Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@02:38:02 GMT

نمایشگاه کتاب اردستان گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۷۱۷۸۲

نمایشگاه کتاب اردستان گشایش یافت

به گزارش ایرنا، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان در حاشیه این نمایشگاه به خبرنگاران گفت: سه هزار جلد کتاب با تخفیف 50 درصدی تا 15 فروردین در محل کانون شهید مفتح اردستان برای بهره مندی علاقه مندان عرضه شده است.
فضل اله بصیرت افزود: کتاب های عرضه شده در این نمایشگاه در زمینه های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، هنری، تاریخی، ادبیات و رمان می باشد و انتظار می رود در تعطیلات نوروز در سبد خانوارهای اردستانی مبلغی به خرید کتاب اختصاص یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: همچنین کتاب هایی در زمینه معماری، روانشناسی، کودک و نوجوان، پزشکی، ورزشی، آشپزی، رایانه، زبان های خارجی و دیگر رشته ها همه روزه از ساعت 9 تا 22 در این نمایشگاه به نمایش درمی آید.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان هدف از برپایی این نمایشگاه را تشویق مردم به خرید کتاب، ارتقای سرانه مطالعه اردستان، بالا بردن سطح علمی و پر کردن اوقات فراغت شهروندان عنوان کرد.
سه هزار و 800 نفر هم اکنون عضو 6 باب کتابخانه شهری و روستایی اردستان با 95 هزار جلد کتاب هستند.
شهرستان اردستان با جمعیت افزون بر 42 هزار نفر در فاصله نزدیک به 118 کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع است.
7431/8123
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 اداره فرهنگ و ارشاد اصفهان رمان شهری و روستایی کودک و نوجوان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۱۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویش دشت شقایق در اردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛  رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری اردستان با بیان اینکه دشت‌های شقایق در اردستان در مراتع روستا‌های دهگردیان، پنارت و رودخانه می‌رویند گفت: شقایق در بیش از ۳ هزار هکتار از مراتع شهرستان رشد کرده است.
مجید خداپرستان همچنین گفت: از ۱۰۰ گیاه دارویی، خوراکی و صنعتی در این شهرستان تا‌کنون بیش از ۳۰ نوع از این گیاهان شناسایی شده اند.

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی در تبریز
  • گشایش دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز
  • گشایش نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • ۳ رمان نوجوان تألیفی پیشنهاد خرید هادی خورشاهیان از نمایشگاه
  • رویش دشت شقایق در اردستان
  • گشایش نخستین نمایشگاه توانمندی‌های هنرمندان صنایع دستی کتابخوان
  • گشایش نمایشگاه توانمندی‌های هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) فیروزه
  • ماز مارکت؛ بهترین سایت برای خرید کتاب کمک درسی
  • نمایشگاه صنایع دستی در شاهرود گشایش یافت
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت