Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان زرندیه از دستگیری 4 سارق سابقه‌دار مسلح در عملیات ماموران کلانتری 13 این شهرستان خبر داد.

مهدی مهدویان از دستگیری 4 سارق سابقه‌دار مسلح در عملیات ماموران کلانتری 13 این شهرستان خبر داد و گفت: از سارقان دو قبضه سلاح گرم، یک دستگاه خودرو و 5 پلاک خودروی سرقت شده کشف شد و آنان به 5 فقره سرقت موبایل در تهران نیز اعتراف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تیمی از ماموران گشت انتظامی کلانتری 13 شهرستان در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودروی سواری پراید مظنون شدند و در استعلام انجام شده، مشخص شد که این خودرو از شهرستان اسلام آباد سرقت شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان زرندیه ادامه داد: با برنامه‌ریزی عملیاتی پلیس، خودرو با چهار سرنشین آن متوقف شد و در بازرسی از آن 2 قبضه کلت به همراه تعدادی تیر جنگی و تعدادی اقلام ممنوعه دیگر و تعداد چهار پلاک خودرو که از شهرستان اسلام شهر سرقت شده بود، کشف شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: با دستگیری سرنشینان خودرو و انتقال آنان به یگان انتظامی و در بررسی سوابق آنان مشخص شد که هر چهار نفر آنان، از سارقان سابقه‌دار می‌باشند.

مهدویان تصریح کرد: در تکمیل تحقیقات ماموران انتظامی، دستگیر شدگان به 5 فقره سرقت موبایل در محدوده غرب تهران نیز اعتراف کردند.

وی خاطر نشان کرد: متهمان این پرونده برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث دستگیری شهرستان زرندیه مسلح سارقان سابقه دار عکس دختر زندگی پسر فیلم زن پرونده مرد فرمانده انتظامی شهرستان ویدیو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۶۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۴۲۴ کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه وانت مزدا دوکابین در شهرستان نی‌ریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، سردار رهام بخش حبیبی در خصوص جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای طرح برخورد با سوداگران مرگ، شب گذشته ماموران انتظامی نی‌ریز حین گشت زنی در محور مواصلاتی سیرجان-قطرویه به یک دستگاه وانت مزدا دوکابین حامل بار مشکوک و به راننده دستور ایست دادند.

وی افزود: راننده بدون توجه به هشدارهای پلیس با سرعت زیاد متواری و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز با توجه به تاریکی هوا خودرو را رها و به سمت مناطق کوهستانی متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ماموران در بازرسی از این خودرو ۴۲۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند، تصریح کرد: تلاش برای دستگیری قاچاقچی متواری با جدیت ادامه دارد.

سردار حبیبی خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق مواد مخدر یکی از اولویت‌های اصلی کار پلیس است، لذا از شهروندان عزیز می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک ضمن تماس با سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، سبزپوشان عرصه نظم و امنیت را در اجرای وظایف خود یاری کنند.

کد خبر 749495

دیگر خبرها

  • سرقت خودرو از تهران کشف در میرجاوه
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد