Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد روشنی قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی در انتخابات هشتمین دوره مجامع اعضا و ششمین دوره مجمع مربیان سازمان دانش‌آموزی کشور خطاب به حاضران گفت: خوشحالم چهره‌هایی را امروز می‌بینم که رای آوردند و به‌عنوان رکن چهارم سازمان دانش‌آموزی یعنی کنگره اعضا انتخاب شدند، بر اساس ماده ۱۳اساسنامه سازمان یکی از مهم‌ترین رکن‌ها کنگره اعضا و مجمع مربیان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مهم‌ترین، بارزترین و مشخص‌ترین مولفه‌ای که آینده یک کشور را مشخص می‌کند آموزش‌وپرورش است، برای نظر دادن درباره آینده کشور به آموزش‌وپرورش آن کشور و برنامه‌ریزی‌های آموزش‌وپرورش آن نگاه می‌کنند.

روشنی آموزش‌وپرورش را پرچم‌دار اصلاحات در کشور‌های توسعه‌یافته و در حال‌توسعه دانست و گفت: مهم‌ترین رکن این پرچم‌داری مربی و دانش‌آموز است، هر کشوری که زمینه ایجاد مشارکت مربیان و دانش‌آموزان را فراهم کند یقیناً موفق است.

قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی مطرح کرد: امروز سازمان افتخار دارد که اعضای مربیان و دانش‌آموزان به‌عنوان رکن رکین این موضوع پیش‌قدم شده‌اند و در حیطه مهارت‌های اجتماعی، روش‌ها و منش‌ها فعالیت دارند.

استمرار و بقای جامعه؛ مهم‌ترین موضوع امروز کشور

روشنی مهم‌ترین موضوع امروز کشور را استمرار و بقای جامعه دانست و افزود: مهم‌ترین، بارزترین و شاخص‌ترین مؤلفه که استمرار یک کشور را مشخص می‌کند انتقال فرهنگ، باورها، ارزش‌ها، اخلاق و منش‌ها از طریق دانش‌آموزان است.

وی در ادامه افزود: هر کشوری که موفق شود و این شاخصه‌ها را به نسل بعدی انتقال دهد موفق است، مهم‌ترین عامل انتقال این فرهنگ آموزش‌وپرورش و در رأس آن مربیان و دانش‌آموزان است.

قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی درباره نحوه انتخابات مجمع اعضا گفت: ما ۷۱۹شهرستان داریم که انتخابات در ۴۵هزار مدرسه و ۵۷هزار گروه برگزار شد، از هر مدرسه ۳نفر که مجموعاً ۱۳۵هزار دانش‌آموز در شهرستان به‌عنوان اعضای مجامع اعضا انتخاب شدند و از این تعداد ۵هزار و ۷۵۲دانش‌آموز به‌عنوان عضو هیات رئیسه در شهرستان‌ها معرفی شدند.

روشنی افزود: در نهایت ۲۵۶نفر به مرحله استانی راه یافتند که از آنان ۶۴نفر مشتمل بر ۳۲نفر مرد و ۳۲نفر زن امروز در مجمع کشوری حضور دارند.

وی درباره انتخابات مجمع مربیان گفت: باید تکیه‌گاه و نقطه ثقل سازمان دانش‌آموزی مربیان و دانش‌آموزان باشند، بیش از ۵۷هزار مربی در ۷۱۹شهرستان داریم، ۶۴نفر مشتمل بر ۳۲نفر زن و ۳۲نفر مرد در مرحله کشوری امروز حضور دارند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اخبار فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۳۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،مدیر کل آموزش و پرورش استان ، حرفه آموزی را مهم‌ترین گام در راستای ایجاد اشتغال عنوان کرد و گفت: مدارس شبانه روزی بهترین ظرفیت برای رسیدن به این هدف است.
موسوی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان هم خود اتکایی و ایجاد کار و اشتغال را از اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد.
این نمایشگاه در قالب ۹۱ غرفه بر پا شده است.
حدود ۵ هزار نفر از دانش آموزان دوره دوم متوسطه استان در مدارس شبانه روزی مشغول تحصیل هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج
  • به هنرستان‌ها توجه ویژه شود
  • مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم