Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان که سوابق درخشان و برجسته ای در حوزه مدیریت و فعالیت حرفه ای ورزشی دارد یکی از نامزدهای تصدی ریاست فدراسیون هندبال کشور است.

 علیجانی که از گزینه های جدی و البته بااخلاق لرستانی است،کارنامه و رزومه وزین و موفقی در حوزه های مختلف اعم از  مدیریتی، ورزشی و فرهنگی_ آموزشی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلاشک ایشان از چهره های درخشان و از مفاخر ورزشی می باشند که در تمام سطوح( ورزشکار،مربی،معلم،مدیر) با فعالیت توام با پشتکار و ایمان توانسته است خیل عظیمی از افتخارات متعدد را کسب کند تا به عنوان یک الگوی شخصیتی موجه و موفق برای نسل جوان و جامعه فرهنگی_ورزشی معرفی گردد.

 شمه ای از حسن سوابق متعدد ایشان  که مبین استعداد وافرش می باشد به شرح ذیل است:

- معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان با تفویض اختیار کامل

-معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان

- سرپرست هیئت والیبال استان لرستان

- رئیس انجمن هندبال آموزشگاه های استان لرستان

- رئیس هیئت کشتی شهرستان الشتر

- مربی درجه یک هندبال و دارای مربیگری درجه ۲و ۳ شش رشته ورزشی دیگر

-مربی و معلم آکادمیک تربیت بدنی با دریافت چندین لوح سپاس از وزیر و  معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش به پاس زحمات عدیده در تربیت و کشف استعدادهای درخشان هندبالیست که با تزریق به تیم های پایه و بزرگسالان کشور کماکان دارند برای کشور عزیزمان در سطح بین المللی افتخار آفرینی میکنند.ستاره های ملی پوشی من جمله آقایان:تیمور توکلی، هوشنگ کاکولوند،سعید حیدری راد، رحیم مومنی ،سجاد ندری،مسلم کاظمی، علی شایسته ، امید نادری، محمد حسنوند و رحمان شرفی

تعامل و رایزنی‌های وی برای جذب اسپانسرهای قوی جهت مرتفع نمودن مشکلات مالی فدراسیون از دو ماه قبل کلید خورد و چند حامی مالی اعلام کرده‌اند در صورت پیروزی علیجانی در انتخابات فدراسیون در کنار او خواهند بود

امید آن دارد با  همدلی قاطبه ورزشکاران و همراهی رسانه ها،حمایت قاطع و موثر از ایشان به عمل آید تا سکان مدیریت این فدراسیون پرافتخار که سهم بزرگی از افتخار آفرینی آن مرهون کشف و تزریق ورزشکاران نامی لرستانی است در اختیار این مدیر مدبر و کارشناس خبره ورزشی قرار گیرد.

گفتنی است؛این فدراسیون از ۲۶ آبان ماه ثبت‌نام از کاندیدها را آغاز و طی ۱۰ روز مهلت نام‌نویسی، تعداد ۲۰ نفر به‌عنوان کاندیدا ثبت‌نام کردند.

(جمعی از ورزشکاران،فرهنگیان،خبرنگاران رسانه های جمعی و فعالین حوزه ورزش )

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش اداره کل ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران رسانه کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۱۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است

معاون ریاست عمومی اطلاعات طالبان اعلام کرد حضور گروه تروریستی داعش در افغانستان به کمترین حد و به صفر نزدیک شده است.

رحمت الله نجیب، معاون ریاست عمومی اطلاعات طالبان گفت گروه تروریستی داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است.

نجیب تأکید کرد داعش در افغانستان حضور ندارد اما در برخی موارد مخفیانه کارهایی انجام می‌دهد ‌بنابراین باید مردم هوشیار باشند.

پیش از این نیز ذبیح الله مجاهد، سخنگوی طالبان اعلام کرده بود داعش در افغانستان در حال تقویت نیست و توانایی جذب نیرو را نیز ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مسیر بازگشت به لیگ برتر
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان