Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@02:47:23 GMT

اجرای «پویش لبخند مهربانی عیدانه» در خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۶۴۰۷۳

اجرای «پویش لبخند مهربانی عیدانه» در خوزستان

به گزارش ایکنا از خوزستان‏، به نقل از روابط عمومی بهزیستی خوزستان مهران کریمیان معاون مشارکت‌های مردمی اداره‌کل بهزیستی خوزستان اظهار کرد: در آستانه سال نو و بهار طبیعت تمامی ادارات و مجتمع‌های دولتی بهزیستی در سراسر شهرهای استان و شیرخوارگاه نگهداری ایتام بهزیستی واقع در اهواز به آدرس سپیدار، بلوار فنی و حرفه‌ای، جنب آتش‌نشانی از هم اکنون آماده دریافت کمک‌های مردمی و مواد غذایی و البسه هستند تا با رساندن آن به دست نیازمندان واقعی شادی و لبخند را برلبان این عزیزان بنشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: بهزیستی خوزستان به عنوان متولی و حامی آسیب‌دیدگان و معلولان و محرومان جامعه با داشتن 140 مرکز توانبخشی و مراقبتی معلولان و 12 مرکز نگهداری ایتام و مراکز متعدد پیشگیری و اجتماعی، نیازمند مشارکت و همیاری آحاد مردم و خیرین برای خدمت رسانی هرچه مطلوب‌تر به عزیزان تحت پوشش خود است.

معاون مشارکت‌های مردمی اداره‌کل بهزیستی خوزستان با اشاره به برگزاری طرح پویش لبخند مهربانی عیدانه گفت: به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی و توزیع آن بین نیازمندان پویش لبخند مهربانی عیدانه از روز یکشنبه 19 اسفندماه تا پایان فروردین‌ماه 98 در استان خوزستان برگزار می‌شود.

کریمیان با اشاره به اینکه بیش از 33 هزار خانواده آسیب‌دیده و نیازمند و 90 هزار معلول و بیمار در سراسر استان از خدمات این سازمان استفاده می‌کنند، اظهارکرد: با وجود همه تلاش‌های صورت گرفته از سوی بهزیستی استان اما به‌ دلیل آمار بالای جامعه تحت پوشش، وسعت آسیب‌های اجتماعی، نیازهای متعدد اقشار تحت پوشش و کمبود امکانات و منابع مالی این سازمان به تنهایی قادر به برطرف کردن همه مشکلات افراد تحت پوشش خود نبوده و نیازمند یاری جدی و کمک مردم خیر و نیک اندیش استان است.

معاون مشارکت‌های مردمی اداره‌کل بهزیستی خوزستان خاطرنشان کرد: هم‌استانی‌های عزیز می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره‌گیری کد پیامکی #۱۴۰۰۰۰۴۴۷۳۳* و یا با ورود به درگاه الکترونیکی www.behzisty-khz.ir و یا ازطریق شماره حساب ۲۱۷۳۴۵۲۲۰۱۰۰۱ بانک ملی به‌ نام مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان پرداخت کنند.

کریمیان اظهار کرد: همچنین شماره موبایل‌های 09160543352 و 09163084228 آماده پاسخگویی و راهنمایی هستند.

انتهای پیام 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا خوزستان اجتماعی بهزیستی کمک به نیازمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۶۴۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش سلامت دهان و دندان در فارس

ایسنا/فارس معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیماری‌های دهان و دندان را به عنوان شایع ترین بیماری غیرواگیر برشمرد و از اجرای پویش سلامت دهان و دندان، با هدف ارتقای آگاهی عمومی از ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ خبر داد.

عباس رضاییان‌زاده امروز، ۱۶ اردیبهشت‌ماه ضمن یادآوری شعار جامعه جهانی دندانپزشکی با عنوان «دهان شاد و سالم، بدن شاد و سالم» گفت: پویش سلامت دهان و دندان از ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت، با هدف افزایش آگاهی جامعه درباره اهمیت سلامت دهان و دندان برگزار می‌شود.

وی از بیماری‌های دهان و دندان به عنوان شایع‌ترین نوع بیماری‌های غیرواگیر نام برد و افزود: بیماری‌های دهان و دندان با سایر بیماری‌های غیرواگیر عوامل خطر مشترک دارد و نقش آن‌ها در بیماری‌های قلبی عروقی، بیماری‌های تنفسی، بیماری‌های گوارشی، زایمان زودرس و تولد نوزادان کم وزن در هنگام تولد مشخص شده است.

رضائیان‌زاده با اشاره به روزشمار پویش سلامت دهان و دندان افزود: ۱۷ اردیبهشت به عنوان نخستین روز این پویش با شعار «دهان دریچه سلامت»، ۱۸ اردیبهشت با شعار «سلامت دهان و دندان، سلامت کودک » و ۱۹ اردیبهشت نیز با شعار «نقش سازمان‌های دولتی و نهادهای مردمی در سلامت دهان و دندان» گرامی داشته می‌شود.

به گفته معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، عواملی موثر در بیماری‌های ناحیه دهان و دندان، می‌تواند در دیگر قسمت‌های بدن نیز ایجاد بیماری کند، به عنوان مثال بین بیماری‌های شدید لثه و دیابت و همچنین بیماری‌های قلبی و عروقی و بیماری‌های دهان و دندان و لثه ارتباط وجود دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، وی ضمن دعوت از مردم برای  شرکت در این پویش گفت: در طول اجرای این پویش و با همکاری سایر سازمان‌ها و نهادها، برنامه‌های مختلفی برای گروه‌های کودکان، دانش‌آموزان و سایر شهروندان اجرا می‌شود که مهم‌ترین هدف آن معرفی عوامل خطر و چگونگی مراقبت از سلامت دهان و دندان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای پویش ملی اهدای اسناد و منابع کهن
  • اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف چه دستاورد‌هایی دارد؟
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان از ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در فارس
  • صندوق سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان در قم تشکیل می‌شود
  • بیش از ۱۷ هزار سالمند نیازمند، تحت پوشش مراکز نیکوکاری
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • رشد ویلایی‌سازی با استفاده از مشارکت‌های مردمی در ایوانکی
  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است
  • اجرای پویش « با انرژی» در غرب مازندران