Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@05:58:12 GMT

انگلیس هم پرواز بوئینگ 737 مکس را ممنوع کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۸۷۶۱۰

انگلیس هم پرواز بوئینگ 737 مکس را ممنوع کرد

لندن – ایرنا – به دنبال سقوط یک فروندهواپیمای بوئینگ 737 مکس متعلق به خط هوایی اتیوپی وجان باختن تمام 157سرنشین آن، سازمان هواپیمایی انگلیس روز سه شنبه دستور داد تا تمام پروازهای این مدل هواپیما به‌طور موقت متوقف شود.

به گزارش ایرنا، یک سخنگوی سازمان هواپیمایی انگلیس گفت از آنجا که ما اطلاعات دقیقی درباره ابعاد این حادثه در اختیار نداریم، در اقدامی احتیاطی، ورود، خروج و پرواز هواپیمای بوئینگ 737 مکس را در حریم هوایی انگلیس متوقف کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیشتر شرکت های هواپیمایی چین، اندونزی، اتیوپی، جزایر کایمن و خطوط هوایی آرژانتین و آفریقای جنوبی نیز این مدل از هواپیماهای مسافربری بوئینگ را تا زمان نهایی شدن تحقیقات سقوط هواپیمای بوئینگ 737 مکس متعلق به شرکت هواپیمایی اتیوپی ممنوع کرده بودند.
بوئینگ 737 مکس شرکت هواپیمایی اتیوپی که 19 اسفند از آدیس آبابا عازم نایروبی پایتخت کنیا بود، دقایقی پس از برخاستن از فرودگاه سقوط کرد و همه 157 سرنشین آن کشته شدند.
همین مدل از هواپیمای بوئینگ نیز اکتبر گذشته در اندونزی سقوط کرد و همه 189 سرنشین آن جان باختند. چندی پیش نیز یکی از هواپیماهای مشابه متعلق به شرکت هواپیمایی نروژ اندکی پس از پرواز از دوبی دچار نقص فنی و ناچار به فرود در شیراز شد.
دیروز ارزش سهام این شرکت در معاملات پیش گشایش بورس وال استریت نیویورک حدود 10 درصد افت کرد ولی توانست تا حدی زیان های سهامداران را در ساعات عادی معاملات جبران کرده و از افت خود بکاهد.
اروپام ** هـ ن **1590

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي انگليس بوئينگ 737 مكس تعليق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۷۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ برگزاری دوره آموزش مهمانداری در هواپیمایی سپهران

تین نیوز

هواپیمایی سپهران از برگزاری یک دوره آموزش مهمانداری در این شرکت خبر داد.

به گزارش تین نیوز،  شرایط ثبت نام در این دوره که توسط مرکز آموزش هواپیمایی سپهران برگزار می شود به شرح ذیل است:

شرایط ثبت نام

حداقل مدرک تحصیلی دیپلم کارت پایان خدمت برای آقایان سن: ۱۸ تا ۲۴ برای خانم‌ها سن ۱۸ تا ۲۶ برای آقایان قد: ۱۶۸ سانتی‌متر خانم‌ها ۱۷۰ سانتی‌متر آقایان و توانایی لمس ارتفاع ۲۱۲ سانتی‌متر با انگشتان دست BMI: خانم‌ها ۱۸.۵ تا ۲۴ آقایان ۲۰ تا ۲۵ حداقل سطح زبان INTERMEDIATE قبولی در معاینات پزشکی قبولی در مصاحبه مدت دوره ۳۰۰ ساعت محل برگزاری: مشهد بدون تعهد استخدامی تابعیت جمهوری اسلامی ایران

به گزارش انجمن شرکت هواپیمایی ایران، علاقمندان می توانند لطفا جهت مشاهده شرایط و پرکردن فرم به این آدرس مراجعه کنند:

https://aviationacademy.flysepehran.com/

شایان ذکر است شرکت در دوره‌های آموزشی مرکز آموزش سپهران به منزله استخدام در شرکت نبوده و هواپیمایی سپهران تعهدی مبنی بر استخدام دانشجویان نخواهد داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آزمایش‌های قبل عملیات تاریخی «استارلاینر» با موفقیت اجرا شد
  • سقوط هواپیمای سبک ۲ کشته بر جای گذاشت
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می‌سازد
  • ◄ برگزاری دوره آموزش مهمانداری در هواپیمایی سپهران
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می سازد
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • ◄ بانوی مهمانداری که رئیس هواپیمایی ژاپن شد!
  • قتلگاه نیروهای آمریکایی در تهران کجا بود؟