Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-29@03:46:04 GMT

حمید حامی در استان فارس ممنوع‌الفعالیت شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۸۳۷۲۵

به گزارش فارس از شیراز٬ چندی پیش در حین اجرای کنسرت حمید حامی در شیراز، ناگهان تصاویری مستهجن بر روی نمایشگر سالن اجرا پخش شد که واکنش منفی بسیاری از مردم را برانگیخت.

بدنبال این اتفاق شایعاتی مبنی بر ممنوع‌الفعالیت شدن این خواننده پاپ در فضای مجازی منتشر شد، اما روز گذشته مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد در گفتگو با خبرگزاری فارس اعلام کرد تصمیم‌گیری در این رابطه برعهده ارشاد فارس گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظهر امروز اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان فارس با انتشار بیانیه‌ای به گزارش خبرگزاری فارس واکنش نشان داد و اعلام کرد این خواننده پاپ تا اطلاع ثانوی در استان فارس ممنوع‌الفعالیت است.

در این بیانیه از قول مهدی رنجبر معاون هنری و سینمایی اداره‌کل ارشاد فارس آمده است: ضمن محکوم کردن این حرکت، به مردم شریف و شهیدپرور شیراز و استان فارس، این اطمینان را می‌دهد که با پیگیری و بررسی‌های لازم، با عوامل فنی، اتاق انفورماتیک و برگزارکننده، برخورد قانونی انجام شده و تذکرات لازم نیز به حمید حامی و گروه اجرایی ابلاغ گردیده است و مجوز هیچ اجرایی برای این گروه تا اطلاع ثانوی در استان فارس صادر نخواهد شد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۸۳۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش سریال «حشاشین» در ایران ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی سیفی، مدیرکل نظارت سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا)، روز شنبه هشتم اردیبهشت گفت که «روایت این سریال از تاریخ اسلام متضمن تحریف‌های فراوانی است که به نظر می‌رسد با رویکرد سیاسی مغرضانه تولید شده است.»

به گزارش ایرنا در مورد محتوای این سریال گفت: «بر همین اساس طبق نظر شورای صدور مجوز ساترا انتشار سریال حشاشین، در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران مورد تأیید نیست».

مجموعه ۳۰ قسمتی «حشاشین» در مورد حسن صباح و گروه او است که به عنوان فرقه‌ای از شیعیان در قرن پنجم قمری از قلعه‌های کوهستانی در شمال و غرب ایران فعالیت می‌کردند و به سوءقصدهای سیاسی خشن مشهور بودند.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900702

دیگر خبرها

  • تدابیر لازم نسبت به بارندگی‌های پایان هفته در شیراز
  • پخش سریال «حشاشین» در ایران ممنوع شد
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس
  • ‌ ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران ‌در «جویم» فارس
  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • آغاز رقابت بیش از ۳۶ هزار نفر در فارس در رشته تجربی