Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-07@03:16:54 GMT

تقویت صدا و سیمای کیش تقویت جزیره کیش است

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۹۵۶۱۰

به گزارش ایلنا، در این دیدار غلامحسین مظفری ضمن تقدیر از تلاش های صدا و سیمای مرکز کیش با بیان اینکه ظرفیت های ویژه ای در جزیره کیش وجود دارد گفت: این ظرفیت ها و امکانات نیازمند معرفی و اطلاع رسانی هستند و علاوه بر داخل کشور، صدا و سیما می تواند جزیره کیش را به گردشگران و سرمایه گذاران خارجی و ایرانیان خارج از کشور معرفی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه این دیدار به بازتاب خوب حضور در برنامه های تلویزیونی شبکه های برون مرزی صدا و سیما اشاره کرد و افزود: تعمیق روابط و افزایش تعاملات با صدا و سیمای ملی از برنامه هایی است که در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش قرار دارد و البته نگاه و رویکرد صدا و سیمای مرکز کیش هم در خصوص موضوعات مربوط به کیش باید ملی باشد.

وی تصریح کرد: تقویت صدا و سیمای کیش تقویت جزیره کیش است و این نگرش نسبت به همه مجموعه هایی که برای جزیره کیش و منافع عمومی کار می کنند وجود دارد. ارتقاء سطح زندگی مردم در جزیره کیش هم از موضوعاتی است که نیازمند تعامل با صدا و سیما و اجرای برنامه های مشترک است و بهره گیری از توانمندی های صدا و سیمای کیش فرصتی برای تحقق این هدف است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کیش هم در این نشست از دکتر مظفری به عنوان مدیری رسانه ای یاد کرد و گفت: حضور در شبکه های برون مرزی و معرفی کیش در این شبکه ها و به زبان های مختلف از اقداماتی است که به توسعه و پیشرفت کیش کمک می کند.

محمد صادق کوثری فرد در ادامه گزارشی از عملکرد صدا و سیمای مرکز کیش ارائه کرد و از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش خواست با هدف افزایش تعامل و هماهنگی نشستی مشترک با عنوان شورای مدیران بین سازمان منطقه آزاد کیش و صدا و سیمای جزیره برگزار شود.  

وی اظهار داشت: معرفی ظرفیت های کیش در شبکه های ملی و برون مرزی محور فعالیت های مرکز کیش به منظور جذب گردشگران و سرمایه گذاران داخلی، خارجی و ایرانیان خارج از کشور است. به همین منظور تسهیلاتی مانند عدم نیاز به دریافت روادید برای مسافران خارجی از موضوعات مورد توجه صدا و سیمای کیش برای برنامه سازی و پخش از شبکه های برون مرزی است.

گفتنی است در پایان این نشست که سه شنبه 14 اسفند برگزار شد برگزاری نشست مشترک شورای مدیران سازمان منطقه آزاد کیش و صدا و سیمای جزیره با دستور دکتر مظفری مقرر شد در سال 98 این شورا کار خود را با هدف هم افزایی و تعامل بیشتر آغاز کند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایرانیان خارج از کشور سرمایه گذاران صدا و سیما مسافران نشست مشترک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۵۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل تامین برق روستای سیل زده«تختان» دهلران حل شد

ولی الله ناصری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روز گذشته در اثر بارش باران و به تبع آن طغیانی شدن رودخانه فصلی روستای تختان شهرستان دهلران و آبگرفتگی روستا تعدادی از پایه‌های شبکه برق تخریب و باعث محدودیت در تامین برق برای اهالی آن منطقه شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام در این خصوص، گفت: با توجه به صدور اعلامیه سازمان هواشناسی مبنی بر امکان وقوع سیل در استان به ویژه حوزه جنوب و برنامه ریزی و آمادگی لازم برای مقابله با این پدیده در صنعت برق، در کمتر از چند ساعت شبکه و ترانسفورماتورهای آسیب دیده روستای تختان اصلاح و مردم آن منطقه از این نعمت بهره مند شدند.

ناصری ادامه داد: پس از اعلام دیسپاچینگ برق مبنی بر آسیب به شبکه روستای تختان اکیپ‌های عملیاتی و اجرایی به محل اعزام شدند و به دلیل گسترش سیلاب در بستر و حریم مسیل در یک ماراتن چند ساعته حدود یک هزار متر شبکه جایگزین از مسیر جدید احداث و یک دستگاه ترانسفورماتور برای تامین برق این روستا نصب شد.

کد خبر 6096764

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: همکاری ایران و آژانس تحت تاثیر آمریکا قرار نگیرد
  • خسارت طوفان و تند باد به زیر ساخت و شبکه برق هرمزگان
  • پخش شب آوا از شبکه باران
  • همسایگی و قرابت فرهنگی عامل تقویت ارتباطات تجاری کیش و ترکیه
  • مشکل تامین برق روستای سیل زده«تختان» دهلران حل شد
  • تکلیف مردم لرستان در دور انتخابات چیست؟
  • موضع‌گیری وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه
  • موضع‌گیری وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه در نشست گامبیا
  • سیاست‌گذاری صحیح برای گسترش روابط با همسایگان در حوزه تقویت جایگاه گازی چگونه باید باشد؟
  • یک کارشناس انرژی : موفقیت دولت در تقویت شبکه فروش نفت کشور در شرایط تحریم