Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@01:48:13 GMT

بهره برداری از پروژه بزرگ تالار مرکزی رشت

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۰۶۹۸۶

بهره برداری از پروژه بزرگ تالار مرکزی رشت

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، تالار مرکزی رشت با ظرفیت دو هزار نفری در سالن‌های مختلف هنری عصر امروز با حضور حسن روحانی، رئیس جمهور افتتاح خواهد شد.

مجموعه تالار مرکزی رشت بر اساس سرانه یک صندلی برای هر ٣٠٠ نفر جمعیت برای فعالیت‌های فرهنگی و هنری از جمله موسیقی و فعالیت‌های نمایشی و هنری در یک مجموعه به ظرفیت ٢٤٠٠ نفر در ٤ سالن مجزا و فضا‌های فرهنگی - آموزشی – اداری و خدمات پشتیبانی به مساحت حدود ١٢ هزار و ١٠٠ متر مربع دیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تالار اصلی مجموعه به گنجایش ٨٠٠ نفر با سن نمایشی برای قابلیت حضور ارکستر سمفونیک در دو طبقه، سالن اختصاصی تئاتر و نمایش به گنجایش ٤٦٣ نفر و سالن اجرای موسیقی سنتی با ظرفیت ١١٦نفر آماده بهره‌برداری شده است.

سالن گردهمایی و نشست‌ها و همایش‌های فرهنگی به گنجایش ١٠٠ نفر و سالن تمرین برای هنرجویان با ظرفیت ١٦٦نفر به همراه امکانات تخصصی از دیگر قابلیت‌های این تالار است.

در این تالار همچنین فضا‌های آرشیو موسیقی، کتابخانه، گالری نمایش آثار هنری، بازارچه فروش محصولات هنری و کارگاه‌های آموزش پیش‌بینی شده است.

امکان اجرای نمایش‌های خیابانی، برپایی نمایشگاه کتاب، برنامه‌های رفاهی_فرهنگی به همراه امکاناتی از قبیل: بوفه‌های متناسب و نمازخانه‌های کافی در این تالار وجود دارد.

مجموعه هزینه برای احداث تالار مرکزی رشت ٧٠میلیارد تومان بوده است.

انتهای پیام/ع

پروژه بزرگ تالار مرکزی رشت امروز افتتاح می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ارشاد هیئت دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۰۶۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، از صبح شنبه و با حضور وزیر علوم در شهر یاسوج، چند پروژه زیرساختی حوزه دانشگاه یاسوج مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وزیر علوم تحقیقات فناوری در آئین افتتاح سردر دانشگاه یاسوج گفت: آموزش عالی توجه ویژه به علم و فناوری را در خود جای داده است.

محمدعلی زلفی گل افزود: این مهم از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تقدیر از دست اندرکاران احداث سردر دانشگاه یاسوج اظهار کرد: امید است این سردر نمادی برای دانشگاه یاسوج بوده و همچون خورشیدی بدرخشد.

رئیس دانشگاه یاسوج نیز در این آئین گفت: با ساخت این سردر ورودی دانشگاه از وضعیت مناسبی برخوردار شد.

بهادر کرمی با اشاره به اجرای چند پروژه عمرانی دیگر در دانشگاه افزود: با انجام محوطه سازی در کنار این سردر، بهره‌برداری از آن را شاهد بودیم.

کرمی افتتاح سردر دانشگاه یاسوج، کلنگ خوابگاه متاهلی و بازدید از چند پروژه را از برنامه‌های عمرانی این سفر دانست.

کد خبر 6089706

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • متاسفانه در سنوات گذشته از آسفالت مناسبی برای بزرگراه‌ها استفاده نشده است
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس