Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از اخذ گواهینامه بین المللی مدیریت انرژی بر اساس ایزو ۵۰۰۰۱ خبر داد. ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

سیدمحود هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند، با اعلام این خبر در ارتباط با گواهی دریافت شده اظهار داشت: پس از انجام ممیزی خارجی شرکت گاز خراسان جنوبی موفق به کسب گواهینامه استاندارد سیستم مدیریت انرژی بدون هیچگونه عدم انطباق و برای بازه زمانی سه ساله از شرکت یونیسرت آلمان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: شروع فعالیت‌های ممیزی برای دریافت این گواهینامه از سال گذشته آغاز شد و طی این مدت فضای اداری و صنعتی و تمام تجهیزات فرآیندی این شرکت مورد ممیزی قرار گرفت.

شرکت گاز خراسان جنوبی بالاترین بودجه را در بودجه اصلاحی کسب کردمشترکان همدانی 171 میلیارد تومان به شرکت گاز بدهکارندگازرسانی به روستاها در اولویت شرکت گاز خراسان جنوبی است

مدیر عامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: فرآیند ممیزی طی شش فاز شامل جمع‌آوری اطلاعات اولیه، ممیزی فنی انرژی، تحلیل نتایج بر اساس الزامات قانونی و استانداردهای مرتبط، آموزش و صلاحیت کارکنان، طرح‌ریزی مستندات سیستم مدیریت انرژی، اجرای آزمایشی سیستم طراحی شده و ممیزی داخلی و در نهایت ممیزی مستقل توسط شرکت گواهی دهنده انجام شد.

هاشمی، هدف از پیاده سازی سیستم مدیریت انرژی را بهینه سازی عملکرد انرژی عنوان کرد و گفت: کاهش هزینه‌های مالی در مصرف حامل‌های انرژی، افزایش بهره‌وری انرژی، ایجاد فرهنگ اصلاح الگوی مصرف، ایجاد راهکارهای جدید برای استفاده بهینه از انرژی و سازگاری با استاندارد زیست محیطی از فواید پیاده سازی سیستم مدیریت انرژی بر مبنای استاندارد ISO 50001 است.

انتهای پیام/ن

R41348/P/S6,56/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۱۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب شرب روستا‌های سیل زده خراسان جنوبی وصل شد

دوستی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: ۱۶ روستا و ۱۴ پاسگاه مرزی با جمعیت متأثر ۷ هزار و ۲۰۰ نفر درگیر پیامد‌های سیلاب شدند که در حال حاضر مشکل آب شرب این روستا‌ها به صورت موقت برطرف شده است.

او با بیان اینکه کارشناسان شرکت در حال برآورد خسارات ناشی از سیلاب به صورت دقیق هستند افزود: حدود ۵۰ کیلومتر از خطوط انتقال نیاز به اصلاح خط و تعمیق و تعویض لوله دارند و برآورد خسارت حدود ۵۰ میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید

امدادرسانی هلال احمر بیرجند به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب

دوستی ادامه داد: حساس‌ترین خط آسیب دیده، ۸ کیلومتر لوله ۳۰۰ جی آرپی بمرود_ حاجی آباد است که به صورت کامل از بین رفته و ضمن اینکه خطوط انتقال مجتمع آهنگران هم به صورت جدی آسیب دیده است.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳/ پایان خدمت الزامی نیست
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • ابلاغ برنامه‌ ارتقای بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • برآورد اولیه خسارات ناشی از بارندگی‌های اخیر در خراسان جنوبی
  • ابلاغ برنامه‌های ارتقای بهره‌وری به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • گزارش مدیریت بحران از آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی
  • آب شرب روستا‌های سیل زده خراسان جنوبی وصل شد
  • بیشترین خسارت سیل بهاری به راه‌ها | جزئیات خسارت از زبان سخنگوی مدیریت بحران
  • بیشترین خسارت سیل به راه‌های مواصلاتی خراسان جنوبی
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند