Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-28@21:44:05 GMT

برپایی دوره آموزشیاری قرآن ویژه دانشجویان

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۸۰۲۸۲

برپایی دوره آموزشیاری قرآن ویژه دانشجویان

مهدی پورموسوی، مدیر مؤسسه قرآن و عترت فجرآفرین زاهدان در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: دوره آموزشیاری قرآن کریم، به مدت 84 ساعت آموزشی ویژه بانوان دانشجوی دانشگاه سیستان و بلوچستان در حال برپایی است.
وی با اشاره به حضور 25 نفر از دانشجویان تشکیل شد، ادامه داد: این دوره از ابتدای این هفته آغاز شد و تا پایان هفته با سرفصل‌هایی چون کارگاه روش تدریس، قرائت و فصیح‌خوانی قرآن، روانشناسی کودکان و احکام و در قالب 84 ساعت آموزشی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پورموسوی اظهار کرد: در پایان دوره از شرکت‌کنندگان آزمون به عمل می‌آید و سپس گواهینامه آموزشیاری قرآن با همکاری اداره آموزش قرآن تبلیغات اسلامی استان اعطا می‌شود.
یادآور می‌شود، مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی فجرآفرین در زاهدان، بلوار بزرگمهر، انتهای بزرگمهر ۲۶ واقع شده است. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات در ساعات اداری با شماره ۰۵۴-۳۲۴۴۹۷۸۲ تماس بگیرند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن قرآن فعالیت های قرآنی فعالیت های قرآنی فجرآفرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۸۰۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عبدالکریم عبودی  اهداف این دوره را ساده‌سازی آموزش قرائت قرآن کریم و قابل درک برای تمام اقشار و سنین عنوان کرد و از اعطای گواهینامه معتبر از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و بیان کرد: در این دوره آموزش قرآن کاملا شنیداری بوده و مطالب کامل استاندارد و آکادمیک ارائه می‌شود.  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با اشاره به آغاز زمان نام نویسی از متقاضیان گفت: داوطلبان می‌توانند تا ۳۱ اردیبهشت ماه جهت ثبت‌نام به سامانه حمد مراجعه کنند.  عبودی افزود: دوره آموزشی سوم خرداد ماه در فرهنگسرای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در کوی آزادگان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برپایی دوازدهمین دوره المپیاد «آماده دادرس» در فارس
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری