Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-02@02:33:45 GMT

ضرورت پرداخت مطالبات بیمارستان سینا توسط بیمه‌ها

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۰۱۴۳۵

ضرورت پرداخت مطالبات بیمارستان سینا توسط بیمه‌ها

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی عصر روز گذشته 14 اسفندماه در بازدید از بیمارستان سینا اراک با بیان اینکه این بیمارستان از استانداردهای کشوری بالاتر است افزود: وظیفه همه است که این بیمارستان را یاری کنند.
استاندار مرکزی بیان کرد: مجموعه استان باید تلاش کند که بیمارستان بخشی از خدمات توریسم سلامت کشور را نیز بر عهده بگیرد چراکه ظرفیت لازم در این بیمارستان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آقازاده افزود: امروز کشور ایران میزبان بسیاری از بیماران کشورهای همسایه است و بیمارستان سینا نیز می‌تواند در این رابطه ارائه خدمت انجام دهد. باید تلاش کرد در گردشگری سلامت این بیمارستان را به جایی برسانیم که بتواند مستقل باشد.
وی ادامه داد: در این بیمارستان ۱۶۴ تخت‌خوابه، حدود ۱۲۰ تخت فعال است و ۵۰ درصد تخت‌های موجود استفاده می‌شود، این مهم نشان می‌دهد که حدود ۶۰ تخت آماده این بیمارستان می‌تواند از بیماران خارج از استان و کشور پذیرایی کند. امروز از مجموع ۶ میلیون گردش‌گر که وارد کشور می‌شوند حدود ۱۵ درصد گردش‌گر سلامت هستند و استان‌های فارس، اصفهان و یزد از این طریق درآمدهای نجومی دارند.


به گزارش ایکنا، صدیقی رئیس بیمارستان سینا نیز در این جلسه گفت: بیمارستان سینا ۲۴ میلیارد تومان از بیمه‌ها مطالبه دارد که حدود ۷ میلیارد تومان از بیمه تامین اجتماعی، ۳ میلیارد تومان از بیمه خدمات درمانی، ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از بیمه آتیه‌سازان، ۲ و نیم میلیارد تومان از بیمه دی و مابقی از سایر بیمه‌ها است.
وی افزود: مقرر شد بیمه دی، بیمه خدمات درمانی و بیمه تامین اجتماعی حداقل تا پایان سال حدود ۴ میلیارد تومان از معوقات خود را پرداخت کنند.
رئیس بیمارستان سینا در خصوص سایر مشکلات بیمارستان گفت: بیمه‌ها برخی از خدمات را پوشش نمی‌دهند و تقاضا داریم در سال آینده بیمه‌ها یاری کنند تا مردم در بحث‌ سرطان بتوانند از خدمات رادیوتراپی و شیمی درمانی استفاده کنند. برای نخستین بار بخش رادیوتراپی و شیمی درمانی در بیمارستان سینا به عنوان بخش خصوصی راه‌اندازی شده است.
صدیقی اضافه کرد: برنامه‌ریزی کرده‌ایم که رادیوتراپی حین عمل را نیز برای نخستین بار راه‌اندازی کنیم که اگر پشتیبانی لازم انجام شود ظرفیت ارائه خدمات ویژه به بیماران در این بیمارستان وجود دارد.
رییس بیمارستان سینا ادامه داد: در بیمارستان سینا به صورت ۲۴ ساعته متخصص اطفال حضور دارد و تنها مرکزی است که خدمات آندوسکوپی و کولونوسکوپی و خدمات پیشرفته گوارشی را هنگام بیهوشی انجام می‌دهد.
وی تاکید کرد: تنها بیمارستانی هستیم که مجوز گردشگری سلامت در استان را اخذ کردیم و تا الان هم‌ به طور پراکنده بیمار خارجی پذیرش شده و برنامه‌ریزی شده از کشورهای عمان، عراق، افعانستان تعداد قابل توجهی بیمار در قالب گردش‌گر سلامت پذیرش شود.
رئیس بیمارستان سینا اراک افزود: این بیمارستان در تیر ماه سال ۹۶ با حضور وزیر بهداشت به بهره‌برداری رسید و برای تکمیل این پروژه مبلغ ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات از بانک ملی تامین شده است.
صدیقی بیان کرد: با وجود مشکلات پیش‌رو، این بیمارستان از لحاظ استانداردها و تجهیزات و امکانات و بخش‌های مختلف بیمارستانی نمونه در منطقه است.
وی با اشاره به اینکه این بیمارستان علاوه بر استان مرکزی آماده ارائه خدمت به مردم استان و منطقه است، گفت: علاوه بر آن حتی مجوز توریسم درمانی را نیز گرفته است.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: بیمارستان سینا در زمینی به مساحت ۱۲هزار متر مربع و بنای ۲۲ هزار متر مربع بنا شده است و امروز در خدمت‌رسانی به بیماران تمام تلاش خود را به کار گرفته و با تمام توان و امکانات فعالیت می‌کنند.
رئیس بیمارستان سینا ادامه داد: این بیمارستان ۳۹۰ نفر پرسنل دارد و با بخش‌هایی که واگذار شده نزدیک به ۴۵۰ نفر به شکل مستقیم در بخش‌های اداری و درمانی مشغول به کار هستند.
وی خاطر‌نشان کرد: ما سعی کردیم در بیمارستان از نیروهای جوان استفاده کنیم و در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد پرسنل جوانان زیر ۳۰ سال هستند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن خبرگزاری ایکنا ایکنا مرکزی استاندار مرکزی بیمارستان سینا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۰۱۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!

به گزارش "ورزش سه"، شکایت بازیکنان سابق نفت مسجدسلیمان از این باشگاه به دلیل عدم پرداخت مطالبات‌شان خبرساز شده و با وجود اینکه برخی از نفرات پیشین این تیم حکم قطعی مبنی بر کسر امتیاز از نفتی‌ها را گرفته‌اند، این اتفاق نیفتاده و در جدیدترین مصاحبه نیز عماد میرجوان به این موضوع پرداخته است.

میرجوان درباره شکایت از نفتی‌ها عنوان کرد: بنده در سال 1401 از باشگاه نفت مسجدسلیمان شکایت کردم ولی هنوز مطالبات خود را نگرفتم. با مدیران این باشگاه تماس گرفتم که گفتند پیگیری می‌کنیم، اما جواب من را نمی‌دهند.

او ادامه داد: فدراسیون فوتبال حکم قطعی خود را در این پرونده به نفع من صادر کرده و دو بار برای باشگاه نفت مسجدسلیمان نامه کسر امتیاز فرستاده، اما این اتفاق نیفتاده است.

مهاجم سابق نفت مسجدسلیمان اضافه کرد: برخی تیم‌ها در لیگ یک به دلیل بدهکاری با کسر امتیاز مواجه شدند و مطالبات خود را پرداخت کردند تا امتیازهای‌شان برگردد، اما برای تیم نفت مسجدسلیمان چنین اتفاقی نیفتاده است.

میرجوان یادآور شد: به ما می‌گویند به دلیل اینکه باشگاه نفت مسجدسلیمان با ارتباطاتی که در سازمان لیگ دارد، کسر امتیاز نخواهد شد و دستور آمده تا از آنها کسر امتیاز نکنند که برای ما عجیب است.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از بیمارستان ۴۲۱ تخت‌خوابی رشت از مطالبات نظام سلامت است
  • مطالبات تمام داروخانه‌ها پرداخت شد
  • مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی: مطالبات کلیه داروخانه‌ها پرداخت شد
  • پرداخت همه مطالبات معلمان تا پایان اردیبهشت+ فیلم
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • دردسر جدید بیمه‌ها برای داروخانه داران/ بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه‌گر به داروخانه‌ها
  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!