Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-08@15:00:33 GMT

آغاز همایش سه روزه فرمانداران سراسر کشور

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۸۸۴۰۶

آغاز همایش سه روزه فرمانداران سراسر کشور

خبرگزاری مهر: در نخستین روز همایش سه روزه فرمانداران سراسر کشور، کمیسیون‌های سیاسی، امنیتی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و اطلاع رسانی، عمرانی، اداری و مالی و بازرسی و حراست به ریاست معاونین وزیر کشور و دبیری فرمانداران منتخب در حال برگزاری است.

جلسه جمع بندی کمیسیون‌ها بعد از ظهر نخستین روز همایش، به ریاست ملانوری مدیرکل سیاسی وزارت کشور برگزار خواهد شد تا در جلسه هماهنگی دومین روز، در جمع فرمانداران به بحث گذاشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛ همایش سه روزه فرمانداران سراسر کشور به ابتکار و میزبانی معاونت سیاسی وزارت کشور از ۱۴ تا ۱۶ اسفندماه ۱۳۹۷ در وزارت کشور برگزار می‌شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: فرمانداران همایش وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۸۸۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره کارگران جان باخته حین خدمت برای نخستین بار در استان اصفهان

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار اصفهان گفت: امید است سال جاری یادواره‌ای مثال‌زدنی برای کارگرانی که در حوادث استانی جان باخته‌اند، برگزار کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا جان نثاری پیش از ظهر امروز_ چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ در نشست صمیمانه استاندار با تشکل‌های کارگری استان اصفهان با اشاره به پاره‌ای از مطالبات کارگران اظهار کرد: مسائل کارگران استان توسط دستگاه‌های تخصصی پیگیری می‌شود اما در نهایت به معاونت سیاسی استانداری ارجاع می‌شود.

وی به طرح ساماندهی اتباع بیگانه و ممنوعیت بکارگیری آن‌ها در مشاغل اشاره کرد و با تاکید بر پیگیری نیروی کار اتباع در صورت صلاحدید، اضافه کرد: اینکه کارگران از طریق کانون‌های صنفی و تشکل‌ها امورات خود را پیگیری می‌کنند اتفاق خوبی است اما ضعیف است که باید تقویت شود.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار اصفهان با اشاره به اینکه جان باختن کارگر در حین انجام وظیفه به منزله شهادت در راه خداست، برگزاری یادواره کارگرانی که در حوادث استانی جان باخته‌اند را جز آرزوهای دیرینه خود دانست و تاکید کرد: امید است در سال جاری یادواره مثال‌زدنی برای این قشر برگزار کنیم.

کد خبر 751744

دیگر خبرها

  • نخستین همایش هوش مصنوعی در برخوار برگزار شد
  • سفر یک روزه معاون وزیر علوم به استان فارس
  • برگزاری یادواره کارگران جان باخته حین خدمت برای نخستین بار در استان اصفهان
  • فعالیت ۸۰۰۰۰ ماما در کشور/ استخدام ۱۵۷۰ ماما در سال گذشته
  • آغاز به کار نخستین مدرسه ترافیک کشور در کرمانشاه با ابتکار پلیس
  • آغاز به کار نخستین مدرسه طرح ترافیک کشور در کرمانشاه
  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • نخستین کنگره ملی ایران‌شناسی برگزار می‌شود
  • دبیران احزاب در رقابت انتخاباتی کمیسیون ماده ۱۰ حضور دارند
  • آغاز ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ از فردا / بدون قرعه کشی با تحویل ۹۰ روزه