Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- «لوکا مودریچ» هافبک تیم رئال مادرید در مصاحبه ای جنجالی اظهار داشت: مهاجمان رئال در پر کردن خلاء «کریستیانو رونالدو» ناکام مانده اند.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری رویترز روز دوشنبه نوشت: هافبک کروات کهکشانی ها در آستانه دیدار تیمش در دور برگشت رقابت های لیگ قهرمانان اروپا مقابل آژاکس تاکید کرد که این تیم در فصل جاری فاقد انسجام لازم بوده و در امر گلزنی ناکام مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مادریدی ها در جریان 2 ال کلاسیکوی هفته گذشته موفق نشدند تا قفل دروازه آبی اناری ها را باز کنند؛ ال کلاسیکوهایی که در نخستین مورد به حذف سفیدپوشان از کوپا دل ری و دومین مورد نیز به افزایش فاصله این تیم با صدر جدول رده بندی لالیگا به اندازه 12 امتیاز منجر شد؛ شکست هایی که متعاقبا لیگ قهرمانان اروپا را برای مادریدی ها به تنها امید باقی مانده برای فتح جام بدل کرد.
رونالدو برترین گلزن تاریخ رئال جولای سال گذشته، مادرید را به مقصد تورین ترک کرد و سفیدپوشان برای پر کردن جای خالی وی نَه ستاره ای بزرگ و پر آوازه بلکه 2 مهاجم جوان را به نام های «وینیسیوس جونیور» و «ماریانو دیاز» خریداری کردند.
در این بین، مودریچ در مصاحبه ای اظهار داشت: غیبت کرستیانو موضوعی است که هر تیمی آن را احساس خواهد کرد؛ پیدا کردن جایگزین برای رونالدو تقریبا غیر ممکن است.
وی ادامه داد: با توجه به کارهایی که او برای ما و باشگاه انجام داد، مشخصا دلمان برای او تنگ شده است؛ باشگاه از سایر بازیکنان خواست تا آنچه رونالدو انجام می داد را به شکلی ترکیبی انجام دهند و این اتفاق به هیچ عنوان کار ساده ای نیست.
برنده توپ طلای سال 2018 افزود: کریستیانو هر فصل 50 گل می زد و در حال حاضر شما نمی توانید بازیکنی را پیدا کنید که بتواند این تعداد گل به ثمر برساند؛ برخی از بازیکنان باید نقش مهاجم را ایفا کنند و با توجه به اینکه هیچ کدام از ما نمی توانیم 50 گل بزنیم بنابراین به 2 یا 3 بازیکن نیاز داریم که هر کدام 15، 20 یا 10 گل به ثمر برسانند که متاسفانه چنین بازیکنی را هم در اختیار نداریم.
مودریچ تصریح کرد: این موضوع بزرگ ترین مشکل ما در این فصل است؛ برای مثال در بازی مقابل بارسا در جام حذفی، موقعیت های زیادی داشتیم اما زمانی که از موقعیت هایتان استفاده نکنید حریف شما را تنبیه خواهد کرد.
وینیسیوس جونیور در چند هفته اخیر نیروی محرکه رئالی ها بوده اما تا اینجای فصل تنها موفق به زدن 3 گل شده است؛ این در حالی است که «گرت بیل» که با قراردادی رکورد شکن به جمع مادریدی ها پیوسته در 33 بازی تنها 13 گل به ثمر رسانده و «کریم بنزما» دیگر مهاجم کهکشانی ها نیز در مجموع 42 بازی که در تمامی رقابت ها برای رئال به میدان رفته، تنها 20 گل به ثمر رسانده است.
رئال مادرید دیدار رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا مقابل آژاکس را با پیروزی 2 بر یک پشت سر گذاشته و «سانتیاگو سولاری» سرمربی آرژانتینی قوهای سفید امیدوار است تا در راستای تثبیت صعود تیم تحت هدایتش به مرحله یک چهارم این تورنمنت، کهکشانی ها در برابر دروازه حریفان دقیق تر عمل کنند.
سولاری در خصوص رونالدو اظهار داشت: کریستیانو تاریخ زنده باشگاه است و تمام کارهایی که او برای رئال انجام داده در قفسه افتخارات این تیم مشهود است؛ ما نهایت احترام را برای او قائل هستیم؛ با این حال ما موقعیت های زیادی روی دروازه حریفان ایجاد می کنیم و تنها کاری که باید بکنیم تبدیل به گل کردن آنها است.
ورزشی**3991**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش لوكا مودريچ رئال كريستيانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۸۱۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است

مهاجم بارسلونا از سرمربی رئال مادرید تمجید کرد

طرفداری | روبرت لواندوفسکی حدفاصل جولای ۲۰۱۶ تا سپتامبر ۲۰۱۷ و زمانی که برای بایرن مونیخ بازی می‌کرد، تحت هدایت کارلو آنچلوتی بود و عملکرد خوبی زیر نظر این سرمربی ایتالیایی داشت. با این حال تقدیر به گونه‌ای رقم خورد که در حال حاضر لواندوفسکی برای بارسلونا بازی می‌کند و کارلو آنچلوتی نیز روی نیمکت رقیب اصلی بارسلونا یعنی رئال مادرید می‌نشیند.

لواندوفسکی در گفتگو با بیلد به تمجید از آنچلوتی پرداخت و گفت:

کارلو آنچلوتی فوق‌العاده با تجربه است. می‌توانید این را از روش کار او در رئال مادرید متوجه شوید. بازیکنان چشم‌بسته دستورات او را انجام می‌دهند. زمانی که در بایرن بودم، کار کردن با او حس خاصی به من می‌داد. نه فقط اعتماد به نفس، بلکه حس می‌کردم می‌توانم زیر نظر او به بازیکن بهتری تبدیل شوم.

مهاجم لهستانی در ادامه افزود: 

کارلو آنچلوتی مرد بزرگی است، او در بایرن زیاد با بازیکنان صحبت می‌کرد. آمدن به آلمان به عنوان یک خارجی آسان نیست و معتقدم کارلتو هم اسیر همین مساله شد. به نظر من، اگر می توانستیم دوران سختی که برایمان پیش آمد را پشت سر بگذاریم و آنچلوتی در بایرن می‌ماند، این امکان وجود داشت که یک دوران تاریخی برای ما رقم بخورد.

 

کارلو آنچلوتی و روبرت لواندوفسکی در بایرن مونیخ

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • آردا گولر: رئال مادرید گفت که من وارث لوکا مودریچ خواهم بود
  • تبدیل افکار خاموش ذهن به گفتار| ابزاری که اندیشه را واژه می‌کند!
  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است
  • رسانه عبری: حزب الله قادر است الجلیل را محو کند
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • انتقاد جیمی کاراگر از مهاجمان گل‌نزن لیورپول
  • الهندی:پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادر به حفاظت از خود نیست
  • مشکل صلاح کلوپ را میلیاردر می‌کند!