Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-01@01:04:02 GMT

آمار تکان دهنده بازداشت شدگان در ترکیه

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۶۲۴۸۸

آمار تکان دهنده بازداشت شدگان در ترکیه

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، «سلیمان سویلو»، وزیر کشور ترکیه در اظهاراتی با اشاره به روند بعد از کودتای نافرجام 15 جولای 2016 در ترکیه گفت: بعد از 15 جولای 511 هزار تن در ترکیه دستگیر شده اند. تعداد افرادی که به اتهام ارتباط با جماعت گولن زندانی شده اند 30 هزار و 821 تن است.

وی اعلام کرد: جماعت گولن یک سازمان اطلاعاتی و تروریستی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر به این سازمان توجه نکنیم به این معنی است که با یک پای ناقض حرکت می کنیم. به خصوص وزارت امور خارجه و وزارت دادگستری به همراه ما یک مبارزه بسیار جدی با این سازمان در پیش گرفته اند.

وی در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: تنها از وزارت کشور ترکیه تا کنون 38 هزار و 578 تن از پرسنل به اتهام همکاری با جماعت گولن اخراج شده اند. ادامه خدمت 5 هزار و 679 تن در وزارت کشور ترکیه همچنان در تعلیق است. ولی باز هم نمی توانیم بگوییم که جماعت گولن را به طور کامل ریشه کن کرده ایم. اقدامات ادامه دارد، پرونده هایی در دست داریم. کارها را به خوبی پیش می بریم.

انتهای پیام /

183 / 156 ترکیه بازداشت کودتا جماعت گولن شهروند

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: ترکیه بازداشت کودتا جماعت گولن شهروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۶۲۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، علی یرلی‌کایا، وزیر کشور ترکیه امروز یکشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای امنیتی ترکیه در عملیات «بزدوغان- ۳۱» (Bozdoğan- ۳۱) علیه گروهک تروریستی داعش ۳۸ نفر را بازداشت کردند.

در بیانیه صادره از سوی دفتر وزیر کشور ترکیه در این خصوص آمده است که عملیات «بزدوغان- ۳۱» در ۶ استان انجام شده است.

یرلی‌کایا در بیانیه مذکور افزود که ۶ نفر از این مظنونین در آدانا، یک نفر در آیدین، ۱۳ نفر در چوروم، ۲ نفر در غازی‌آنتپ، ۴ نفر در کایسری و ۱۲ نفر در مرسین بازداشت شده اند.

بیانیه دفتر وزیر کشور ترکیه اضافه کرد که در این عملیات همچنین اسنادی نیز در ارتباط با فعالیت های تروریستی آنان کشف و ضبط شده است.

این در حالیست که در بیانیه مذکور اطلاعات بیشتری در خصوص فعالیت های تروریستی بازداشت شدگان یا تصمیم آن ها در این باره ارائه نشده است.

کد خبر 6091352

دیگر خبرها

  • انتقاد سازمان دفاع از کودکان از بازداشت کودکان فلسطینی به دست ارتش صهیونیست
  • قتل تکان‌دهنده ملکه زیبایی اکوادور در ملأعام
  • سهم ۶۰ درصدی کارگران مرکزی از آمار بیمه‌شدگان
  • اعترافات تکان دهنده عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان /برای تمام این کشتارها فقط ۱۱ میلیون تومان پول گرفتم
  • اعترافات تکان دهنده عضو بازداشت شده گروهک انصارالفرقان منتشر شد
  • اعترافات تکان دهنده عضو گروهک انصارالفرقان + ویدئو | هم این دنیا را خراب کردم هم آن دنیا را | ۱۱ تومان ارزش نداشت دماغ کسی را خون کنم!
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ ها در غزه از دست مقامات در رفته
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ها در غزه از دست مقامات در رفته است
  • بازداشت چند داعشی در استانبول
  • بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه