Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،در بسته اخبار ورزشی امروز  سه شنبه شاهد خبر‌هایی، از انتخاب رئیس جدید هیات بوکس استان،شرکت دو یخ نورد قزوینی در رقابت‌های جهانی،دانشگاه بین االمللی امام خمینی (ره) میزبان مسابقات دارت دانشجویان دختر کشور،چهارکاراته کا قزوینی در بین برترین‌های دنیا،مجمع عمومی و سالیانه هیات ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان استان برگزار شد،آئین تجلیل از ورزشکاران دارای معلولیت قزوین برگزار می‌شود،لیگ تیراندازی استان با معرفی نفرات برتر به پایان رسید،برنز بانوی دونده تاکستانی در رقابت‌های جام فجر و کبدی کار قزوینی به اردوی تیم ملی دعوت شد هستید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جدید هیات بوکس استان انتخاب شد

در پایان مجمع انتخابات رئیس هیات بوکس استان، نورالدین چگینی برای چهار سال بعنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد.

پیش ازاین حمید عباسی به مدت ۳۰ سال سکان هدایت بوکس استان را بر عهده داشت.

دانشگاه بین االمللی امام خمینی (ره) میزبان مسابقات دارت دانشجویان دختر کشور

اولین دوره رقابت‌های دارت قهرمانی کشور در بخش دختران از صبح امروز با حضور ۱۷ دانشجو از ۹ دانشگاه کشور در قزوین آغاز شد.

این رقابت‌ها در دو بخش انفرادی و دوبل به میزبانی دانشگاه بین المللی امام خمینی برگزار و منتخبین به اردوی تیم ملی دانشجویی دعوت می‌شوند.

چهارکاراته کا قزوینی در بین برترین‌های دنیا

در جدیدترین رنکینگ فدراسیون جهانی ۴ کاراته کا قزوینی در بخش مردان در بین برترین‌های دنیا قرارگرفتند.

بهمن عسگری، ملی پوش قزوینی در دسته منهای ۷۵ کیلوگرم پس از طلایی که در لیگ کاراته وان امارات بدست آورد ۲ پله در جدول رده بندی صعود کرد و به رده دوم جدول راه یافت. علی اصغر آسیابری دیگر ملی پوش استان هم در این وزن در جایگاه نهم قرار گرفت.

در رنکینگ وزن اول المپیکی که تلفیقی از رتبه کاراته کا‌های وزن منهای ۶۰ و ۶۷ کیلوگرم است، مجید حسن نیا در رده ۳۱ و امیر رضا میرزایی در جای ۳۹ قرار گرفتند.

مجمع عمومی و سالیانه هیات ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان استان برگزار شد

این مجمع صبح امروز با حضور رئیس فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان و اعضا مجمع برگزار شد.

در این مجمع تقویم ورزشی سال ۹۸ استان تصویب و درباره مشکلات شهرستان‌ها بحث و گفتگو شد.

آئین تجلیل از ورزشکاران دارای معلولیت قزوین برگزار می‌شود

نخستین همایش همبستگی تجلیل از ورزشکاران دارای معلولیت استان قزوین با مشارکت سه هیات ورزشی استان شامل هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین، ناشنوایان و نابینایان در مرکز همایش‌های دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار می‌شود.

در این همایش از ۴۰۰ ورزشکار، مربیو سرپرست در سطوح ملی و فراملی تجلیل می‌شود.

لیگ تیراندازی استان با معرفی نفرات برتر به پایان رسید

در پایان این رقابت‌ها در رشته تپانچه بادی، فائزه زند، فاطمه نیک نظر و محمد مصطفی محمدی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته تفنگ بادی هم، ستایش محمدیان، هستی صفدری و آتنا بنایی به عناوین برتر دست یافتند.

سید تقی آصف الحسینی سرداور این رقابت‌ها بود،لیگ تیراندازی استان در رده سنی زیر ۲۰ سال در سالن تیراندازی شهید احمدی برگزار شد.

برنز بانوی دونده تاکستانی در رقابت‌های جام فجر

زهرا پاریاد بانوی تاکستانی در مسابقات بین المللی دو و میدانی داخل سالن جام فجر در پرش سه گام با ۱۰ متر و ۴۴ سانتی متر سوم شد.

در مجموع تیمی هم تیم ملی کشورمان به عنوان قهرمانی دست یافت.

این رقابت‌ها با شرکت تیم‌های ملی هند، عراق، ایران، ترکیه و مالزی در در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.

کبدی کار قزوینی به اردوی تیم ملی دعوت شد

کادرفنی تیم ملی، احمدرضا عسگری کبدی کار استان را به مرحله چهارم اردوی تیم ملی کبدی جوانان فراخواند.

این اردو از روز پنج شنبه ۱۶ اسفند ماه به مدت ۹ روز در مجموعه ورزشی بعثت تهران برگزار می‌شود.

ملی پوشان خود را برای رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ آماده می‌کنند.

یخ‌نوردان قزوینی عازم مسابقات جهانی روسیه شد

محسن بهشتی راد و مهدی تقی‌خانی از قزوین در ترکیب تیم ملی یخ نوردی ودر ماده سرعت راهی رقابت‌های جهانی روسیه شدند.

مسابقات یخ‌نوردی قهرمانی جهان طی روز‌های ۲۴ و ۲۵ اسفند در شهر «کیروف» برگزار خواهدشد.

انتهای پیام/چ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن های ورزشی ورزش همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۱۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد

به گزارش ورزش سه و به نقل از اعتماد، در یکی از مهم‌ترین بازی‌های این فصل لیگ برتر دو تیم استقلال و تراکتور به مصاف یکدیگر می‌روند. تراکتور با مربی جدید به فکر روزهای خوب در آینده است و استقلال با مالکان جدید می‌خواهد صدرنشینی را حفظ کند. نکو و شاگردانش با از پیش رو برداشتن تیم قرمزپوش تبریزی می‌توانند گام بلندی به سوی قهرمانی بردارند. به بهانه واگذاری استقلال به پتروشیمی و این بازی حساس با حسن روشن یکی از پیشکسوتان پرافتخار استقلال تماس گرفتیم که صحبت‌های‌مان به دیگر مسائل پیرامون این باشگاه و حواشی چند وقت گذشته کشیده شد که خواندن آن خالی از لطف نیست!


می شود گفت استقلال در صورت پیروزی  برابر تراکتور قهرمان لیگ می‌شود؟

نه! در اینکه یکی از دو تا تیم پرسپولیس و استقلال قهرمان می‌شوند که بحثی نیست. اما الان تراکتور تیم خیلی خطرناکی برای استقلال است. فوت همسر آقای زنوزی و رایگان کردن تماشای بازی هم می‌تواند برای تراکتور باعث ایجاد انگیزه مضاعف شود. اینها همه کار می‌کنند تا بگویند ما برای تیم همه کار کردیم حالا اگر نتیجه نگیرند، مقصر نیستند. این بازی برای استقلال خیلی خطرناک است حالا چه تدبیری برای بازی دارند به خودشان مربوط است، اما اگر بازی را ببرند شانس‌شان برای قهرمانی بیشتر می‌شود و اگر نبرند از کورس قهرمانی عقب خواهند بود. تراکتوری‌ها انگیزه خیلی بالایی دارند.

استقلال مقابل شمس آذر از همان ابتدا هجومی بازی کرد. فکر می‌کنید مقابل تراکتور هم باید هجومی بازی کند؟

با اینکه دارد لیگ تمام می‌شود، اما استقلال هنوز ثبات ندارد. یک بازی دفاعی کار می‌کند و یک بازی هجومی و یک بازی معمولی. واقعا نمی‌شود روی این تیم حساب کرد. خوشبختانه ستاره ندارند که روی آن حساب کنند و بچه‌ها خیلی دونده هستند. من دلواپس این قضیه هستم که چند تا بازیکن پای خودشان را می‌گیرند و به نظر می‌رسد به لحاظ بدنی هم نیاز به کار اضافه دارند تا پای‌شان نگیرد. اواخر لیگ شده و به نظر می‌رسد به لحاظ بدنی مشکل دارند.

غیبت حسینی می‌تواند به ضرر استقلال تمام شود؟

به هرحال دروازه‌بان ذخیره باید یک جاهایی مثل این مواقع به درد بخورد.حالا این بازی اجبار است. من دروازه‌بان دوم تیم را نمی‌شناسم، اما باید او را از نظر روحی بسازند. یعنی نباید فقط تمرین فیزیکی داشته باشد. غلامپور کارش سخت است، چون هم باید او را تمرین بدهد و هم روحیه‌اش را بالا ببرد بقیه و جواد نکونام هم باید روی ‌مسائل روحی این دروازه‌بان کار کنند. انگلیسی‌ها یک‌ مثالی دارند که به بازیکن می‌گویند خودت باش و سعی نکن بخواهی خودت را بهتر نشان بدهی. همان که به عنوان رزرو استقلال از این دروازه‌بان انتظار داشتند و او را جذب کردند، باشد. ‌یکی که می‌خواهد تست بدهد یک کار فراتر از خودش انجام می‌دهد تا به چشم بیاید، اما این بازیکنان مورد توجه بودند که قرارداد امضا کردند.

درباره واگذاری باشگاه استقلال چه صحبتی دارید؟

فکر می‌کنم پرسپولیس را بانک شهر خریداری کرده اما استقلال را نمی‌دانم! ولی اگر مدیریتش به مسائل آگاه باشد که به نفع استقلال است. منظور من این است اینها باید یک هیات مدیره برای خودشان انتخاب کنند و روی عملکرد مدیر و هیات مدیره و حتی مربی نظارت داشته باشند یا در اعضای هیات مدیره نقش داشته باشند تا بعدها که تیم‌ نتیجه نگرفت، نگویند اینها را ما انتخاب نکردیم! یک هیات مدیره و مدیر درست و حسابی بگذارند و جز اینها یک کمیته فنی قوی انتخاب کنند و قرارداد ببندند تا تیم را جمع و جور کنند.

سهم پیشکسوتان هم ‌۵ درصد است؛ به شما ابلاغ شده؟

خیر، هنوز به ما که چیزی ابلاغ نکرده‌اند.

با این تغییر و تحولات و حضور افراد سیاسی فکر می‌کنید پیشکسوتان از باشگاه مورد علاقه خود دور خواهند شد؟

دور که هستند، اما اگر آدم باشند باید دو تا تفکر داشته باشند، چون تمام باشگاه‌ها روی این دو محور می‌چرخد: یکی احترام و رسیدگی به پیشکسوت و دیگر توجه به آکادمی. یعنی بچه‌های مردم‌ که ‌الان پول ‌ندارند، بیایند در این تیم‌ها. باید سرمایه‌گذاری کنند؛ تبلیغات هم برای‌شان می‌شود و رضایت مردم ‌هم‌ هست. اگر به این دو مساله اهمیت ‌بدهند یعنی انتخاب خوبی است.

دیگر خبرها

  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • روز دوم آزمون سراسری/ رقابت داوطلبان گروه‌ علوم تجربی در قزوین
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • رقابت ۲۵ هزار داوطلب گروه تجربی در آذربایجان غربی