Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@22:09:43 GMT

جشنواره اقوام و سنن در قزوین برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۷۰۸۹۰

جشنواره اقوام و سنن در قزوین برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی صفری در نشست خبری ستاد خدمات سفر که روز دوشنبه در استانداری برگزار شد اظهار داشت: مجموعه مدیریت شهری تلاش می‌کند تا شعار «قزوین شاداب، نزدیک ترین مقصد محقق شود و میزبان خوبی برای مسافران نوروزی باشیم.

صفری گفت: شهرداری قزوین به صورت عملیاتی از ۱۵ بهمن ماه به استقبال بهار رفته و همه امکانات خود را به کار گرفته تا بتواند لحظات خوشی را برای مسافران نوروزی و شهروندان فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: حضور شهرداری قزوین در نمایشگاه گردشگری در تهران فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان بود که خوشبختانه غرفه استان قزوین با استقبال بازدیدکنندگان روبرو شد.

شهردار قزوین یاد آورشد: در ایام عید نوروز، مجموعه مدیریت شهری با حمایت شورای اسلامی شهر قزوین، دومین جشنواره فرهنگ و سنت‌های ایرانی از سوم تا نهم فروردین با برنامه‌های متنوع در سرای تاریخی سعدا لسلطنه برگزار می‌شود.

صفری خاطرنشان کرد: ۵ جشنواره عیدانه در قزوین برگزار خواهد شد و برنامه‌هایی در گلزار شهدا پیش بینی شده و در کنار آن کارهای زیباسازی و لکه گیری معابر و کوچه‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان کرد: پیاده راه سبزه میدان، پیش از پایان سال ۹۷، افتتاح می‌شود و امیدواریم با اقداماتی که شهرداری قزوین انجام می‌دهد، نگاه پیاده محوری جایگزین خودرو محوری شود و اتوبوس‌های گردشگری را در سطح شهر خواهیم داشت و حمل و نقل رایگان به مجموعه سافاری پارک، که سه دره آن آماده بهره برداری شده است.

وی افزود: برای آماده سازی شهر قزوین برای پذیرایی از مسافران نوروزی فعالیت‌های عمرانی به صورت ضربتی در دستور کار قرار گرفته و لاین شمالی تقاطع غیر همسطح امام رضا (ع) به صورت موقت و غیر رسمی زیر بار ترافیک قرار گرفته و لاین جنوبی نیز به زودی به مرحله بهره برداری می‌رسد.

شهردار قزوین گفت: اماکن گردشگری از جمله حمام قجر، سرای سعدالسلطنه، بوستان باراجین، برای پذیرایی از گردشگران آماده شده که می‌تواند مورد استفاده مسافران قرار گیرد.

کد خبر 4565330

منبع: مهر

کلیدواژه: علی صفری شهرداری قزوین نوروز گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۰۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی در شهرستان زهک

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، فرماندار زهک گفت: ۱۲۰ برنامه در این جشنواره با سه هدف تحکیم وحدت و همدلی در بین مردم؛ ایجاد شور و نشاط اجتماعی و معرفی آداب و رسوم مردم منطقه سیستان تا پایان سال در این شهرستان برگزار خواهد شد.
دهمرده افزود: برابر تقویم اجرایی رویداد‌های فرهنگی ورزشی و گردشگری شهرستان زهک در این جشنواره برنامه‌های مختلفی از جمله مسابقه کودکان؛ اجرای سنت‌های باستانی سیستان و اجرای موسیقی محلی به اجرا درآمد.

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره غذاهای سنتی (آش نغوزه) در چناران برگزار می‌شود
  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • کرمان میزبان جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی است
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی در شهرستان زهک
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • سفر به روستای گردشگری توآباد از لنز دوربین شهروند خبرنگار
  • رشد ۵۰ درصدی گردشگری در بخش «کَن»
  • پنجمین جشنواره فرهنگی و گردشگری سی ترمی در زهک برگزار شد