Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-29@02:51:06 GMT

پیام تبریک روحانی به رئیس جدید دستگاه قضا

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۳۹۲۱۸

صراط:

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور در پیامی با تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین رئیسی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به سمت ریاست قوه قضاییه ، تاکید کرد که دولت تدبیر و امید برای همکاری و تعامل با آن قوه در جهت تحقق آرمان‌های بلند نظام اسلامی و اجرای دقیق قانون اساسی آماده است.

به گزارش فارس روحانی ابراز امیدواری کرده است با حضور حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در رأس دستگاه قضایی کشور، شاهد تحولات مورد انتظار مردم در گسترش عدالت اجتماعی، احقاق حقوق عمومی و شهروندی، مبارزه جدی و همه جانبه با فساد و تحکیم امنیت در همه ابعاد آن از جمله امنیت سرمایه‌گذاری و صیانت از فعالیت‌های سالم اقتصادی در کشور باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام تبریک حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای رئیسی

ریاست محترم قوه قضاییه

سلام علیکم

انتصاب جنابعالی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به سمت ریاست قوه قضاییه را که نشان اعتماد معظم‌له و مدیریت شایسته شما در مسئولیت‌های پیشین در آن قوه است، تبریک می‌گویم.

دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران، مهمترین نماد اراده نظام اسلامی برای احقاق حقوق مردم و اجرای عدالت و تأمین امنیت اجتماعی است. بی‌تردید انجام این رسالت خطیر در سایه استقلال دستگاه قضایی و به دور از ملاحظات حزبی و جناحی و بی‌اعتنا به فشار برخی از قدرت‌های رسانه‌ای و تبلیغی امکان‌پذیر خواهد بود، که در این راستا قدم‌هایِ برداشته شده، باید تکمیل گردد.

در این مقطع حساس بخش بزرگی از بار مسئولیتِ تقویتِ سرمایه اجتماعی و اعتماد مردم به نظام بر دوش آن قوه محترم است، که با پیروی از سیره و منش شهید آیت‌الله دکتر بهشتی بنیانگذار دستگاه قضاء اسلامی در کشور و اجرای دقیق قوانین و فرامین امام راحل‌(ره) به‌ویژه فرمان 8 ماده‌ای سال 1361 ایشان و ارشادات مقام معظم رهبری مدظله، می‌توانیم شاهد شکوفایی و پویایی بیشتر ارزش‌های اسلامی و انقلابی باشیم.

اینجانب ضمن اعلام آمادگی دولت تدبیر و امید برای همکاری و تعامل با آن قوه در جهت تحقق آرمان‌های بلند نظام اسلامی و اجرای دقیق قانون اساسی، امیدوارم با حضور جنابعالی در رأس دستگاه قضایی کشور، شاهد تحولات مورد انتظار مردم در گسترش عدالت اجتماعی، احقاق حقوق عمومی و شهروندی، مبارزه جدی و همه جانبه با فساد و تحکیم امنیت در همه ابعاد آن از جمله امنیت سرمایه‌گذاری و صیانت از فعالیت‌های سالم اقتصادی در کشور باشیم.

همچنین لازم می‌دانم از خدمات و تلاش‌های ریاست پیشین قوه قضاییه آیت الله آملی لاریجانی، تقدیر نموده و توفیقات ایشان را در خدمت به مردم و نظام اسلامی از خداوند بزرگ مسألت ‌نمایم.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: روحانی رئیسی قوه قضائیه دولت صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۹۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمدباقر قالیباف» رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت. در این پیام آمده است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

کسب مجدد عنوان افتخارآمیز قهرمانی تیم ملی کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا توسط جوانان شایسته‌مان موجب خوشحالی و مباهات گردید.

این جایگاه ارزشمند که برای سیزدهمین بار توسط فرزندان غرورآفرین و رشید ایران اسلامی، با قاطعیت به‌ دست آمد، نشان داد توانمندی قهرمانان ما از عرصه قاره پهناور آسیا فراتر رفته است.

اینجانب با تبریک این مقام مسرت‌بخش و ماندگار به مربیان، کادر فنی، سرپرستان و بازیکنان تیم، موفقیت و سربلندی جوانان برومند و سرافراز کشورمان را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

کد خبر 6091339

دیگر خبرها

  • پیام تبریک رئیس‌جمهور درپی قهرمانی غرورانگیز تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیس مجلس در پی قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا
  • تأمین امنیت روانی جامعه در اولویت دستگاه عدلیه است
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی