Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-27@07:35:23 GMT

باستی‌هیلز لواسان زیر ذره‌بین قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۸۱۷۰۷

باستی‌هیلز لواسان زیر ذره‌بین قرار گرفت

حسین معصوم رئیس کارگروه راه و شهرسازی، اظهار کرد: در خصوص موضوع شهرک ۱۴ هزار متری موسوم به «باستی‌هیلز» در لواسان فعلا مدارک را خواسته‌ایم تا در کارگروه راه و شهرسازی در دادستانی کل کشور پیگیری کنیم. ماهیت این موضوع هنوز برای ما مبهم است و به زودی با روشن شدن قضیه، اطلاعات مستند ارائه می‌شود.

وی گفت: شهرک مسکونی باستی از این نظر که پروانه دارد یا ندارد، طرح مصوب قانونی اجازه صدور پروانه را می‌داده یا نه و این‌که تراکم ساخته شده مازاد بر پروانه ساخت بوده یا نبوده هنوز برای ما مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ممکن است احداث ویلاها بر اساس توافقاتی باشد که مبنای قانونی نداشته است. موضوعات از ابعاد گوناگون بررسی می‌شود تا ببینیم بر اساس چه وضعیت حقوقی باید برخورد کنیم.

معصوم با بیان این‌که در منطقه لواسان کارگروه راه و شهرسازی فعال شده است تاکید کرد: دستگاه‌های مرتبط با این کارگروه، موضوعات را مورد بررسی میدانی قرار می‌دهند. زمانی که اطلاعات یک ملک گزارش می‌شود تمام دستگاه‌ها روی آن نظر می‌دهند تا با این مساله مواجه نباشیم که بر اساس پروانه صادره، ساخت و سازی صورت گیرد، یک دستگاه دیگر شکایت کند و دستگاه قضائی در تقابل این دو قرار گیرد. در حال حاضر تمام دستگاه‌ها اطلاعات خود را یک جا جمع و از یکدیگر حمایت می‌کنند.

مشاور وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: موضوع باستی فقط در یک صورت می‌تواند خلاف نباشد که آن نقطه طرح مصوب وجود داشته باشد. بر اساس طرح مصوب پروانه صادر شده باشد و بر اساس پروانه ساخته شده باشد. اطلاعات این موضوعات را درخواست کرده‌ایم و نظر خود را به زودی اعلام می‌کنیم.

وی با درخواست از هموطنان در سراسر کشور برای ارائه گزارش تخلفات زمین‌خواری گفت: از شهروندان درخواست داریم گزارشات و شکایات خود را با ما از طریق سامانه cppl.ir مطرح کنند که در سریع‌ترین زمان ممکن به موارد رسیدگی خواهد شد.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۸۱۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی لواسان و چمدان‌هایی که دیرتر به مقصد رسیدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در روز‌های گذشته برای تعدادی از مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان تهران پیامک «ذخیره‌سازی آب» ارسال شد. آنطور که وزارت نیرو اعلام کرده، این پیامک ارتباطی به قطعی و نوبت‌بندی آب در تهران ندارد. ماجرا از این قرار است که همه ساختمان‌ها براساس ابلاغیه مبحث ۱۶ قانون مقررات ملی ساختمان باید نسبت به تجهیز پمپ و مخزن اقدام کنند.

برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان. 

دادستان عمومی و انقلاب لواسانات گفته: پس از آگاهی از این اقدام متصدی این مجتمع ورزشی برکنار شد و با پایان تحقیقات پرونده برای ادامه رسیدگی برای مرجع قضائی ارسال می‌شود.

اینترنت در روز‌های کنکور قطع نمی‌شود. 

به گفته رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، اینترنت در هیچ کدام از حوزه‌های امتحانی نوبت اول کنکور قطع نمی‌شود. دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، امنیتی و قضایی به صورت فعال برای برگزاری آزمون سراسری در امنیت و سلامت کامل در حال فعالیت هستند.

و چمدان‌هایی که دیرتر از صاحبانشان به مقصد رسیدند!

 این چمدان‌های بی زبان به علت بدی آب و هوا سوار هواپیما نشده بودند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بررسی عملکرد دستگاه‌های حاکمیتی در ارائه اطلاعات مورد نیاز پایگاه داده اعتباری در کمیسیون اصل۹۰
  • سامسونگ درباره پتانسیل هوش مصنوعی در دستگاه‌های پوشیدنی آینده خود توضیح می‌دهد
  • ارائه اطلاعات ساخت و سازها به کارگروه ساماندهی
  • بنگاه‌های املاک همدان زیر ذره‌بین نظارت کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی لواسان و چمدان‌هایی که دیرتر به مقصد رسیدند
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • آیین‌نامه طبیعتگردی منتشر شد
  • آیین‌نامه طبیعتگردی منتشر شد/ تدوین دستورالعمل نظارت بر آفرودسواری
  • آیین‌نامه طبیعتگردی منتشر شد/تدوین دستورالعمل نظارت بر آفرودسواری