراید شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۷۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجع قضایی شهرستان ری رویکرد زیست محیطی دارند+فیلم

مدیرکل محیط زیست شهرستان ری گفت: از زمستان گذشته تاکنون ۲۴ مورد احکام سبز در شهرستان ری داشته‌ایم و ۴۸ روز در زمینه پاکسازی طبیعت فعالیت کرده‌اند.

محمد رستگاری، مدیرکل محیط زیست شهرستان ری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو در رابطه با معضلات تولید و مصرف پلاستیک اظهار داشت:متاسفانه معضل پلاستیک در سطح کشور همه گیر شده است و در سطح ملی باید برای آن چاره‌اندیشی کرد.

وی افزود: خوشبختانه مراجع قضایی شهرستان ری رویکرد زیست‌محیطی دارند و در راستای استفاده از احکام جایگزین برای متخلفانی که جرایم زیست‌محیطی مرتکب شده‌اند یا موارد دیگری که قاضی صلاح می‌داند پاکسازی طبیعت را به عنوان جایگزین در نظر می‌گیرند و برخی محکومان  را برای انجام این کار  اداره کل محیط زیست معرفی می‌کنند. امروز هم برخی محکومان با جمع‌آوری کیسه‌های پلاستیکی در حال گذراندن مجازات جایگزین حبس هستند.

وی بیان داشت: از زمستان گذشته تاکنون ۲۴ مورد احکام سبز در شهرستان ری داشته‌ایم و ۴۸ روز در زمینه پاکسازی طبیعت فعالیت کرده‌اند.

رستگاری تاکید کرد: این کار شاید در پاکسازی شهرستان تاثیر چشمگیری نداشته باشد، ولی کار فرهنگی است و محکومان به تبعات ریختن زباله آگاه می‌شوند و گامی به جلو در فرهنگسازی و جلب مشارکت همگانی برای حفاظت محیط زیست محسوب می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • جذب ۵ قاضی و ۲۴ کارمند در دادگستری فلاورجان
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی
  • سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور
  • ۲ دادگاه علنی برخط در مهدیشهر و دامغان برگزار می‌شود
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • ۱۵ اخطاریه دفع غیربهداشتی فاضلاب خانگی در سراوان صادر شد
  • مراجع قضایی شهرستان ری رویکرد زیست محیطی دارند+فیلم