Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس جمنا با صدور پیام تبریک خطاب به آیت‌الله رئیسی گفت: مطمئن باشید که در ایجاد فضای عدل و عدالت و اجرای آن مردم خوب ما حامی شما بوده و چشم به آینده‌ای روشن دوخته اند و از شما انقلابی ایثارگر و با سابقه درخشان جز این انتظاری ندارند. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در پی انتصاب آیت الله سید ابراهیم رئیسی به ریاست قوه قضاییه از سوی مقام معظم رهبری، مهدی چمران نایب رئیس جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی (جمنا) پیام تبریکی صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن این پیام بدین شرح است:

جناب حجت الاسلام آقای رئیسی، ریاست محترم قوه قضائیه

اعتماد رهبری فرزانه و انتصاب شمابه عنوان رئیس قوه قضائیه، که با استقبال گسترده عموم مواجه شد را بسیار ارزشمند می‌دانم و یک‌دنیا تبریک را تقدیم‌تان می‌دارم، و امید آن دارم که انتظار مردمی که تشنه عدالت اند بخوبی بر آورده شود و در این مسئولیت بزرگ که می‌تواند تحولی در جامعه ما بوجود آورد توفیق الهی یار شما باشد.

مطمئن باشید که در ایجاد فضای عدل و عدالت و اجرای آن مردم خوب ما حامی شما بوده و چشم به آینده‌ای روشن دوخته اند و از شما انقلابی ایثارگر و با سابقه درخشان جز این انتظاری ندارند. بازهم موفقیت و پیروزی شما، خادم متواضع و سخت کوش و قاضی آگاه را از خدای بزرگ مسئلت می‌دارم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: چمران آیت الله رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۰۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رصد صفحات فضای مجازی قم در قالب طرح نور /به ۱۵۰ نفر تذکر داده شد

 سرهنگ فرزادپور، رئیس پلیس فتای قم گفت: با اجرای طرح نور از ۲۵ فروردین هرگونه اقدامی که منجر به جریحه‌دار شدن عفت عمومی شود از مصادیق رعایت نکردن عفاف و حجاب به شمار می‌آید.

رئیس پلیس فتای استان گفت: از زمان اجرای این طرح بیش از ۵۰۰ صفحه در پیام رسان‌های داخلی و خارجی که متعلق به افراد مشهور، کسب و کار‌های خانگی و اصناف بوده بررسی شده است.

سرهنگ فرزادپور بیان داشت: در پی این رصد نزدیک به ۱۵۰ نفر از صاحبان صفحات مجازی از سوی پلیس تذکر دریافت کرده و برای تکرار نکردن جرم خود متعهد شدند.

وی مصادیق رعایت نکردن عفت عمومی در بستر فضای مجازی را «نداشتن پوشش مناسب»، «استفاده از کلام و موسیقی‌های مبتذل»، «بهره‌گیری از نماد‌های فِرق و گروه‌های نامناسب» و «ترویج سبک زندگی غربی» برشمرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • رئیس جمهور: مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • تولید و اجرای انواع پارتیشن اداری مدرن
  • وزیر امور خارجه ونزوئلا: ایران همواره حامی حق جهان است
  • رئیسی پس از بازگشت به تهران: این سفر پیام مهمی داشت
  • پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
  • رئیس‌جمهور: سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی داشت
  • رصد صفحات فضای مجازی قم در قالب طرح نور /به ۱۵۰ نفر تذکر داده شد
  • ملت‌های مسلمان، یهودی، مسیحی و بودایی حقوق فلسطینیان را از کشورهای حامی رژیم صهیونیستی مطالبه می‌کنند
  • نظارت پلیس فتای قم بر فضای مجازی همزمان با اجرای طرح نور