Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه درخواست هایی برای تحصیل دانشجویان خارجی در دانشگاه جنگ وجود دارد، گفت: زیرساخت ها و شرایط لازم به منظور پذیرش دانشجویان خارجی در ارتش وجود دارد. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرلشگر «سید عبدالرحیم موسوی» روز سه شنبه در حاشیه برگزاری مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش، اظهار داشت: این دانشگاه به لحاظ زیرساخت های سخت افزاری و علمی و محتوایی و تجربیات و بهره گیری از اساتید، دارای ظرفیت‌های لازم برای پذیرش دانشجویان خارجی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه کمتر کشوری امروز از این ظرفیت‌ها و تجربه دوران دفاع مقدس برخوردار است، افزود: تمام آن چیزی که یک دانشجو برای ارتقای توان فرماندهی، سطح علمی و افزایش تجربه خود در حوزه نظامی و تصمیم گیری نیاز دارد در این دانشگاه وجود دارد و ما هیچ مشکلی از نظر پذیرش دانشجو برای آماده کردن آن برای رده‌های بالاتر نداریم و البته پذیرش دانشجو بستگی به روابط فیمابین و دیپلماسی دارد.
فرمانده کل ارتش با بیان اینکه امروز درخواست هایی از کشورهای دوست و هم پیمان برای حضور در این دانشگاه وجود دارد، افزود: هم اکنون از برخی کشورها نمایندگانی در این دانشگاه حضور دارند و آموزش های لازم را می بینند.
سرلشگر موسوی عنوان کرد: ارزیابی که ما از حضور دانشجویان خارجی داریم، این است که آنان ارزش زیادی برای دوره فرماندهی و ستاد آجا قائل هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فرمانده کل ارتش پذیرش دانشجویان خارجی سید عبدالرحیم موسوی دانشگاه جنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۲۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در کنکور ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر علی صدر با اعلام این خبر گفت: برای داوطلبانی که برای پذیرش در آزمون پذیرش دانشجو- معلم اعلام علاقه مندی کرده‌اند در گروه آزمایشی مربوطه یک کارت ورود به جلسه منتشر شده است.

وی افزود: این دسته از داوطلبان باید علاوه بر پاسخگویی به دفترچه‌های سؤالات آزمون اختصاصی مربوط به گروه آزمایشی انتخابی، به دفترچه سؤالات اختصاصی آزمون پذیرش دانشجو- معلم نیز پاسخ دهند.

صدر افزود: دفترچه سؤالات آزمون پذیرش دانشجو-معلم شامل ۲۰ سؤال با موضوع تعلیم و تربیت اسلامی و ۲۰ سؤال هوش و استعداد معلمی است و زمان پاسخگویی آن ۶۰ دقیقه خواهد بود.

معاون آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور در مورد تعداد داوطلبان آزمون دانشجو-معلم خاطرنشان کرد: در مجموع ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر برای شرکت در این آزمون داوطلب شده‌اند که ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

وی گفت: بیشترین علاقه مندی برای شرکت در آزمون دانشجو-معلم در گروه آزمایشی علوم انسانی با ۳۱۲هزار و ۱۱۱ داوطلب و کمترین علاقه مندی در گروه آزمایشی هنر با بیش از ۲۲ هزار داوطلب بوده است. در گروه آزمایشی علوم تجربی بیش از ۲۳۰ هزار داوطلب، در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی بیش از ۵۰ هزار داوطلب و در گروه آزمایشی زبان نیز بیش از ۴۴ هزار داوطلب شرکت در آزمون اختصاصی دانشجو-معلم شده‌اند.

صدر تصریح کرد: نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ و آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو - معلم در دانشگاه فرهنگیان در روزهای پنجشنبه ۶ و جمعه ۷ اردیبهشت برگزار خواهد شد. آزمون پذیرش دانشجو-معلم در سال ۱۴۰۳دریک نوبت و به صورت یک دفترچه مجزا و همزمان با نوبت اول آزمون سراسری برگزار می‌شود.

کد خبر 6088192

دیگر خبرها

  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • رییس دانشگاه شاهد خبر داد: بورسیه برای دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت
  • رییس دانشگاه شاهد : باید بورسیه دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت را در دستور کار خود قرار دهیم/ سال گذشته ۵۰ دانشجو از کشورهای مقاومت را بورسیه کردیم
  • جزییات آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در کنکور ۱۴۰۳
  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم
  • طغیان دانشجویان در آمریکا علیه رژیم صهیونیستی/ پلیس 100 تن را بازداشت کرد + عکس و فیلم
  • طرح پویش دانشگاه آزاد، تلاقی آموزش مهارتی و اشتغال دانش‌بنیانِ نسل جوان