Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، شانزده سال فعالیت درخشان شبکه خبری العالم در مستندی تحت عنوان «16 عاماً علی انطلاق العالم» به تصویر کشیده می شود.

اطلاع رسانی سریع و شفاف از رویدادها و تحولات سیاسی جهان و نیز اتخاذ سیاست رسانه ای فعال در برابر جریانات یکسویه امپریالیزم خبری غرب از مهمترین اهداف راه اندازی این شبکه بین‌المللی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این مستند روایت می شود؛ شبکه العالم با یک اتاق خبر پیشرفته و دیجیتال، با فعالیت نزدیک به 60 خبرنگار و دارا بودن 4 دفتر رسمی در تهران، بیروت، بغداد و دمشق و چند دفتر غیر رسمی در 20 نقطه جهان از جمله قدس اشغالی، رام الله ، غزه، صنعاء، توکیو، لندن و بروکسل مهم ترین رویدادهای و وقایع خبری را در 50 بخش خبری مشروح و کوتاه در شبانه روز همراه با تحلیل و گزارش به اطلاع بینندگان خود می رساند.

مستند «16 عاماً علی انطلاق العالم» به تهیه کنندگی محمد معین مقامی، امشب ساعت 21 به وقت تهران از شبکه العالم، پخش می شود.

خبرنگار: علی ناصری

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رام الله رسانه شبکه تلویزیونی فرهنگ و هنر لندن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۶۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های رسانه پنج شنبه ۶ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مستند «عشق و فلسفه»، امروز ساعت ۱۹ از شبکه چهار پخش و فردا ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه تکرار می‌شود. این مستند درباره نادیا مفتونی، پژوهشگر فسلفه و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران است.

مستند «گشت آورد»، پنج شنبه‌ها ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه مستند پخش و جمعه ساعت ۱۲:۳۰ و دوشنبه ساعت ۲۲:۳۰ بازپخش می‌شود.

مجموعه تلویزیونی «بدل»، به زودی از شبکه سه سیما پخش می‌شود.  

برنامه «وقت اندیشه»، جمعه‌ها ساعت ۲۳ از شبکه یک پخش و دوشنبه‌ها ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه تکرار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • «دیدار در سنگلج» محصول شبکه مستند
  • نمایش ۲ فیلم برای جامعه ورزش پهلوانی از شبکه‌های مختلف تلویزیونی
  • خبر‌های رسانه پنج شنبه ۶ اردیبهشت
  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • ۶۹/۲ درصد ایرانیان، تلویزیون می‌بینند | شبکه 3، آی فیلم و شبکه یک؛ به ترتیب پربازدیدترین شبکه‌های تلویزیونی
  • خدمات ترجمه فوری در دارالترجمه رسمی
  • فصل دوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی» از شبکه دو