Web Analytics Made Easy - Statcounter

مالک باشگاه ملوان انزلی می گوید به خاطر حرف سرمربی از باشگاه می‌ روم و امیدوارم این تیم بعد از من شرایط بهتری داشته باشد.

طرفداری - محمد رفیع نیا درخصوص شرایط تیم ملوان و ادامه حضورش در این تیم می گوید:

۷۰ درصد سهام باشگاه ملوان متعلق به من است البته من بخاطر کمک به تیم شهرم و به خاطر همشهری‌هایم به ملوان آمدم و اکنون هم حاضرم ۷۰ درصد سهام را دو دستی به مردم انزلی تقدیم کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴ میلیارد تومان بدون هیچ چشمداشتی در این باشگاه هزینه کردم ولی دریغ از یک هزار تومانی کمک به من و باشگاه! هیچ کس به من کمکی نکرد و احساس تنهایی می‌کنم. 

به نقل از فارس، وی افزود:

محمد احمدزاده سرمربی ملوان در مصاحبه‌ای گفت یا مالکان به باشگاه کمک کنند یا بگذارند و بروند که من بخاطر حرف احمدزاده می‌گذارم و از باشگاه ملوان می‌روم تا الان هم به خاطر مردم شهرم در ملوان حضور داشتم و اکنون که تیم ملوان به حاشیه امنیت رسیده و ماندنش در لیگ یک قطعی شده است از ملوان جدا می شوم. 

مالک باشگاه ملوان تصریح کرد:

مردم شهر می خواستند که مازیار زارع و پژمان نوری و محمد احمدزاده در ملوان باشند و من هم به خاطر این خواسته مردم با همه مسئولان جنگیدم و تمامی پل‌های پشت سرم را خراب کردم تا این سه نفر به ملوان بیایند و اکنون علیه خودم مصاحبه می‌کنند. من خارج از ایران زندگی می‌کنم و اکنون یک ماه و نیم است که در ایران مانده‌ام تا زودتر ملوان را به مالک جدید انتقال بدهم و سهام را دو دستی تقدیم می‌کنم و می‌روم. اکنون که ملوان را به حاشیه امنیت رساندم از باشگاه خداحافظی می‌کنم و امیدوارم بعد از من شرایط باشگاه خیلی مناسب شود. هر کمکی هم از من بخواهند دریغ نخواهم کرد و در این بازه انتقال مالکیت هر کاری از دستم بربیاید انجام می دهم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۱۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه چهارنمایشنامه «تیرنگ» در نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «تیرنگ» نوشته چهار نویسنده به تازگی توسط انتشارات سوره مهر منتشر و روانه بازار نشر شده است. این کتاب دربرگیرنده چهار نمایشنامه از چهار نویسنده جوان کشورمان است.

«تیرنگ» عنوان کتابی است که چهار نمایش‌نامه با عناوین «سرخ او»، «کسی در گور می‌گرید»، «میراِشکار» و «میان‌بر» را در خود جای داده است.

«سرخ او» به قلم مهیار هزارجریبی، برداشت آزادی از یک زندگی واقعی است که با محوریت شخصیت‌های «ننه حوا»، «گل نسا»، «آقای مهندس»، «خسرو» و «صبور» نوشته شده است.

«کسی در گور می‌گرید» از محمد فخرایی‌مطلق به بیان واگویه‌های مردمان جنوب به خصوص ناخداهای این خطه در مواجهه با طوفان و دیگر خطرات دریانوردی و نجات آن‌ها توسط پریان دریایی می‌پردازد که در لحظه به لحظه آن با مراسمی قدیمی به اسم «زار» بیشتر آشنا می‌شویم.

نمایش‌نامه سوم با عنوان «میراِشکار» از بهناز دوستی پاشاکلایی تصویری از مقاومت و تلاش یک زن مازندرانی برای حفظ بقا و موقعیت و حریم خود است. زنی به نام شوکا با شغل میراشکاری که اغلب شغلی مردانه است، مراقبت از جنگل، مزارع و دامِ اهالی را بر عهده می‌گیرد و در روزهای حماسه قیام مردم آمل و در دل شب با چریکی از گروه سربداران جنگل، در میانه‌ جنگل مواجه می‌شود.

آخرین نمایش‌نامه با نام «میان‌بر» از سجاد بحری نمایشی از روزهای پایانی جنگ تحمیلی و تصمیماتی است که مردم سرزمین ما گرفته‌اند. تصمیماتی مانند رفتن یا ماندن.

این کتاب با شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۲۱۵ هزار تومان عرضه شده است.

کد خبر 6087732 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • رئیسی: داعیه‌داران دانشجو دوستی در آمریکا دانشجویان را به خاطر دفاع از مظلوم به خاک و خون می‌کشند
  • چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار توسط مردم معرفی شدند
  • معرفی چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار
  • عرضه چهار نمایشنامه «تیرنگ» در نمایشگاه کتاب
  • عرضه چهارنمایشنامه «تیرنگ» در نمایشگاه کتاب
  • انتقاد از رایگان نشدن هزینه سمپاد دهک اول تا چهارم
  • پیش‌بینی ما از منافع وقف در سال جاری ۲۰ همت است/ هزینه چهار هزار میلیارد تومان برای نیات واقفان
  • افزایش سال گارانتی خودرو‌ها برای مردم هزینه دارد؟