Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، «یوکیا آمانو» مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز دوشنبه بار دیگر تایید کرد که ایران به تعهداتش ذیل توافق هسته‌ای پایبند بوده است.

آمانو که در افتتاحیه نشست دوره‌ای شورای حاکم آژانس صحبت می‌کرد، در مورد وضعیت برنامه هسته‌ای ایران گفت: «ایران در حال اجرای تعهدات مرتبط با هسته‌ای خود ذیل برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضروری است که ایران به اجرای کامل آن تعهدات ادامه دهد.»

وی افزود: «آژانس به راستی‌آزمایی عدم انحراف مواد هسته‌ای اعلام‌شده توسط ایران ذیل توافقنامه پادمان‌ها، ادامه می‌دهد. ارزیابی عدم وجود مواد و فعالیت‌های هسته‌ای اعلام‌نشده، ادامه دارد.»

مدیر کل آژانس سپس افزود: «آژانس در اجرای راستی‌آزمایی فعالیت‌ها در ایران، تمام اطلاعات مرتبط با پادمان‌ها را تحلیل می‌کند، که این امری زمان‌بر است و [آژانس] در موقع مقتضی اقدام می‌کند. آژانس ارزیابی و اقدام را به صورت بی‌طرفانه، مستقلانه و عینی بر اساس چارچوب موجود پادمان‌ها و در انطباق با عملکرد متداول پادمان‌ها، انجام می‌دهد.»

آمانو پیش از این هم در ۱۴ گزارش فصلی پیاپی پایبندی کامل ایران به تعهدات خود در چارچوب توافق هسته‌ای میان ایران و گروه ۱+۵ را تایید کرده است. در ماه‌های گذشته رژیم صهیونیستی تلاش کرده با سندسازی و اعمال فشار به آژانس، این نهاد را به اتخاذ مواضع تازه علیه ایران سوق دهد، اما آمانو فعلا در گزارش‌های خود بر استقلال آژانس تأکید دارد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۸۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین

خسرو طریقی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان قزوین در دیدار با صارمی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان ضمن قدردانی از تلاشهای این اداره کل، اعلام نمود: این اداره کل آمادگی دارد تا طی سنوات گذشته برای جذب کمک های بین المللی جهت آموزش و توانمند سازی تعداد بیشتری از پناهندگان در استان را فراهم نماید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان قزوین، طریقی در این دیدار افزود: بحمدالله با همکاری لازمه فی مابین و بدنبال نیاز سنجی های انجام شده و تحقیقات میدانی بعمل آمده رشته هایی که پناهندگان مقیم استان متقاضی آموزش میباشند احصاء شده و انشالله با هماهنگی لازم برای اجرای دوره های آموزشی از طریق اداره کل فنی و حرفه ای بعمل خواهد آمد.

وی هم چنین افزود در صورت نیاز سنجی و وجود تقاضا میتوان برای برگزاری دوره هایی که برای بازگشت پناهندگان در بازسازی کشورشان موثر باشد نیز برنامه ریزی کرد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان از برگزاری دوره های مختلف حرفه آموزی و توانمند سازی طی سالهای اخیر برای پناهندگان استان تقدیر و تشکر نمود و اعلام کرد: اداره کل فنی و حرفه ای توان و آمادگی لازم برای اجرای کلیه دوره های درخواستی پناهندگان را دارا می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • وقوع یک حادثه در آب‌های شرق یمن
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان
  • تسریع در جهش تولید با مشارکت مردم با اجرای کامل برنامه هفتم توسعه
  • ناامیدی رژیم صهیونیستی از شکست طرح بین‌المللی‌اش برای توقف فعالیت آنروا
  • گاف تاریخی محمدجواد کریمی قدوسی چه بود؟
  • سیاست‌گذاری هوشمندانه ایران در جهت فعال شدن بند جریمه در صورت عدم اتصال کامل خط لوله صلح در پاکستان
  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین
  • آیا دکترین هسته‌ای ایران تغییر کرده است؟