Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@02:21:31 GMT

مدرسه عالی انوار طاها طلبه می‌پذیرد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۸۲۲۷۹

مدرسه عالی انوار طاها طلبه می‌پذیرد

مدرسه عالی انوار طاها با هدف تربیت فقیه تراز انقلاب از بین ممتازین حوزه در دو مقطع سطح و خارج با ظرفیت محدود طلبه می پذیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، مدرسه عالی انوار طاها از بین ممتازین حوزه برای سال تحصیلی ۹8-۹7 با ظرفیت محدود طلبه می پذیرد.

 

بر اساس این گزارش، «قبولی در مصاحبه علمی و انگیزشی»، «اتمام کامل سطح یک با حداقل معدل ۱۸ (میانگین شش پایه برای طلاب سطح)»، «اتمام کتبی و شفاهی پایه 10 با حداقل معدل 16 (ویژه طلاب مقطع خارج)»«تعهد به تحصیل حداقل تا پایان دوره » و «تعهد به حضور تمام وقت و عدم اشتغال در سایر مراکز علمی» از جمله  شرایط پذیرش در این مدرسه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین از مزایا و خدمات این مدرسه «برخورداری از کلیه مزایای تحصیلی و پشتیبانی حوزه علمیه»، «بهره مندی از روش های نوین آموزشی با تأکید بر سنت های اصیل حوزه»، «بهره‌مندی از اساتید مجرب»، «استفاده از کتابخانه تخصصی فقه و اصول در کلاس‌ها»، «بهره‌مندی از کلاس‌های مهارت محور و کارورزی استنباط فقهی»، «امکان ادامه تحصیل در مقطع خارج مدرسه (تخصصی)»، «امکان استفاده از خوابگاه»، «ارائه گواهی علمی بعد از پایان دوره تحصیلی»، «امکان فراگیری دانش‌های تخصصی بعد از اخذ گواهی علمی»، «فراهم کردن زمینه تدریس طلاب مدرسه همزمان با تحصیل»، «امکان انتخاب آزاد استاد و درس توسط طلبه»، «امکان نشر آثار علمی و پژوهشی طلاب مدرسه»، «امکان عضویت طلاب موفق در پژوهشکده های مرتبط» و «بهره مندی از کمک هزینه تحصیلی مناسب و حمایت‌های دیگر» است.

 

علاقه‌مندان تا یازدهم فروردین 98  طبق فراخوان زیرمهلت دارند ثبت نام کنند.

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد خبرگزاری بیانیه گام دوم انقلاب شبستان محمد جواد ظریف ثبت نام طلبه حوزه علمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۲۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لباس فرم برای دانش آموزان اجباری نیست

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، جمالی آرند سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: با توجه به شرایط اقتصادی خانوارهای استان هرگونه اجبار توسط مدیران مدارس ممنوع و در صورت مشاهده و یا دریافت گزارش و شکایات مردمی با مدیر مدرسه متخلف برخورد قانونی می‌شود.

وی گفت: در نخستین کارگروه تولید، ساماندهی، نظارت و توزیع لباس فرم دانش‌آموزان استان در سال تحصیلی جدید، چگونگی پوشش، نظارت و توزیع لباس‌های فرم دانش‌آموزان بررسی شد. داشتن روپوش یکسان و متحدالشکل برای هر دوره تحصیلی در مدرسه علاوه بر تقویت حس و روحیه همدلی و دوستی بیشتر در بین دانش‌آموزان، باعث رشد تحصیلی آنها، کاهش استرس ناشی از نحوه مد و لباس، ایجاد آرامش، تمرکز فکری بیشتر آنها بر روی درس و تحصیل و از همه مهم‌تر کاهش هزینه‌های مالی برای خانواده‌ها می‌شود. مدیران و متولیان مدرسه حق اجبار دانش آموز یا اولیا به خرید لباس فرم جدید را ندارند.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1229436 برچسب‌ها مدارس

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • بهره مندی بیش از ۵ هزار نفر در البرز از مشاوره ژنتیک
  • بهره مندی هزار و ۶۸۳ شهر و روستای کردستان از گاز طبیعی
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • دانشگاه تهران در نجف دانشجو می‌پذیرد
  • دانشگاه تهران از سال آینده در شعبه نجف اشرف دانشجو می‌پذیرد
  • لباس فرم برای دانش آموزان اجباری نیست
  • کسی احساس تکلیف کند در برابر مشکلات تسلیم نمی‌شود
  • المپیاد علمی سراسری طلاب حوزه‌های علمیه پاکستان برگزار شد
  • بهره‌مندی ۱۲۳ شهر و ۲۴۶۹ روستای استان فارس از گاز