Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمعیت هلال احمر با اعلام اینکه در آستانه عید نوروز به هر کدام از خانواده‌هایی که بیمار ضایعه نخاعی ناشی از حوادث جاده‌ای دارند، مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به عنوان عیدی پرداخت می‌شود، از تلاش این جمعیت برای کمک به تاب آوری این خانواده‌ها خبر داد.

به گزارش ایسنا دکتر علی اصغر پیوندی با اشاره به وظایف جمعیت هلال احمر در زمینه افزایش تاب‌آوری، به تشریح فعالیت سازمان داوطلبان در زمینه افزایش تاب‌آوری اجتماعی پرداخت و گفت: متاسفانه در کشور ما حوادث مختلف طبیعی و انسانی رخ می‌دهد که ضایعه نخاعی از مهمترین تبعات این حوادث به‌خصوص حوادث جاده‌ای به شمار می رود و زندگی این افراد را تحت تاثیر قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، وی با بیان اینکه در کشورهم اکنون حدود ۲۵ هزار خانوار درگیر ضایعه نخاعی ناشی از سوانح طبیعی و حوادث جاده‌ای داریم،اظهارکرد: از این میان ۱۰ هزار ضایعه نخاعی مربوط به تصادفات جاده ای است. جمعیت هلال احمر بر اساس وظیفه ذاتی خود برای کمک به خانواده‌هایی که دارای عضو دچار ضایعه نخاعی هستند، تصمیم گرفت تا در آستانه نوروز برای هر کدام از ۲۵ هزار خانوار، مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به عنوان عیدی واریز کند.

به گفته دکتر پیوندی اطلاعات مربوط به این افراد از مراجع حمایتی دریافت شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر حوادث جاده ای رییس جمعیت هلال احمر ضایعه نخاعی عید نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۰۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی و سیلاب در ۸ شهر استان کرمانشاه

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر ‌کرمانشاه از آبگرفتگی و سیلاب در ۸ شهر استان خبر داد و گفت: به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل و آبگرفتگی استان کرمانشاه امدادرسانی شد. - اخبار استانها -

محمد باقر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، از امدادرسانی به 126 فرد گرفتار در سیل و آبگرفتگی در 48 ساعت گذشته در استان کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: در پی بارش شدید باران در استان کرمانشاه و آبگرفتگی و سیلاب در ثلاث باباجانی، ماهیدشت، حمیل، اسلام‌آباد غرب، دالاهو، جوانرود و سرفیروز‌آباد، سریعاً تیم‌های عملیاتی به مناطق فوق اعزام شدند.

وی گفت: در این عملیات 10 دستگاه خودروی امدادی کمک دار و آمبولانس، 10 دستگاه کف کش و موتور آب بکارگیری شده که به 25 خانوار ، خدماتی از جمله اهدای پک‌های مواد غذایی، چادر، پتو، موکت و چادر داده شد.

محمدی خاطر نشان کرد: تخلیه آب در 25 منزل مسکونی با استفاده از دستگاه کف کش و موتور آب از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر در بارندگی‌های اخیر شهرستان‌های استان کرمانشاه بوده و این خدمات تا بهبود شرایط خانوارها ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه افزود: 21 پایگاه ثابت و موقت جمعیت هلال احمر استان آماده امدادرسانی بوده و هم استانی‌ها در صورت هرگونه حادثه‌ای می‌توانند با سامانه 112 جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به ۲۴۰ سیل زده
  • برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی گذاشت
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۸ شهر استان کرمانشاه
  • تداوم امدادرسانی به افراد متاثر از بارندگی و آبگرفتگی‌ها در خوزستان
  • امام جمعه یاسوج از خدمات امدادگران هلال احمر در صحنه حوادث قدردانی کرد
  • بهره‌مندی ۸۰۰ کرمانشاهی از خدمات فیزیوتراپی هلال احمر
  • هلال احمر زنجان به حالت آماده‌باش درآمد
  • آماده‌باش هلال‌ احمر زنجان در پی صدور هشدار هواشناسی نارنجی
  • هلال احمر زنجان به حالت آماده باش درآمد
  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت